Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

rocklee

ALINE !!!!....Pune si tu pozele acelea pe care peai PROMIS   >:( >:(

yetiman

Pe A6 nu am mai vazut urme de alunecare. Au fost reparate. de aia nu am nici poze, canu se mai vede unde a fost problema. Pun insa alte cateva poze:









Daca acum era aproape pustie, oare ce va fi dupa ce se da in folosinta Lugoj -Timisoara?

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

iuli

Culmea și  poate paradoxal ar putea crește traficul. Tot ce vine dinspre Oltenia și Caransebeș va intra pe A1 prin A6. Mai ales acel trafic de care mă plângeam de vineri după amiază și duminică seara.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

vldklm

Eu nu înțeleg , din moment ce autostrada face dintr-un coridor european , de ce nu se face studiul de fezabilitate și să se liciteze construcția?  Până pe la Băile Herculane relieful e relativ accesibil...

Din ce vedem , e clar ca pentru 2014-220 nu o să se consume banii. Au trecut 2 ani cu absorbție 0.  Se vor putea faza anumite sectoare și în următorul exercițiu financiar...

Chiar nu înțeleg , nu sunt suficiente firme de construcție de autostrăzi ?

stefanudrea

Asa ajungeti la vorba mea cu utilitatea A6! Este un must have! Stiu ca trebuie sa mergem si spre alte directii, dar acest coridor este si el f important!

MNU

DN6 dupa Lugoj NU ARE trafic nici de DN. Azi am mers pe el pe la 11-13 si era practic liber. Cel mai aglomerat a fost pe Orsova-Dr.Tr. Severin. Mai mult e nevoie de A7 sau A8 decat de A6. Iar pe DN56A (Simian-Maglavit) era PRACTIC GOL.

stefanudrea

Asta se intampla cand mergi in zile de vacanta ca azi! In zilele lucratoare este infernal traficul! Mor cand aud astfel de pareri ca DN6 este liber!

MNU

Nu merg numai in zile de vacanta pe traseul asta. E la fel tot timpul. Cauta in urma ca tot asta am spus totdeauna. Doar Timisoara-Lugoj era aglomerat cu adevarat. Dar asta e istorie de ieri de la ora 19.

iuli

Sunt câteva peak-uri de exemplu vineri și duminică seara. Aveți dreptate ambii. Trebuie făcut A6 dar nu înainte celor două autostrăzi care străbat Carpații și autostrada  (sper) care leagă Bucureștiul de Moldova.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

stefanudrea


Quest

MNU ca sa vorbim pe cifre, harta de trafic pe 2010 a CESTRIN (are cineva una mai noua ?) arata ca pe DN7 tronsonul Ilia-Arad e un trafic de 6363 / 6509 / 6965 vehicule/zi (sint 3 cifre pe 3 zone), iar pe DN6 tronsonul Caransebes-Orsova sint 7616 / 5816 / 6466 / 6319 autovehicule/zi (sint 4 cifre pe 4 zone). Deci DN6 nu are grad de incarcare mult inferior fata de DN7, despre care spunem ca e coloana noastra vertebrala de transport catre vest. StefanUdrea e realist in aprecierea sa.
Common sense will get you far !

dr4qul4

totusi DN6 actual a primit cateva upgrade-uri. Nu e un drum care merge numai prin localitate ca altele. 10 ani de acum inainte mai poate fi lasat fara sa fie dublat de autostrada.

Insa DX7 nu mai rezista nici 3
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

stefanudrea

Poate nu ar fi foarte incarcat daca traseul sau destul de sinuos ar avea 2 benzi pe urcare pe poate sectoarele de urcare. In plus, sunt f multe localitati in care e stricta limitarea de viteza. Spre exemplu, in 11.11 anul acesta a fost o actiune a politiei rutiere cu 2 echipaje in fiecare sat. Concluzia: cozi kilometrice! Era infernal. Ma bucur ca vin si cifre. Eu va relatez din desele mele drumuri facute. Singurul meu ajutor a fost statia cb prin care prietenii Tiristi romani imi permiteau sa depasesc in zone imposibile si abrupte. In momentul in care se face A6 si A12 Craiova-Pitesti renunt complet la statie! Nu sunt adeptul solutiilor de acest gen. Spre exemplu, cand intru pe A1 la Pitesti o inchid complet si trec pe pilot automat. E adevarat ca CNADR nu este in slujba mea personala, dar eu zic ofurile zonei. Nu uitati inca ceva: Turcia, Bulgaria si Grecia sunt tarile spre care tot Vestul Europei trece pe DN6. Si nu e putin acest trafic!

MNU

Tronsonul Ilia- Arad (pe DN7) este dublat de traseul Ilia-Lugoj-Timisoara-Arad, deci A1 colecteaza trafic de pe ambele, in timp ce la Caransebes-Orsova nu ai altceva. La Caransebes-Orsova lipseste doar tunel la Plugova. Eu nu as construi autostrada pentru MZA de 5000-6000 cand am sectoare de drum de peste 10000 la standard 1+1.

TibiV

#434
Quote from: stefanudrea on December 24, 2015, 10:26:59 PM
Nu uitati inca ceva: Turcia, Bulgaria si Grecia sunt tarile spre care tot Vestul Europei trece pe DN6. Si nu e putin acest trafic!

Şi atunci TIR-rile de pe DNCB unde s-or duce ?!... :)

Îţi înţeleg frustrarea personală, dar pur şi simplu nu avem bani pentru toate odată.
Şi pentru că nu avem bani, avem un Master Plan şi nişte priorități.

Uită-te pe acolo şi spune-mi la ce să renunţăm din ce este planificat pentru 2014-2020 ca să facem în schimb A6...


Orice idee sau proiect sunt valide cu conditia să... show me the money !

Mama proștilor este mereu gravidă... :)