Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

mike_us

Basculantele Komatsu arata mai mari decât Mercedes urile pe care le are UMB. Sunt astea cu capacitate de 28 de tone?

https://www.smsequipment.com/en-us/new-equipment/articulated-trucks/komatsu-hm300-5/

mirceaeliade

Oarecum surprinzator, la nodul A3-A7 Pizza a inceput sa dea jos balustradele de pe A3 pentru lucrat la bretele.

Sagitarius

Quote from: Ionut on July 29, 2023, 08:03:29 PMMda, cam trist.

Termenul de finalizare a cocoașei este august 2024.

Oare termenul pentru Pizzarotti care este? Nu e mai trist acolo?

oneLess

#9963
^ Colegu',
mie mi se pare puțin răutăcios comentariul și gratuit, fix după PRIMUL și SINGURUL video în care este lăudată mobilizarea pizza! Scuze de deranj!

LE: Întrebare : Ai prefera ca A0N1 să fie semnat luna asta cu pizza și să fie terminat în 4 ani sau să se mai lălăie alți 7 ani prin tribunale, după cei deja 4 ani pe acolo, și să o termine alții garantat mai repede în sub 3 ani = 2033 = 2023 + 7 + 3 ?

Ionut

#9964
Termenul inițial pentru lotul Pizzarotti era aprilie 2024. Au obținut cu toate actele în regulă o extensie de 5 luni. Deci termenul actualizat pe Dumbrava-Mizil este septembrie 2024.

Și nu, nu e mai trist la Pizzarotti. Din păcate șantierul Pizzarotti este momentan mai animat decât Buzău-Focșani 1 care are termen august 2024.

Pam pam.

RazesIesean

Se pare ca cei de la Pizza au avut dreptate cu pamantul pentru terasament.
Mai important este ca nu se sesizeaza nimeni in legatura cu livrabilul neconform oferit de Consitrans.
Acum cine stie cate SF-uri din astea facute din birou si cu Google Maps au livrat / vor livra.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

zone_rider


pelan87

Am gasit aceste 4 poze postate pe pagina de facebook a celor de la IBB Holding (constructor care lucreaza pentru Pizzarotti pe lotul 1 Ploiesti - Buzau, pe zona de inceput a lotului, inspre A3):












Sursa foto: Facebook IBB Holding

pelan87

Autostrada A7, Ploiești - Buzău, zona Mizil, capăt lot 1 (Pizzarotti), 28.07.2023


mike_us

Quote from: oneLess on July 31, 2023, 11:11:41 AMLE: Întrebare : Ai prefera ca A0N1 să fie semnat luna asta cu pizza și să fie terminat în 4 ani sau să se mai lălăie alți 7 ani prin tribunale, după cei deja 4 ani pe acolo, și să o termine alții garantat mai repede în sub 3 ani = 2033 = 2023 + 7 + 3 ?

 De ce nu putem aplica aceiași logica si la UMB? Ca e preferabil ca una din cele mai serioase firme din România a semnat contract pe ele chiar daca o sa se apuce cu 6 luni - 1 an întârziere si știm sigur ca termina decit sa lălăie prin tribunale cum e acuma cu lotul Buzău Ploiești.
Ca sa nu mai vorbim ca UMB are o scuza buna multi km semnați înainte de A7 care trebuie finalizați.

dr4qul4

Pai stim sigur ca vor termina tot ce au semnat pana acum? Daca cineva imi garanteaza ca vor termina tot pana la 30.06.2026 (ce e pe PNRR) si restul pana la 30.12.2026, atunci eu sunt de acord.
In tot asta intra si podul de la Cosmesti si centura Galati si centura Timisoara. Ca si astea sunt importante si nu i-am pus eu sa liciteze.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alexandru_m

Destul de putin se vorbeste si despre cum se fac lucrarile acestea.

Sta scris mai sus dar nu prea a percutat lumea: singurele 2 loturi cu contract pentru supervizare sunt singurele 2 loturi pe care nu le are UMB.

Mai sta scris si cum sunt niste vorbe (sa speram ca raman vorbe) cu magarii la structuri in zona seismica.

Graba e mare, tentatia e mare.

Eu sper doar ca lucreaza cu simtul raspunderii.

alinuttt

Nu prea cred ca au interes sa fie altfel, parca 10 ani e termenul de garanție.

GIV

chiar si asa.. in afara de poduri in rest ce poate sa apara? cateva valuri in asfalt sau trambuline.. daca pun cateva schimbari de  un strat de asfalt nu cred ca pierd mult in raport cu profitul pe care il pot face la final

horatiu.cosma

Nu cred că e cazul să coborâm nivelul atât de jos. Zece ani de garanție e ceva foarte serios pentru un constructor profesionist. Deja după un an de garanție (tot din 10) pe Craiova - Pitești 2 au avut ceva de tras pe la trambuline, reasfaltări, sistemul de scurgere, iar "câteva schimbări de un strat de asfalt" ar costa foarte mult, că asfaltul e scump în comparație cu puțină extra-atenție acum la stabilizarea și compactarea terasamentului.

Dar dincolo de propriul departament de calitate al constructorului, așa cum există supervizare pe A3, A0 Sud, CraPi, primele 2 loturi din A7, așa ar trebui să existe și pe celelalte loturi din A7. E un extra mecanism de siguranță că beneficiem de o lucrare de calitate pe care să circulăm cu bine zeci de ani de acum înainte. Orice altă discuție care bagatelizează aspectele de siguranță și calitate nu face bine de nicio culoare. De atâtea ori în istorie s-a întâmplat să ne legăm șireturile și să pierdem luni și ani prețioase pe proiecte fix din mentalitatea asta "merge și așa, dăi repede, că vedem noi cum va ieși". Ăia pe care îi admirăm că au făcut niște mega proiecte au "măsurat de 10 ori și au tăiat o dată".