Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 18 Guests are viewing this topic.

Ionut

News.ro a preluat pozitia API despre Centura Bacau.

JUVENTUS_1

#2176
Quote from: JUVENTUS_1 on October 20, 2018, 12:12:37 AM
Quote from: JUVENTUS_1 on October 17, 2018, 09:26:06 PM
Pana la urma avem contestatie ICTAS la CAB! 8)
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000367118&id_inst=2

A fost stabilit termenul de judecata:

"Şedinţe
22.11.2018
Ora estimata: 9:00
Complet: S8 Completul 5 recurs Achiziţii Publice"

Şedinţe
22.11.2018
Ora estimata: 9:00
Complet: S8 Completul 5 recurs Achiziţii Publice
Tip solutie: Respinge plângerea
Solutia pe scurt: Respinge ca neîntemeiate excepţia lipsei calităţii procesual active şi excepţia lipsei de interes. Respinge plângerea ca neîntemeiată. Definitivă. Pronunţată azi, 22.11.2018, în şedinţă publică.
Document: Hotarâre    22.11.2018
The order of my priorities according to my own interest: 1.A7; 2.A13; 3.DX Bacau - Piatra Neamt; 4.A8; 5.Other.

ovideatza

#2177
Deci ICTAS a pierdut, corect?

Din cate inteleg, e vorba de prima contestare, si mai exista alta la reevaluare?

horatiu.cosma

^
Cred că e contestația cu expertul la care au primit 0 puncte din 5. Dacă e așa, UMB ar fi pe primul loc și cu Ictaas în cursă. Dar tembelii din CNAIR i-au mai descalificat odată, ca să mai pierdem timp.

NGC

#2179
^^
E valabil doar pentru prima contestatie, cea cu expertul. Mai aveti de asteptat pentru a doua.

Allex

#2180
Au cam trecut cele 10 zile de la desemnarea castigatorului pentru VO Bacau. Stie cineva daca au aparut contestatii? Stiu ca le place sa lase pe ultima zi.

L.E. Vad ca au contestat din nou turcii la CNSC (nr dosar:3422)
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

NGC

Dosarul ala putea fi pentru orice licitatie la care mai participa ICTAS, insa in cazul acesta chiar este pentru VO Bacau.

Asadar avem acum si a treia contestatie de la ICTAS. De data asta este vorba despre contestatia in legatura cu raportul "final" prin care CNAIR a mentinut castigator pe UMB. Observati ghilimelele. ;)
ICTAS a contestat acum admisibilitatea ofertei UMB.

Contestatiile 2 si 3 (adica cea referitoare la descalificare si numarul de fax (vedeti pagina anterioara) si contestatia asta noua) se vor conexa, asa ca mai dureaza ceva vreme pana va veni decizia, posibil abia la anul.

NGC

Quote from: horatiu.cosma on November 27, 2018, 06:07:30 PM
Am început să citesc din motivarea CAB care a desființat deciziile CNSC pentru cele 3 loturi pe A0 Sud. MVAAAAAAIIIIIIIII!!! Mă țin de cap și nu am suficiente mâini.

[...]

Mai citesc și mâine că mi-a ajuns pe azi.

Cand termini cu A0, in caz ca te plictisesti, poti arunca o privire aici la motivele invocate de ICTAS pentru care ar trebui descalificata in opinia lor oferta UMB pentru VO Bacau. :p

Ionut

Cum probabil la anul? Sigur la anul...

NGC

Nu e sigur, pentru ca din punct de vedere legal decizia ar trebui sa vina in principiu inca anul asta.

Allex

Am frunzarit putin textul contestatiei, plus ca nici nu prea ma pricep la legislatie... nu stiu daca am intels bine dar asta am inteles: Ic Ictas accepta ca oferta lor este neconforma, conform decizilor CNSC si apoi CAB ramase definitive dar vor ca si oferta UMB sa fie declarata neconforma. Sa presupunem ca le-ar iesi si ar face si oferta UMB neconforma. Care ar fi scopul lor? Care ar fi avantajul din moment ce nici ei nu au oferta buna? Ce asteptari au, sa anuleze licitatia curenta si sa se refaca, poate au o sansa acolo?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

TibiV

Să moară și capra vecinului.
Mai ales că ăla este un ghiaur.. ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Ictaas a contestat oferta UMB în ideea că reușesc cu cealaltă contestație și se recalifică în cursă. În acest caz, ar pierde la puncte cu UMB, așa că singura lor șansă de victorie e să fie dat afară UMB-ul.

E bine scrisă contestația lor, par competenți ăștia de la Ceparu. E amuzant cum afirmă că UMB are o ofertă cu preț neobișnuit de mic, considerând că Ictaas are o ofertă cu vreo 60 de milioane mai ieftină  :lol:.

Sunt câteva aspecte destul de nasoale în contestația asta (subcontractor care are certificat constatator negativ, sume subdimensionate pentru arheologie, teste pe piloți, motorină, transportul materialelor, consolidarea stratului de fundare, oferte de la furnizori obținute ulterior depunerii ofertei, un nou subcontractant neinclus în ofertă). Majoritatea chestiunilor legate de sumele subdimensionate cred că le poate justifica UMB, dar cel puțin asta cu subcontractorul cu certificat constatator negativ nedeclarat în ofertă mi se pare gravă.

Mai zic ăștia de la Ictaas în contestație că CNAIR a cam închis ochii la neregularitățile ofertei UMB și i-a ars la sânge pe ei. Tind să le dau dreptate, cunoscând naționalismul prostesc din CNAIR. Vom vedea ce va fi.

FRS

Horatiu, se pot vedea undeva sumele prinse la subcontractori?

horatiu.cosma

Nu cred, cel putin nu pentru muritori. Doar NGC poate afla asa ceva  :lol:.