Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

perfidus

Pe DN66 intre Bumbesti si Petrosani se faceau ieri unele lucrari, se pare ca se pregateste o receptie. Podul de pe Sadu de la intrare in defileu arata terminat, mai trebuie doar marcajele cu vopsea.
Se montau parapetele metalice pentru capetele de podete, se aplicau marcaje rezonatoare pe margine, spre acostamente, s-a refacut stratul de uzura pe unele portiuni (punctuale, scurte), se asfaltau zonele de parcare (refugii), se curatau rigiolele cu un utilaj cu perii. Doar in doua zone se restrictionase traficul, intr-una lucrau ceva cu o macara (la unele portiuni cu New Jersey).
Lipsesc inca semnalizarile verticale, sunt doar balize si limitarile de viteza cu galben (40), de santier. Atentie pe inserat, nu sunt semnalizate bine virajele periculoase insa acum cu marcajele rezonatoare dinspre acostament aplicate si proaspete, curate, e alta viata. Traficul era lejer.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

GDPR

S-au reasfaltat toate portiunile unde s-a frezat stratul de uzura? Acum 10 zile erau destul de multe zone frezate.

perfidus

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

tom_sawyer

Quote from: NGC on February 20, 2018, 09:46:27 PM
Ofertele pentru "PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIE "Modernizare DN52 Alexandria-Tr.Magurele km 1+350-km 44+600; km 49+194-km 52+649"":

   175.943.640,00 RON fara TVA    Valoare estimata
1. ? RON fara TVA    Asocierea CONSTRUCTII ERBASU SA - VAHOSTAV SK AS - TRAMECO SA - DRUM ASFALT SRL
2. ? RON fara TVA    Asocierea COPISA CONSTRUCTORA PIRENAICA SA - SC COPISA CONSTRUCTII SRL
3. ? RON fara TVA    Asocierea SC TODINI CONSTRUCZIONI GENERALI SA - SC NETTSTRADE JK SOLUTION SRL
4. ? RON fara TVA    Asocierea SC ALPENSIDE SRL - SC STRACO GRUP SRL - SC EUROCERAD INTERNATIONAL SRL
5. ? RON fara TVA    Asocierea SC ALEXCOR TRADING SRL - IMPRESA DI COSTRUZIONI ING. E MANTOVANI SPA - SC PEGASUS ENGINEERING SRL
6. ? RON fara TVA    Asocierea SINOHYDRO CORPORATION LIMITED - SC NORD VEST INFRASTRUCTURA SI SERVICII SRL
7. ? RON fara TVA    Asocierea TEHNIC ASIST SRL - INGSTROYENGINEERING EOOD - SC HOMSTRADE SRL - SC PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA SRL

Gigantul chinez Synohidro, scos din joc la un contract de 100 de milioane de lei în Teleorman

Firma de Construcții Erbașu a câștigat contractul de modernizare a DN52 Alexandria Turnu Măgurele, 47 de kilometri, în pofida faptului că chinezii de la Synohidro au avut o ofertă mai bun ca preț. Firma chineză a fost exclusă într-un mod în care naște semne de întrebare.

Compania chineză ar fi fost descalificată pentru faptul că nu a depus garanția de participare la documentație, în pofida faptului că valoarea acesteia este insignifiantă.

Într-o comunicare trimisă companiei chineze i se spune de către CNAIR că a fost exclusă deoarece garanția (scanată – n.red) nu a fost găsită în folderul indicat de firmă în sistemul SEAP.

,,(Garanțiile de participare – n.red.) se depun scanate cu semnătura electronică în SEAP... Nu au încărcat-o, o problemă tehnică sau un sabotaj din partea partenerului român (firma asociată cu Synohidro - n.red.)", spune o sursă din Compania de Drumuri sub protecția anonimatului.

,,Aveau bani, au și făcut garanția prin scrisoare de garanție, când i s-au solicitat clarificări au încărcat-o pe SEAP, dar comisia de licitație a considerat-o nulă pentru că nu exista la momentul deschiderii ofertelor. Ori e o banală eroare, ori partenerii români din asociere au făcut-o intenționat", continuă aceasta.

Depunerea garanției este confirmată chiar de CNAIR în comunicarea trimisă chinezilor, în care li se comunică faptul că oferta lor este inacceptabilă. Garanția apare printre documentele depuse ulterior de către chinezi.

Garanția este de regulă unu la sută din valoarea estimată. Se optează în general prin constituirea unei polițe de asigurare sau scrisoare de garanție.

Sinohydro, asociată cu Nord Vest Infrastructurii și Servicii SRL din Baia Mare, a fost singura companie în licitație care a avut un preț mai bun decât Construcții Erbașu SA și asociații acesteia.

digi24.ro

NGC

#5554
Quote from: NGC on October 12, 2017, 11:31:55 AM
Astazi a fost lansata licitatia "Proiectare si executie "Drum de legatura DN5 km. 60+500 - Soseaua de Centura - Pod Prieteniei km. 61+400"".

Astazi a fost lansata licitatia "Servicii de verificare a Proiectului Tehnic de Executie (cu Detalii de Executie) pentru obiectivul "Drum de legatura DN 5 km 60+500 - Soseaua de Centura - Pod Prieteniei km 61+400"".

Valoare estimata: 249,500.00 RON fara TVA

Termen depunere oferte: 29.10.2018

Fonduri: POIM

NGC

Quote from: tom_sawyer on September 27, 2018, 09:57:32 PM
Quote from: NGC on February 20, 2018, 09:46:27 PM
Ofertele pentru "PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIE "Modernizare DN52 Alexandria-Tr.Magurele km 1+350-km 44+600; km 49+194-km 52+649"":

Gigantul chinez Synohidro, scos din joc la un contract de 100 de milioane de lei în Teleorman

Firma de Construcții Erbașu a câștigat contractul de modernizare a DN52 Alexandria Turnu Măgurele, 47 de kilometri, în pofida faptului că chinezii de la Synohidro au avut o ofertă mai bun ca preț. Firma chineză a fost exclusă într-un mod în care naște semne de întrebare.

Nici o graba, abia saptamana asta s-a incheiat oficial etapa de evaluare financiara. Asteptam contestatia. ;)

patrax

Ceva noutăți despre Târgu Secuiesc- Onești că e jale drumul ăla.

dumbravaandrei

Noutatea e de la Onesti la Bacau. Acum 2 saptamani cand am trecut acolo, mai erau neasfaltati 12 km inainte de Onesti. In rest era asfalt proaspat + cel turnat anul trecut.

pasadia

Mda, adica zona in care nu erau probleme asa mari. Macar au facut si marcajele?

thinker

Pe DN7 Valea Oltului, la podetul de langa centrul de reabilitare de la Lazaret (chiar inainte de portiunea modernizata si largita la 2+1 si 2+2), se lucreaza la rosturile de dilatare ale podetului.
Circulatia se desfasoara alternativ pe o singura banda, circulatia fiind dirijata cu semafoare.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.


CosminH

Extrem de lent lucreaza la DN5...lucrari pe sarite, multe zone lasate in paragina...groaznica lucrare.

dr4qul4

Azi pe DN71 era o coada (se mergea cu max 20km/h) de 4-5 km la intrarea in Racari (sensul spre Bucuresti, ora 14:20) dar drumul era aglomerat de mai de departe. Dopul nu incepea la giratoriul de la Baldana (acolo a fost la intoarcere) ci la trecerile de pietoni din centru.
Poate vad si cei din CNADNR (SDN Bucuresti Nord e exact inainte de giratoriu) si modifica proiectul de dublare, in sensul scoaterii DN71 din acele 3 localitati (Baldana-partial si complet Racari si Ghergani).
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

Sa mai trecem si niste autorizatii de construire.

DN76

25.09.2018: "Lucrări de desființare Pod km 176+536 din cadrul obiectului de investiţie ,,Reabilitare DN 76, km 166+000-km 180+800 (180+794.06), Etapa 2""

25.09.2018: "Lucrări revizuite rămase de executat aferente Autorizației de construire nr. 001/10.03.2014 și lucrări noi din cadrul obiectivului de investiție: ,,Reabilitare DN 76, km 166+000-km 180+800 (180+794.06), Etapa 2""

DN18

28.09.2018: ",,Modificare autorizație de construire nr.082/06.09.2012 Secțiunea II: km 131+627-km 141+800 și km 152+000-km 220+088 și utilități" din proiect ,,Reabilitare Drumuri Etapa VI-Lot D, Contract 6R13-DN18 Moisei – Iacobeni-km 131+627-km 220+088"-Optimizare sistem rutier km 180+400(km 180+689)-limită județ Maramureș (km 181+300)"

NGC

Astazi a fost lansata licitatia "Reabilitare DN66 prin reamenajarea sectorului cuprins intre km 105+000 - km 105+580 in vederea construirii unui pod nou peste Jiu de la Meri la km 105+250 si reamenajare sector km 106+220 - km 106+965 din zona Manastirii Lainici".

Valoare estimata: 19,644,077.99 RON fara TVA

Termen depunere oferte: 06.11.2018

Fonduri: POIM

QuoteObiectivele principale ale prezentului proiect sunt: - Reabilitarea a 1325 m din DN 66 (km 105+000 – km 105+580 si km 106+220 – 106+965), - Constructia unui pod la km 105+250, - Amenajarea unei parcari intre km 106+220 – km 106+965 - Lucrari de consolidare a rampelor (taluz pereat debleu, zid sprijin rambleu), - Lucrari de terasamente (sapatura, umplutura) - Lucrari de consolidare (zidarie din patra bruta, ziduri de sprijin din beton, asternere plasa) - Lucrari hidrotehnice (profilare albie, amenajare albie) - Sistem de drenare a apelor pluviale (rigola carosabila, betonata, de acostament, extindere podet existent), - Lucrari de siguranta circulatiei.