News:

.

Main Menu

Drumurile in lume

Started by Ionut, October 08, 2016, 08:36:50 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul

Ma intreb cati 2 m are acest tunel de il fac pana la final de an?!

Elon Musk a bătut palma cu autoritățile din Vegas pentru un proiect de mare anvergură. Va fi operaţional ,,până la sfârşitul anului"

Autorităţile din Las Vegas au ales marţi să încredinţeze construirea unui tunel subteran pentru vehicule de mare viteză unei companii deţinute de miliardarul sud-african Elon Musk, care doreşte ca acest proiect să devină operaţional ,,până la sfârşitul anului", informează AFP.


https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/elon-musk-a-batut-palma-cu-autoritatile-din-vegas-pentru-un-proiect-de-mare-anvergura-va-fi-operational-pana-la-sfarsitul-anului-1097205

bogdymol

Japonia sta excelent la capitolul drumuri, asta stiam deja. Astazi am vazut niste poze de la un drum expres cu o banda pe sens proaspat inaugurat. Postez aici pentru ca drumul asta arata SF pe unele portiuni:

Quote from: Sr.Horn @ SSC

E5-A Shiribeshi Expressway inauguration day:



Well guys, a new super-two to put in the list. Some photos from the press visit held in mid-November.

Yoichi IC (23.3 km)









Around Otaru-Shioya IC (14.3 km)









Approaching Otaru JCT (0.0 km)









Some safety measures along the new expressway... like a "tunnel" to avoid the snow:







Or snow poles with light:



Wire ropes are installed in the middle:



More light inside tunnels:



And this kind of snow poles with 3.5 m height are tested to prevent accidents with birds:



Source and more photos: https://travel.watch.impress.co.jp/docs/news/1153648.html

Drive view:



:cheers:

Postarea originala o gasiti aici.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

cristi5

Foarte interesant! Dupa pasaje si tuneluri pare half-profile. Adica umbla japonezii cu jumatati de masura? :lol:

bogdymol

Este half profile. Dar cica are trafic sub 5.000 vehicule pe zi, asa ca este mai mult ca suficient. Doar ca si comparatie, noi avem DNuri cu peste 20.000 vehicule pe zi.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

dr4qul4

Daca s-ar face A8 Tg Neamt-Tg Mures sub forma asta, adica 1+1 + taxa, ar iesi razboi civil in Romania.
Interesant parapetele folosit  :D
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

rizzuh

Sunt saraci japonezii astia, nu au bani de drumuri. Ei n-au traficul nostru si nici valoarea noastra, noi trebuie sa facem autostrada de 23 metri latime prin creierii muntilor (A8).

bogdymol

Eu am mai spus si alta data, dar unii au sarit in sus ca nu-i bine: avand in vedere ca fondurile disponibile la noi pentru constructia de drumuri noi sunt limitate, dar cererea e foarte mare, eu as prefera sa facem autostrazi in zonele mai usoare (campie, deal, eventual si cateva tunele unde trebuie), dar in zonele foarte grele (gen Valea Oltului) nu m-ar deranja ca tunelurile si viaductele foarte lungi sa se faca doar ca half-profile in prima faza. In zona montana un half-profile, combinat cu un full-profile punctual (unde relieful e usor), pentru a permite depasiri in siguranta, ar face minuni.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

SB76UFO

Italia A14 - Corten cat cuprinde










"Prostia este eternă și invincibilă"

cristi5

#98
Quote from: bogdymol on March 25, 2019, 08:16:34 PM
Eu am mai spus si alta data, dar unii au sarit in sus ca nu-i bine: avand in vedere ca fondurile disponibile la noi pentru constructia de drumuri noi sunt limitate, dar cererea e foarte mare, eu as prefera sa facem autostrazi in zonele mai usoare (campie, deal, eventual si cateva tunele unde trebuie), dar in zonele foarte grele (gen Valea Oltului) nu m-ar deranja ca tunelurile si viaductele foarte lungi sa se faca doar ca half-profile in prima faza. In zona montana un half-profile, combinat cu un full-profile punctual (unde relieful e usor), pentru a permite depasiri in siguranta, ar face minuni.


Perfect de acord, eu si frunzaverde vedem sistemul asta in Suedia (nu e munte dar drumuri cu trafic mic). Practic notiunea care se foloseste in lume este drum cu acces controlat, autostrada fiind doar unul din cazuri si drumul expres e altul

https://en.wikipedia.org/wiki/Controlled-access_highway

Din pacate la noi oamenii calatoresc in tari cu trafic de tranzit (Ungaria, Austria, Germania) sau tari cu densitate f mare (Olanda) sau Grecia care a bagat bani in autostrazi spectaculoase care sunt goale, fix ca cele de la noi.

Asa ca singura idee este autostrada (vezi #sieu, autostrada vazuta ca unic panaceu al sigurantei rutiere), indiferent cat costa si cat dureaza, chiar daca se termina programul de autostrazi in 2100 nu conteaza, important e sa fie ca-n occident. Ce e mai tragic e ca firmele care fac SF trebuie sa manareasca socotelile sa iasa autostrada... Desi recent la A7 l-am auzit pe ministru pomenind de faptul ca conform SFurilor aflate in curs, nu toate portiunile vor fi A, iar unele intersectii nu vor fi denivelate pt inceput. Drumurile cu acces controlat nu au neaparat intersectii denivelate.

Incercam in API sa educam societatea si despre posibilitatile intermediare dar e foarte greu.

O sa te contactam daca avem material nou sa vedem cum putem promova mai bine ideea asta fara prejudecati, pur si simplu ca baza de discutie. Pe un forum dominat de soferi de tranzit va fi greu :) Exceptii notabile: pasadia, dr4qul4, si sa ma ierte cei pe care-i uit. Cred ca cutter e primul politician roman care a vorbit de half-profile in contextul A8.

Vezi si aici

https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=9.msg224807#msg224807

Si half-profile-ul meu preferat langa Stockholm, cu tunel "half", intersectii semi-denivelate, etc. Model pt A8, A6 montan, etc.

Fiind aproape de oras a ajuns deja la capacitate si are trafic peste 20k MZA pe 13m latime. Probabil nu e placut dimineata, o sa incerc sa documentez.


bogdymol

Autostrada I-278 (Brooklyn Queens Expressway) in Brooklyn, New York, vazuta de pe podul Manhattan:



Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

reed


TibiV

Bine ca au terminat lucrarile la Soimus...   :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bogdymol

Hong Kong? Am si eu cateva poze cu drumurile lor:













Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

cristi5

Povestit de un suedez care face drumuri in Sri Lanka.

Vehiculele acolo sunt asa proaste ca daca drumurile devin mai rapide, siguranta circulatiei se inrautateste dramatic!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)