Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

panda_no 5

Urcarea pe autostrada dinspre Arad se face prin sensul giratoriu de la 2:19?
Se face sensul giratoriu si se urca pe pasajul de peste DN?
Nu am reusit sa fac stop la filmare asa incat sa prind un panou cu directiile.
Am de facut un drum Bucuresti Arad Viena.

marius_ar

#1891
@panda_no 5:
Exact, la sensul giratoriu de la 2:19 e urcarea pe A1; coborarea la sensul giratoriu de la Nadlac min 8:16

LE. conform Google pe autostrada: 29 min/46km; pe dn 33min/40km

panda_no 5

Multumesc marius_ar!
Abia astept sa pot ajunge de la Bucuresti la Viena intr-o singura zi fara efort.
Adica cu autostrada continua de la Sibiu la Viena.
Tot timpul am dormit la Arad, nu e un lucru rau, am ajuns sa cunosc Aradul.

sebba

Pana nu va fi dat in folosinta lotul 2 lotul 1e cam inutil... se stia asta de la bun inceput... nu ma mir deloc ca e nefolosit...
Sailing away! S/Y Haimana

teocharis

Quote from: sebba on January 20, 2015, 09:18:19 AM
Pana nu va fi dat in folosinta lotul 2 lotul 1e cam inutil... se stia asta de la bun inceput... nu ma mir deloc ca e nefolosit...

ar trebui sa ne hotaram: conteaza sau nu fiecare ciot?

yetiman

#1895
Dupa parerea mea conteaza. Cel putin exista posibilitatea de a alege. Si, ca efect secundar, poate ca pune oarecare presiune pe cei care lucreaza la cioturile adiacente.
In cazul asta si colegii maghiari ar trebui sa simta presiunea sa termine mai repede Mako-Nadlac (ca nu mai pot veni cu scuza ca noi nu am fost gata  :) ).

LE: Si ca o parere personala: eu as prefera micul ocol pe A1, ca sa scap de TIR-urile de pe DN.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

NGC

#1896
CNADNR a atribuit recent catre STYLE CONSTRUCT urmatoarele contracte:

1) "Lucrari pentru reamenajare intersectie DN 65B km 3+500 cu B-dul Petrochimistilor in solutia cu sens giratoriu, necesare finalizarii contractului nr. 205/24.12.2013".



2) "Lucrari pentru reamenajare intersectie DN 65B km 0+000 cu DN 65 km 115+000 in solutia cu sens giratoriu, necesare finalizarii contractului nr. 206/30.12.2013".



sebba

Quote from: teocharis on January 20, 2015, 11:03:34 AM
ar trebui sa ne hotaram: conteaza sau nu fiecare ciot?

conteaza fiecare ciot, da, dar cred ca ar fi fost de preferat sa existe o prioritizare a finalizarii cioturilor care ar fi prelungit loturile existente (adica eu unul n-as fi decis niciodata inceperea lucrului pe lotul 1 inaintea finalizarii lotului 2, mai ales cand aveam lotul 2 foarte aproape de finalizare)
costurile de finalizare mai mici, timpii de executie mai mic, beneficiul obtinut in urma finalizarii lotului 2 inaintea lotului 1 ar fi fost mult mai mare si mai vizibil
Sailing away! S/Y Haimana

yetiman

#1898
@sebba: foarte adevarat ce spui. daca si licitatiile si contestatiile si semnarea contractelor ar tine de aceste criterii, ce bine ar fi.
In cazul asta contractele noi au fost semnate la mare diferenta in timp (contractele initiale au fost semnate deodata: 20-mai-2011):
Lot 1 - contract  19.dec-2013
Lot 2 - contract 26-sep-2014
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

sebba

da, exact, si asta se intampla ptr ca cei ce (nu) se ocupa de asa ceva sunt niste muşte fara cap
daca n-ar mai freca-o aiurea si si-ar folosi cum trebuie coca ce si-o tin intre urechi pe post de creier ar putea gasi solutii ptr multe inadvertente de genul asta... :(
Sailing away! S/Y Haimana

BIGRED1984

Cei ce (nu) se ocupa prezinta un mix variabil intre prostie, interes , dezinteres si pricepere

nenea_hartia

Quote from: NGC20 on January 20, 2015, 12:19:35 PM
2) "Lucrari pentru reamenajare intersectie DN 65B km 0+000 cu DN 65 km 115+000 in solutia cu sens giratoriu, necesare finalizarii contractului nr. 206/30.12.2013".
Pentru ca sa nu "poluez vizual"  :lol:, aici gasiti planul de semnalizare rutiera.
Nu înțeleg de ce nu se face bandă separată de virat la dreapta când mergi dinspre Slatina spre București...

florin74

In lipsa de proiecte cred ca incep sa aloce si pentru modernizarea DN 67B Scoarta -Pitesti. Contractul cred ca are mai bine de 4 ani vechime (aproape 5, prin iunie 2010 semnat)
Constructorul este Strabag AG & SC Strabag & SC Delta ACM 93 & SC C&I Euroconstruct, valoare 371,64 milioane lei +TVA

S-a scos la licitatie  "Servicii de Consultanta pentru supervizarea serviciilor de proiectare si executie lucrari la obiectivul de investitii Modernizare DN 67B Scoarta-Pitesti km 0+000-188+200"


NGC

Am studiat putin problema contractului cu ROMSTRADE pentru DN67C / Transalpina, dar am scris in topicul dedicat pentru Transalpina.
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=13.msg65907#msg65907

NGC

#1904
http://www.cdep.ro/interpel/2014/r5717A.pdf



CNADNR a cam incurcat termenele de finalizare comparat cu cele pe care le-a dat abia cu o luna mai devreme aici.