[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MRS

Situatia la 01.06 la cea mai prost gandita si pusa in opera lucrare de largire/reabilitare pe care am vazut-o in zona Bucuresti vreodata:

Au facut deja marcaje cu alb, cu toate ca nu pare a fi asternuta uzura pe nici un segment/tronson (sper sa nu fie). Toata soseaua este plina de denivelari, gropi capace canal foarte inalte etc. Se lucreaza de parca s-ar fi dat liber la Dorei sa faca ce vor ei, nu exista nici o noima in modul de lucru.  :bash: :bash: :bash: Sensul giratoriu de la Mc spre Sos Pipera-Tunari este decopertat



IMEDIAT ce a trecut masina cu marcajele, s-au apucat sa sparga din NOU!!



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

^^ Se observa modul profesionist de lucru, tip ''mana'n sold''

Dupa intersectia cu Iancu Nicolae (unde nu se vede vreo urma (inca, sper) de semaforizare - avand in vedere intersectia a doua drumuri cu cate 4 benzi) este ''razboi'' in continuare:






A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

aditd

Exista un plan concret de extindere al B?

O decizia ca asta ar reduce niste factori statistici, chit ca unii doar pe hartie, dar ar si aduce niste beneficii.
Un exemplu concret: harta

Daca bucata asta (partea din padurea Baneasa din Ilfov) ar fi introdusa in B (vad ca nu apartine nici de Tunari, nici de Pipera - cel putin pe Maps) ca spatiu verde, am mai creste spatiile verzi din B, la care am impresia ca o sa luam o penalizare de la UE, pentru ca sunt prea putine.

Mai e aspectul: un nou teren introdus in B poate fi mult mai repede dezvoltat datorita bugetului de la primarii (teoretic cel putin).

carutasul

Plus ca s-ar taia mintenas padurea si s-ar face ceva birouri :)

AdrianB1

Quote from: aditd on June 07, 2016, 11:47:23 AM
Exista un plan concret de extindere al B?
Mai e aspectul: un nou teren introdus in B poate fi mult mai repede dezvoltat datorita bugetului de la primarii (teoretic cel putin).
Populatia Romaniei e in scadere continua. Daca nu te astepti ca cea care mai ramane sa se mute in Bucuresti si avand in vedere ca de 25 de ani se tot construieste in Bucuresti, ma intreb pana cand se va construi si cand spatiile goale vor incepe sa atarne prea mult in balanta.

alexbb

Surprize surprize, era forfota mare pe santierul din Pipera-Tunari, desi ma asteptam sa fie asa inainte de alegeri. In principiu pe tronsonul dinspre centura, dar am observat ca au disparut si santurile din rondul de la OMV (nu stiu cand au re-asfaltat), sper sa faca niste reparatii si la gurile de canal si pe unde au mai spart... desi cred ca dupa prima iarna va fi nevoie de o reasfaltare completa.

TibiV

Pentru ca adrian rosca s-a arata sceptic despre lucrarile pe DNCB, i-am spus ca in Pipera cei de la Delta ACM au cam terminat - cel putin intre Bd. Erou Iancu Nicolae si giratoriul OMV, si se pot muta pe centura.
Nu bag mana in foc pentru ce este intre Iancu Nicolae si DNCB pentru ca acolo nu am fost, veneam dinspre Zoo...
Si ca dovada voi pune cateva poze facute luni, 27 iunie, inainte de "data fatidica" de 30 iunie.
Se vede o diferenta mare comparativ cu pozele lui Mrs din 2 iunie (primele  din capul acestei pagini).
Iar masina a rulat destul de lin, desi soferul se grabea si nu prea a lasat-o sub 70...

Trotuare OK

Pasarele pietonale (par finalizate, dar soferul a gonit atat de tare incat nu sunt sigur).



Giratoriul, frumos asfaltat

Pamant proaspat adus si cateva tuburi de canalizare.  Vedere spre Petricani.

Vedere spre Tunari.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


anacronox

azi de dimineata pe Kiseleff pe ambele trotuare dinspre Muzeul Antipa spre Arcul de Triumf se "toaletau" copacii "batrani si bolnavi"



[/URL

AdrianB1

Poate o idee buna e in acel moment sa suni la 2-3 televiziuni, poate una vrea sa puna subiectul pe post si are efect.

dr4qul4

haideti sa spunem adevarul ne-cosmetizat:

Pomii taiati pe Kiseleff erau, majoritatea, chiar uscati si puteau sa cada la urmatoarea vijelie. In plus acesti pomi se aflau pe acelasi rand cu unii mai tineri, plantati acum 5-10 ani. Cei tineri cand au fost plantati au fost plantati la distanta egala, iar acestia taiati acum erau cam inghesuiti.
Treceti acum pe kiseleff si spuneti-mi ca se observa lipsa lor.

Dar pentru ca asa suntem noi, sarim imediat ca arsi ca "s-a taiat un pom" , fara sa ne gandim ca acela chiar putea sa fie uscat (i-am vazut cu ochii mei si asa erau, nu in totalitate, dar in mijloc aveau semne de uscaciune). Drept urmare, am ajuns ca pentru a taia un pom sa avem nevoie de o comisie care sa-i inventarieze, sa le faca si poze, apoi de cateva semnaturi ca sa se aprobe taierea, si doar dupa aceea se vor si taia.
Mai nou, ministrul mediului s-a gasit sa infiinteze si el o comisie care sa "verifice" daca se pot taia sau nu.

Nu e nici o problema, sa mai apara alte vreo 2-3 comisii si comitete si mai stiu eu ce si apoi ne vom intreba de ce avem birocratie si de ce e atat de greu in tara asta sa faci ceva, orice.
Iar cand va cadea un pom peste masina voastra, eventual in mers, sa nu dati vina pe primarie/ministerul mediului ci sa va ganditi ca voi sunteti vinovati pentru ca ati sarit ca arsi cand s-a taiat un pom, pe care l-ati vazut 5 secunde in trecere, si stiti voi sigur ca era sanatos, desi ati cam chiulit de la biologie acum 15-30 ani.

In aceeasi nota, avem articolul despre Bd Unirii, cum ca s-au uscat zeci de pomi pentru ca au fost betonati pana la radacina "de Negoita". Articolul uita sa spuna ca au fost plantati alte sute de pomi la reabilitarea Bd Unirii, sau ca s-a folosit un beton absorbant.
La fel cum nu cred ca vor reveni cu un articol in care sa spuna ca astazi!, la 2 zile de la taierea celor uscati, se plantau pomi in locul lor. Si se planteaza din aceia putin mai mari, care vin cu pamant cu tot.

Lansez o invitatie pentru toti cei care nu au vazut pana acum pe BD Unirii dar vor ajunge in Bucuresti: faceti o plimbare cu street view (before) si una pe jos pe Bd Unirii si postati apoi impresiile. Va rog sa va pangeti daca v-au intepat trandafirii, daca v-au orbit pergolele colorate "kitschos", sau daca v-a deranjat umbra plantelor agatate pe ele. Sau poate ati alunecat pe placile de la pavaj.

PS. pe langa Bd Unirii, in sectorul 3 s-au amenajat spatii verzi irigate pe majoritatea bulevardelor.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

nirolf

Faptul că unora le place cum arată acum Bd. Unirii nu schimbă faptul că lucrarea e ilegală. Nu cred că îi e cuiva dor de un cârmaci care "știe el mai bine".


TibiV

Ca si cheltuiala, dpdv al Curtii de Conturi.

Desi se afla in S3, Bdul Unirii apartine de PMB pentru lucrari de modernizare/reabilitare etc. (asa cum Iancului & Pantelimon a fost reabilitat de PMB, nu de PS2).
Curtea de Conturi a zis ca Negoita a cheltuit ilegal banii pentru lucrarea respectiva, care nu putea fi facuta (legal) decat de PMB.
Situatia este similara la celelalte bulevarde mari (cu RATB) unde primarul Betonel a facut betonari...

Dar noul PG a promis ca va da o Hotarare de CG prin care sa ii dea lui Negoita si bulevardele mari, si astfel se face pace... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Sorin62

Adică dacă dau banii din buzunarul de la haină este ilegal, dar dacă dau din buzunarul de la cămașă e legal, da?
Marea ilegalitate este că banii au fost dați de primăria de sector și nu de cea generală?
Ajungem ca în bancul ăla cu moșu' care și-a făcut bordei pe granița dintre URSS și Polonia?
Asta contează cel mai mult?

Legile sunt făcute de oameni, pentru oameni.
Pentru mine, ca cetățean, situația în care stau cu lucrări nefăcute din lipsă de bani în timp ce în alt buzunar al statului există bani neutilizați, este o IMBECILITATE.
Așa cum guvernul face rectificări bugetare pentru a muta banii de la un domeniu la altul, așa și la nivelul unui județ (Municipiul București) banii pot fi mutați de la și spre primăriile orășenești (de sector).