Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

pana va fi gata DX Craiova-Tg Jiu, va fi gata PISI. Asa ca din Pitesti, nu va mai ocoli nimeni.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

panda80

#7516
Drumul national secundar DN59C, Jimbolia - Sânnicolau Mare, filmat in totalitate. Drumul este in conditii decente, se merge cu viteza buna datorita faptului ca sunt doar cateva localitati pe traseu, iar traficul este redus:


razvan96

2 licitatii pentru SF-uri de modernizare a unor DN-uri:

1. Lansata de Primaria Blaj: Servicii de elaborare "STUDIU DE FEZABILITATE, PAC SI PROIECT TEHNIC DE EXECUTIE PENTRU MODERNIZARE DN 14B + PODURI (PESTE CF M 200 TEIUȘ ȘI CF M300 CRĂCIUNEL) pentru realizarea obiectivului de investitie: "DRUM TRANSREGIO BLAJ-TEIUS-A10"

2. Lansata de CNAIR: Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Modernizare DN 5C Giurgiu -Zimnicea

cassyo

DN6 Bucuresti-Alexandria
 Imagini cu banda de incadrare la DN6 , de la noua bretea- zona Bragadiru- a intersectiei DN6 -DNCB

Primele doua poze -de pe 1 iulie - sunt luate de pe contrasens (sensul spre Alexandria).














Powered by API/PUM imgur uploader
Calatorului ii sade bine cu drumul

cassyo

DN6 Bucuresti-Alexandria  largire

Cateva imagini, in sensul spre Alexandria, din 1 iulie.

Primul grup, cele cu marcaj galben, sunt din zona de aliniament Vaceni, cu lucrari in curs si utilaje.
Ultimele poze sunt din zona ''impamantenita'' deja / marcaje albe, largire terminata intre Vitanesti si Alexandria.



































Powered by API/PUM imgur uploader
Calatorului ii sade bine cu drumul

tom_sawyer

#7520
Între Vitănești și Alexandria este pe toată distanța lărgit? Pe google maps pare a fi doar pe jumătate din distanță (mai 2022), se termină aici.


În presă am găsit asta (Văceni-Vitănești):
18 iulie 2021
De mâine, 19 iulie, reluăm lucrările de îmbunătățire a condițiilor de circulație pe Drumul European E70( DN6), pe tronsonul între km 70 și km 73+500. Vom lărgi partea carosabilă de la 7 m la 12 m, îmbunătățind considerabil siguranța în trafic.


Km 70, se vede începutul lucrărilor. Se termină la km 73+500

Certificat de urbanism pentru "Îmbunatațirea condițiilor de circulație pe DN 6 km 68+300 - 77+700 și km 82+786 - 84+345"
http://www.cjteleorman.ro/dispozitii/2020/510.pdf

cassyo

#7521
Nu, nu este largit complet de la Vitanesti !
M-am si gandit cum sa precizez- fara echivoc- acest lucru (intre mai soft fata de dintre), dar tot nu mi-a iesit, se vede treaba!
Evident, in ''groapa'' la Vitanesti nu este largit, iar, in perspectiva largirii integrale a DN6 pana la Draganesti-Vlasca , cum intentionau edilii din Teleorman, la Vitanesti ar trebui lucrari mai complexe, inclusiv largirea podului peste Teleorman.
O simpla navigare virtuala de-a lungul DN6, data imaginilor Gmaps fiind mai 2022, ne poate lamuri exact pe subiect. Eu insumi am apelat la procedeu, ca sa vad ca zona in lucru este la Vaceni. Stadiul lucrarilor de largire , nu cred ca difera esential fata de luna mai, avansul find sesizabil pe partea dreapta a DN, in sensul spre Bucuresti.

Ca ne place, sau nu, aceasta largire a-la-DN2, cu asta vom trai, probabil vreun deceniu de-acum incolo, pana la edificarea drumului expres.
Calatorului ii sade bine cu drumul

user201

Legat de DN1 între Făgăraș și Sibiu, la intrarea în Făgăraș dinspre Brașov, în primul sens giratoriu și pe benzile aferente au făcut un șanț ce vine de pe o stradă laterală și se continuă pe următoarea stradă, deci grijă la acest limitator și de asemenea la ieșirea spre Sibiu, par a face ceva din nou și apar tot felul de restricții de circulație, deci grijă din nou la un avânt prea mare pe acolo :D . Din păcate fără poze.

Îmi place elanul cu care tot "plantează morcovi" autoritățile în zona Dridif , unde au fost acele accidente mortale în ultimii ani, morcovi pe care apoi diverși șoferi îi recoltează. Văzusem unul chiar și la câteva zeci de metrii de unde trebuia să fie...

La calea ferată de lângă Ucea de Jos se lucrează din nou, de data acesta începându-se cu o fundație nouă și devierea circulației, după cum se vede în pozele de mai jos:




BIGRED1984

#7523
^^ o mizerie pe DN6, deja e comportament agresiv ca pe DN2. Ba chiar, fiind mai nou si putin mai lat acostamentul, se depaseste in prostie pe dreapta daca nu te 'conformezi'.
cum sa te legi la cap fara sa te doara capul...

tom_sawyer

Ca și pe DN2, intenția autorităților chiar asta e: să se circule în mod efectiv pe "4 benzi".

cassyo

#7525
^

Da, asta vor autoritatile, dar cei care folosesc benzile adaugate, trebuie sa o faca pe barba si riscul lor, pentru ca primele nu recunosc ''oficial'' decat  tot doua benzi.
Ca este asa, o dovedesc urmatoarele :
- lipsa marcajelor de ingustare la 2 benzi (pe DN2 inca se mai cunosc aceste marcaje)
- la giratoriul din intersectia cu Centura Alexandriei - largirea (banda nou adaugata) s-ar fi continuat firesc cu banda centurii; in loc de asta, ca sa intri pe centura trebuie mai intai sa te repliezi pe banda veche ''oficiala''

Alexandria -giratoriu centura
Calatorului ii sade bine cu drumul

perfidus

QuoteVom lărgi partea carosabilă de la 7 m la 12 m, îmbunătățind considerabil siguranța în trafic.
Eu tot nu-i inteleg, daca vor siguranta sporita de ce nu adopta modelul 2+1 alternativ cu parapet soft. Chiar nu intelege nimeni ca nu siguranta creste, ci doar viteza de deplasare, cu riscuri grave de securitate?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dumbravaandrei

Quote from: tom_sawyer on July 04, 2022, 01:10:24 PMCa și pe DN2, intenția autorităților chiar asta e: să se circule în mod efectiv pe "4 benzi".
daca sunt idioti si nu fac in asa fel incat sa asigure si exploatarea in siguranta a drumului, precum si securitatea participantilor la trafic, oare isi asuma si mortii? daca da, cum? Ca nu am vazut sa intre vreun politist, angajat cnair sau detinator de functie in MT pentru ca ala e cel mai negru drum al tarii...

perfidus

In ianuarie a scris @NGC despre licitatia asta de proiectare:
[CN1038346] Prestari servicii de elaborare Proiect tehnic, Detalii de executie, Asistenta tehnica la obiectivul ,,Consolidare DN 67D km 76 + 830 - km 108+390 (cu intreruperi) Valea Cernei - Baile Herculane Sector km 76+830 - km 89+700"

Au fost doi ofertanti si s-a atribuit contractul luna trecuta.  In 14 iunie s-a semnat cu TOTAL ROAD  avand ca subcontractanti PROTELCO / DONPREST COM / GEOSOND. Valoarea de atribuire 1450935.32 RON

Aici știe cineva cum stăm cu acordul de mediu, sau la consolidare nu e necesar?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

StefanCelMare

Se pare că pe defileul Jiului la Lainici treaba se mișcă.
Ultima dată când am fost, nu era nimic pe partea sudică a podului, care se termina foarte sus și aproape perpendicular pe un versant înalt cu stânci împădurite.
Acum pe poze pare că acolo va fi o curbă puternică, și că tot ce rămâne de făcut este de adus umplutura pentru corpul drumului (trebuie înălțat binișor).
Pare posibil să se termine anul ăsta.

De pe pagina de facebook a DRDP.

"Imagini de pe șantierul podului peste râul Jiu din zona Lainici.
 S-au efectuat testele de rezistență cu convoi de camioane încărcate. Testele au confirmat faptul că podul rezistă la capacitatea maximă proiectată. Momentan, circulația rutieră a fost mutată pe podul nou construit pentru a se putea efectua lucrări la rampa dinspre Bumbesti Jiu.
❗️Atenție, se circulă în regim de șantier pe un sens de mers, dirijat cu semafoare electrice, viteză maximă de 10 km/h, iar restricția de 30 tone rămâne în vigoare, până la finalizarea lucrărilor la pod.
Rugăm participanții la trafic să manifeste prudență în zonele cu lucrări."








Powered by API/PUM imgur uploader