Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

Din ce zona e penultima poza (in care drumul arata rau)? Credeam ca s-a reabilitat integral DN1.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

BoGDaN

#496
Pai nu s-a reabilitat de vreo 2 ani, cel putin in zona Sibiu spre Avrig, Porumbacu de Jos.Tin minte ca acum 2 ani se lucra in zona Fantanitei Haiducului... Dar asfaltul este de calitate si durabil si toata portiunea este ok. Mai putin zona orasului Fagaras care are aceasi buba ca Mediasul. Lipsa unei ocolitoare.
Portiunea mai stricata este pana in Fagaras.

Da, Codlea ca sa fiu exact.

user201

Quote from: frunzaverde on October 14, 2012, 03:15:48 AM
Din ce zona e penultima poza (in care drumul arata rau)? Credeam ca s-a reabilitat integral DN1.

Penultima poză este de la ieșirea din Codlea și acolo cred că există asfalt rămas de pe vrema lui nea Nicu, dar nu sunt sigur. Întreaga porțiune Brașov-Sibiu a fost reabilitată prin 2008-2009 și este ok, în ultimii trei ani existând doar câteva mici petice ce au mai fost puse.

udar

#498
davyl -special pentru tine  :cheers:

http://www.youtube.com/v/l97qio61qNg



Ionut


adsailton92

#500
Salutari!
   Mai jos am filmat stadiul lucrarilor din Pasul Mesteacan, sectorul cel mai greu din reabilitarea DN1C-Dej-Baia-Mare. Prin acest drum si prin acest pas se realizeaza legatura intre centrul Transilvaniei si partea NV a Romaniei, respectiv Depresiunea Baia-Mare.
   Filmarea incepe din localitatea Buciumi, dinspre Baia-Mare si se termina in dreptul localitatii Perii Vadului(Jud Salaj), coborarea spre Dej.
Constructor: compania FCC

Drumuri Bune!



http://www.youtube.com/v/bd7cVAqCe90

davyl

#501
Quote from: udar on October 14, 2012, 11:39:22 AM
davyl -special pentru tine  :cheers:
Multumesc, udar! Chiar meriti o bere pt. update!
Asa cum imi imaginam, viteza de lucru "uluitoare" va face ca acel tronson sa nu fie terminat la timp.

Asa cum se poate observa si din citatiile de mai jos (prima de pe site-ul CNADR si a doua din "Gazeta de Sud" din 21 noiembrie 2011), lucrarile ar trebui sa dureze 12 luni:

CNADR:
"CNADNR a semnat contractul de executie lucrări pentru terminarea reabilitării sectiunii de drum DN6 Filiasi-Ciochiuta, km 268+390 - 297+070 si km 297+384 - 298+000. Valoarea contractului este de 66.669.144,42 lei fără TVA, acesta fiind atribuit, prin licitatie deschisă, asocierii PUENTES Y CALZADAS INFRAESTRUCTURAS S.L.U. & CONTRAT INGENIERIA Y OBRAS S.A.

Lucrările de reabilitare a celor 29,296 kilometri vor dura 12 luni, la care se adaugă 24 de luni perioada de garantie. Proiectul este finantat cu fonduri de la Bugetul de stat."

Gazeta de Sud - 21 noiembrie 2012
"Lucrare spaniolă între Filiaşi
şi Ciochiuţa

Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Craiova are în atenţie şi alte lucrări de anvergură realizate în judeţele Olteniei. Spre exemplu, până la sfârşitul lunii în curs vor fi recepţionate şi date oficial în folosinţă atât Centura Severinului, cât şi sectorul reabilitat din DN 6, cuprins între Drobeta Turnu Severin şi Orşova. Data probabilă de tăiere a panglicii inaugurale pare să fie 24 noiembrie 2011.
Tot în această toamnă, CNADNR a anunţat că a semnat contractul de execuție a lucrărilor de reabilitare a două porțiuni din DN 6, pe tronsonul Filiași - Ciochiuţa, de la kilometrul 268 la 297, respectiv de la 297 la 298. E vorba, de fapt, de porţiunile pe care grecii de la Prodeftiki n-au reuşit să le facă înainte ca statul român să le rezilieze contractul în anul 2008.
CNADNR a refăcut proiectul pentru restul de executat şi a scos din nou la licitaţie lucrarea, care a fost câştigată de asocierea unor companii spaniole: Puentes Y Calzadas Infraestructuras S.L.U. & Contrat Ingenieria Y Obras SA. Valoarea contractului este de 66 de milioane de lei (fără TVA), iar banii provin de la bugetul de stat. Lucrările vor dura un an, iar porțiunea care va fi reabilitată este de peste 29 de kilometri, ceea ce înseamnă că fiecare kilometru din acest drum va fi modernizat cu 2,2 milioane de lei (fără TVA). Antreprenorul îşi va pregăti în această toamnă organizarea de şantier, apoi poate începe lucrările, astfel încât să finalizeze construcţiile în toamna lui 2012."

Dupa cum vedeti mai sus, suntem deja in toamna lui 2012 si lucrarile sunt departe de a fi terminate. In plus, nu cred ca vor termina pana in noiembrie-decembrie 2012.

Nu stiu exact cand au inceput, ca sa pot spune ca nu au respectat termenul de 12 luni...

davyl

Referitor la cele spuse mai sus, nu am decat o informatie de pe site-ul firmei spaniole (http://www.grupocontrat.es/index.php?option=com_content&view=category&id=25&Itemid=93) unde se spune ca adjudecarea contractului s-a facut pe 2 septembrie 2011. Sa inteleg ca data de 2 septembrie este si data la care au inceput? Sau au avut dreptul la ceva timp pana au inceput? Poate un specialist sa ma "lumineze" si pe mine?

Raducu Popa

#503
O filmare facuta pe traseul Piatra Neamt - Vatra Dornei-Bistrita-Cluj -Oradea....mijloacele tehnice din dotare nu sunt printre cele mai bune... :D
http://www.youtube.com/watch?v=GarPtUkZXUY&feature=youtu.be

ciprebbe

#504
Acest videoclip cuprinde conţinut de la SME şi EMI.
Cel puţin unul dintre aceştia a blocat redarea acestui videoclip invocând drepturile de autor.
:))     wow ma simt ca in Germania :D
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

stelian222

#505
Quote from: laurashgeo on October 12, 2012, 03:55:59 PM
Mi-as face un album cu asfel de poze cu drumuri reabilitate din Romania, si de fiecare data cand as auzi pe cineva zicand ca drumurile din Romania sunt proste si cand o sa avem si noi drumuri "ca afara" i-as da albumul cu poze(in cap :)).

Propun sa facem o statistica sa vedem din totalul de DN cate sunt reabilitate in ultimii 5ani si cate in stare de la mediocru in jos (deci fara reabilitare in ultimii ani, 5, 10etc). Iar statistica asta sa fie pe zone istorice: Moldova, Transilvania, Muntenia, Dobrogea etc

Tocmai aici e problema: in unele zone aveti DN bune in altele (cum e in Moldova) nu avem!E totusi o diferenta pe zone geografice sau pe judete in special.

Sa luam judetul Vaslui, unde locuiesc eu si sa trecem in revista toate DN (din judet pana la urmatoarea localitate mai mare, chiar daca trecem in alt judet):

*DN28 Albita-Iasi, doar vreo 10km pe teritoriul judetului Vaslui, insa pe acei 10km e peticit, e din dale de beton vechi de 30-40de ani care au crapat si care se carpesc sporadic cu smoala. Vmax 50-60km/h cu, conditia sa stii gropile si pragurile din beton. In continuare soseaua pana la Iasi e circulabila, Vmax 70-80 dar e f denivelata, peticita. Ultima asfaltare a avut loc prin anii '91-'92. Drumul este destul de circulat.

*DN24A Husi-Murgeni-Barlad este praf, nici nu zici ca e DN, are in total cam 105km si e trecut pe harta (de pe celalalt forum) cu rosu+violet adica drum mediocru+de evitat. Nu-l mai descriu, pun doar un link de pe yt:
La fel nici o asfaltare in ultimii 15ani, acum nici nu prea se mai plombeaza.

*DN15D Vaslui-Negresti-Roman, in afara de vreo 15km peticiti maxim (imediat dupa Vaslui) drumul e chiar ok pana la Negresti. Insa dupa Negresti e ceva inspirat din filmele de groaza, in primele sate petice langa petice, asta o putem accepta sa zicem, dar dupa Bacesti (limita de judet) ....niste gropi de neimaginat nici macar pe un drum judeteam lasat in paragina. Siguranta personala iti este amenintata acolo daca mergi noaptea, f serios o spun, risti sa ai un accident.  Desi pe harta este trecut galben ......culmea nimeni din cei care au indicat galben nu l-a tranzitat vreodata, bucata Negresti-Roman este de violet+rosu toata ziua. Asfaltare pe aici?!? cand? poate cand l-au construit in anii '70-'80.

*DN2F Vaslui-Bacau, nu arata f. rau, pe harta e cu violet, chiar eu am insistat sa fie "promovat" la galben . E peticit, denivelat, are si portiuni bune unde se poate merge cu 80 pe alocuri. Insa la limita de judet (Plopana, Dragomiresti) prezinta niste gropi adanci si dese de toata frumusetea, asa a fost mereu, nici macar nu stiu sa fi peticit vreodata zona aia, atata lipsa de responsabilitate mai rar.

*DN11A Barlad-Podu Turcului-Adjud, un drum mediocru spre acceptabil, cu dale de beton, cu plombe, surpari de teren  etc
E un drum pe care daca nu esti cu rezervorul pe rosu il ocolesti (pe la Tisita) sigur. Ultima asfaltare prin anii '90.

*DN24 Vaslui-Iasi il stiti multi, abia acum!!! e in pregatire pt. reabilitare dupa ce in ultimii 5-6ani s-a tot peticit, e doar un drum acceptabil, desi ca importanta leaga NE tarii de SE, e destul de aglomerat.


*E581(DN24+DN24B) Albita-Tutova singura bucurie in materie de drumuri nationale/europene pe care o avem noi vasluienii A fost reabilitat anul asta de UMB.
Dar sa nu crezi draga Domnule laurashgeo ca a fost mereu asa. Ia arunca un ochi sa vezi cum era pana mai acum 1an:




  Si daca tot ai facut afirmatia ca ne-ai da cu album tau de poze in cap, ai amabilitatea si citeste tot ce am scris si uita-te si la filmuletze, ca sa stii in ce conditii circulam noi aici (aia nemultumiti de DN), noi care, ca si tine platim taxe si impozite dar nu ne bucuram de drumuri excelente.

Telvanni


Klaudiu!!!

#507
Quote from: Ionut on October 15, 2012, 08:54:00 AM
O "autostrada" pentru Dacia:

As dori mai multe detalii despre acest DN73D ....lungimea lui? cine l a construit? cat a costat?

Ionut

@stelian222: merci pentru detalii! :cheers:
In curand va trebui probabil sa-mi misc fundul si sa scot eventual si niste bani pentru a face o aplicatie pe web si/sau pe mobil pentru starea drumurilor in RO, motivul initial si cel mai important pentru care am luat domeniul peundemerg.ro. :)

@R@du: dar ce ai facut cu acel clip? Nu-mi merge nici prin proxy. Pune-l pe vimeo, se poate face embed si de pe vimeo. :D

davyl

Quote from: Ionut on October 15, 2012, 04:17:27 PM
@stelian222: merci pentru detalii! :cheers:
In curand va trebui probabil sa-mi misc fundul si sa scot eventual si niste bani pentru a face o aplicatie pe web si/sau pe mobil pentru starea drumurilor in RO, motivul initial si cel mai important pentru care am luat domeniul peundemerg.ro. :)

@R@du: dar ce ai facut cu acel clip? Nu-mi merge nici prin proxy. Pune-l pe vimeo, se poate face embed si de pe vimeo. :D
Ionut, n-ar fi rea aplicatia aia... Eu unul sunt doritor...  :lol: