[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

florin74

5 ani. Dar sigur sunt facute din fonduri europene?

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Pana la urma contează mai puțin în acest moment.
Sunt curios care sunt planurile concrete ale Metrorex pentru continuarea M5.

alecu26

Pai a zis nenea_hartia.

Nu se poate construi....deci facem M6.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Quote from: alecu26 on October 12, 2017, 01:58:36 PM
NGC? Firea?

Nu ne mai scrie pe aceeasi linie. :lol:

Quote from: alecu26 on October 12, 2017, 12:05:22 PM
Din ce fonduri s-a reabilitat tramvaiul?

Quote from: florin74 on October 12, 2017, 01:40:25 PM
Dar sigur sunt facute din fonduri europene?

Presupun ca la asta va referiti.

In acest caz, va trebui sa imi dati detalii mai multe, de genul de unde pana unde, eventual nume de strazi.

Cunostintele mele despre Bucuresti si infrastructura din zona se pot rezuma la localizarea orasului pe harta.
Nu am avut treaba decat foarte rar pe acolo si ultima data cred ca a fost acum aproape 15 ani.

panzer

Quote from: subway on October 11, 2017, 11:04:59 PM
PTh exista doar pentru Iancului-Pantelimon
Merci. Si pe Opera - Iancului? N-am mai urmarit discutia dincolo: a ramas TBM sau Cut&Cover?

Ce legatura are Metroul pe Pantelimon cu reabilitarea stazii si a liniei de tramvai dpdv a fondurilor europene? Ce daca e cu fonduri europene?
Inteleg sa nu iti dea voie sa scoti tramvaiul, dar Metroul se face pe dedesubt, doar statiile deranjeaza un pic.

Mi se pare un fel de legenda urbana. La fel ca aceea cu SFurile care "expira".


rizzuh

#592
Quote from: SkyPilot on October 11, 2017, 10:15:27 PM
2) si 3) Dar daca din fata cladirii primariei trecem pe sub Cismigiu, pe sub piata si strada Valter Maracineanu (acolo ar fi ceva mai mult loc si nici nu sunt atatea cladiri prapadite pe langa viitorul tunel), apoi pe Academiei si pe Biserica Enei? Putem scoate (dinspre Iancului) TBM-ul langa biserica "Sfantul Nicolae Dintr-o Zi". Avantajul ar fi ca s-ar mai putea face o statie pe Calea Victoriei.


  • O sa fie cam mare ocolul cu bucla aceea. Bine, acelasi ocol il avem si pe Eroilor - Politehnica.
  • Cred ca este mult prea stransa curba de pe Valter Maracineanu spre Biserica Enei. Nu cred ca este o idee buna sa repetam saga cu str. Polizu ;)
  • Traseul trece pe sub Biserica Cretulescu, Biserica Sf. Nicolae si cateva blocuri de 5-6 etaje (cred). Le daramam si pe aceastea? Bafta la biserici :lol:
  • Treci fix pe langa Univ. de Arhitectura. Rezista aceasta la sapatura?

Quote from: SkyPilot on October 11, 2017, 10:15:27 PM
Poate ca ar fi mai bine ca in Pantelimon sa facem statii mai dese (la 5-600 m.), sa scapam de tramvaie

Nici nu pleci bine din prima statie ca trebuie sa opresti in urmatoarea. Nu avem statii asa de dese pe M2 si M5 DT unde-i foarte mare densitatea, dar facem in Pantelimon, unde avem tramvai pe fix acelasi traseu? Metroul nu e gandit sa inlocuiasca tramvaiul, ci sa-l ajute preluand in traficul de lunga distanta.

Quote from: SkyPilot on October 11, 2017, 10:15:27 PM
sa facem in acelasi timp si un pasaj la Chisinau, poate si la Fundeni, care sa ajute la fluentizarea traficului intre A3 si estul orasului? (desigur, cu pasaje "pereche" la intretaierea cu soseaua Colentina). Poate ca din banii pe care primaria ii da pe biserici, putem pune o parte pentru astfel de pasaje.

Pasaje trebuie facute multe. PMB are o gramadata de bani, mai au si primariile de sector inca atat toate la un loc. Bani sunt destui, dar se toaca pe firme de parcare, sport si IT, plus biserici si spectacole :((

alecu26

ar fi o idee buna trecerea la PMB in acest caz?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

SkyPilot

    Quote from: rizzuh on October 12, 2017, 04:45:50 PM
    • Cred ca este mult prea stransa curba de pe Valter Maracineanu spre Biserica Enei. Nu cred ca este o idee buna sa repetam saga cu str. Polizu ;)
    • Traseul trece pe sub Biserica Cretulescu, Biserica Sf. Nicolae si cateva blocuri de 5-6 etaje (cred). Le daramam si pe aceastea? Bafta la biserici :lol:
    • Treci fix pe langa Univ. de Arhitectura. Rezista aceasta la sapatura?

    Cred ca ar fi destul loc intre palat si biserica Cretulescu incat sa nu se treaca pe sub biserica. Mergand cat mai aproape de palat s-ar putea eventual indulci curba. Nu stiu daca e suficient, asta numai cineva care are toate datele ne-ar putea spune. Acolo mai este problema acelei parcari planificate la Sala Palatului; nu stiu care este stadiul, am impresia ca locuitorii zonei i-au pus o talpa definitiva. Amintirea mea este ca locul este mai larg pana la intersectia Academiei cu Campineanu. Daca e suficient, nu stiu.
    Cladirea originala a Univ. de Arhitectura a fost inceputa in 1912. Probabil ca nu este rezistenta. Acolo mai este si o parcare subterana care nu am idee incotro se intinde.

    Quote from: rizzuh on October 12, 2017, 04:45:50 PM
    Metroul nu e gandit sa inlocuiasca tramvaiul, ci sa-l ajute preluand in traficul de lunga distanta.
    Mie personal nu prea imi place tramvaiul. Fara sa imi pot sustine parerea cu cifre cred ca daca aduni toate costurile (inclusiv al terenului de sub linii si refugii) devine foarte costisitor fata de autobuz sau troleibuz. Daca nu il putem inlocui cu metroul, poate ca in loc de tramvai putem pune un troleibuz. Mai ciupim din trotuare si mai facem o banda pe sens.

    TibiV

    Quote from: SkyPilot on October 11, 2017, 10:15:27 PM
    1) Parcul Tolbuhin este satisfacator pentru o organizare de santier? Ar avea avantajul ca nu perturba (prea rau) traficul.

    Nu organizarea de santier este problema ci PLS (punctul de lansare a scutului).
    PLS este cea mai mare organizare de santier a metroului - pe acolo se introduce si se asambleaza TBM-ul, pe acolo se scoate pamantul sapat si tot pe acolo se introduc boltarii (sectiunile inelele de beton care se monteaza odata cu avansul TBM-ului).

    Parcul Tolbuhim este un parculet, uite aici.
    Compara cu dimensiunea PLS de la Academia Militara... Toate tunelurile M5 au fost sapate de TBM-uri plecand de la Academia Militara, intai spre Dr.Taberei unde au fost scoase, reintroduse la Academia Militara, lansate spre Eroilor si scoase la Opera.

    In (sub) parculetul ala vor instala probabil o centrala de ventilatie, pentru mai mult nu prea este loc...

    Este mult mai probabil ca PLS pentru M5 sa se faca la Hasdeu/Vasile Parvan, cel mai probabil in curtea Facultatii de Drept ( aici ) si sa mai fie scoase la Iancului (PSS-urile necesita mult mai putin spatiu).

    Alt posibil PLS ar putea fi Cismigiul, dar acolo am inteles ca sunt alte probleme.
    Iar de la Cismigiu pana la Iancului nu mai exista nici un amplasament potrivit.
    Ma rog, daca esti dispus sa inchizi complet timp de 4-5-6 ani o artera fundamentala pe directia est-vest, poti face PLS-ul unde vrei...
    Mama proștilor este mereu gravidă... :)

    subway

    Cismigiu e zona protejata...uitati oricum de orice parc...daca nu vreti sa va puneti toate ONGurile ecologiste in cap...
    Sa nu uitam ca TBMurile trebuiau sa porneasca in doua directii de la Parc Drumul Taberei si au pornit de la Academia Militara in disperare de cauza...

    Pelicanul

    #597
    Quote from: TibiV on October 12, 2017, 08:10:42 PM
    Alt posibil PLS ar putea fi Cismigiul...
    ... :wtf: :rofl:
    Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

    TibiV

    De ce mori de ras ?!...

    Dpdv "geografic & ingineresc", Cismigiul ar fi cel mai bun PLS...
    Doar ca "nu se potriveste", am spus-o si eu, a spus-o si expertul:
    Quote from: subway on October 12, 2017, 08:29:53 PM
    Cismigiu e zona protejata...uitati oricum de orice parc...daca nu vreti sa va puneti toate ONGurile ecologiste in cap....

    Fix acelasi lucru l-am spus si eu... Este drept, fara detalii...
    Quote from: TibiV on October 12, 2017, 08:10:42 PM
    Alt posibil PLS ar putea fi Cismigiul, dar acolo am inteles ca sunt alte probleme.
    Iar de la Cismigiu pana la Iancului nu mai exista nici un amplasament potrivit.
    Mama proștilor este mereu gravidă... :)

    alecu26

    Si nu se poate daca "juri pe rosu" ca refaci totul sa te lase sa faci in Cismigiu?

    Alta varianta ar fi expropierea. In legea 255 scrie ca poti expropria inclusiv pentru organizari de santier, gropi de imprumut....etc.
    Drumurile noastre POATE....
    (100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).