Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

marcelbanu

Gara Deva, 08 iulie 2019 pe la 14:30...
Se pare că pe caniculă se protejează muncitorii...































Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

cristi5

Stie cineva daca curba de la Orastie este corecta pe OSM? Mi se pare cam stransa daca ma uit pe harta (e harta de test deocamdata). Daca imi amintesc bine curba a fost corectata (si statia a fost mutata?), dar pe satelit pare ca se suprapune cu ce e pe OSM.

Phenol

Pare un pic stransa. De pe satelit se vad clar diferentele:

dan tm

Dar curba nu a fost reproiectata pe actualul teren prin reconfigurarea totala a amplasamenteleor liniilor si al peroanelor?

Phenol

Curba a fost indulcita un pic. Cladirea garii a ramas pe loc iar peroanele au fost mutate spre Simeria din cauza curbei. Peroanele incep in fata cladirii si se termina inainte de pod.

palient

      Văd la peronul Deva stâlpi din profil, și mă întreb, cine a făcut proiectul pentru peronul Deva și cine l-a aprobat? Nu mai sunt norme de siguranță pentru cei care utilizează acest peron, căci am văzut alte peroane cu stâlpi rotunzi? De ce pentru o mică economie de bani se sacrifică normele de siguranță a oamenilor și nimeni nu răspunde pentru acesta?Acești stâlpi din profil metalic sunt foarte periculoși pe un peron unde este multă mișcare de oameni : copii, bătrâni, bolnavi, oameni cu dizabilități, etc., în caz de o alunecare , accident , situații neprevăzute; contactul cu muchia unui astfel de stâlp poate fi fatală.
   Deci este imperios necesar îmbrăcarea lor cu o mască de secțiune circulară, până la înălțimea de 2,5 metri.

Vice33

Unde ai citit asta, in ce normativ romanesc...? Fii sigur ca in situatii foarte grave si imprevizibile, orice constructie fie ea din beton sau metal poate fi fatala. Atat timp cat acea constructie metalica este verificata la incarcari normale si speciale, dimensionata, proiectul respecta normele in vigoare dpdv al rezistentei si stablitatii, proiectul tehnic este verificat de verificator la Af, A1-A3 si posibil la celelalte exigente (B-D-E-F), nu vad rostul acestei nemultumiri...

athosga

Salut!

Care sunt sansele, ca incepand cu urmatorul mers al trenurilor (sau mai devreme??) in sfarsit - dupa nspe ani - sa scada timpii de parcurs intre Sighisoara si Deva? Daca da in ce masura?

Mersi

palient

@Vice 33,
   Nu este vorba de rezistenta construcției la diferite încercări fizice,  ci de faptul că muchiile profilelor stâlpilor sunt un adevărat pericol pentru oameni, în caz contact cu ele prin alunecare pe peronul ud , cu nea sau gheață , în caz de aglomerație , de grabă , de joacă și alergat al copiilor,în cazul în care unul grăbit, de exemplu se frecă de un bătrân sau unul bolnav care se dezechilibrează și cade  pe muchia acestui stâlp, etc. Este mult mai periculos să cazi pe o muchie ascuțită decât pe un stâlp rotund. Nu știu dacă este prins acest aspect întru-un normativ românesc , dar am văzut multe peroane cu stâlpi rotunzi, de unde trag concluzia că unii cu mai multă înțelepciune și responsabilitate, chiar le-au prins în normativele lor, pe când alții cu toate că au avut ocazia să ia la  cunoștință de aceste lucruri ,  se comportă ca niște iresponsabili ,care poate chiar mizează  pe faptul că nu este o lege scrisă care să-i condamne pentru o asemenea purtare.Oare tu crezi că poți să faci răul de care ai cunoștință , pe motivul că nu  este o lege scrisă care să te condamne pentru acest rău înfăptuit? Oare conștiința nu  este  ea, o Lege, mai puternică decât orice lege scrisă?  Și nu te va condamna conștiința , acestă Lege scrisă în cugetul tău , mai devreme sau mai târziu,  mul mai  puternic decât o lege omenească scrisă pe hârtie cu multe imperfecțiuni, după chipul oamenilor imperfecți care le-au generat?

Andi

@athosga

Ministrul se tot lauda ca pana la finalul anului va fi gata Sighisoara-Simeria, timpii probabil vor mai scadea cate un pic asa cum s-a intamplat de 2-3 ani incoace insa daca nu se va finaliza lucrarea astfel incat sa se faca un mers de tren calumea, pentru circulatie pe ambele fire si fara timpi de asteptare pentru incrucisari nu cred ca va fi o schimbare prea mare.

Cetatean

S-au montat traversele și urmează sa se monteze șina la pasajul de încrucișare cu linia Hunedoara.
Podul de la Cerna este montat, urmează sa îl lanseze, nu știu când.
A început lucrul și pe Deva Mintia fir 2.

cristi5

Quote from: Andi on July 10, 2019, 07:40:15 PM
sa se faca un mers de tren calumea, pentru circulatie pe ambele fire si fara timpi de asteptare pentru incrucisari

Daca bine inteleg, circulatia pe ambele fire depinde de centralizarea electronica a garilor, care este parte din contractul de semnalizare, care e separat pe Sighisoara-Simeria (nu si e Simeria-614), si mai are 20-35%. Daca e corect, circulatia pe ambele fire si posibilitatea de a circula cu 160 vin cam deodata.

Nu stiu daca la contractele de semnalizare se face receptie partiala, sa vedem "gata" macar unele tronsoane.

Quote from: florin74 on June 24, 2019, 01:14:48 PM
Situatie 18.06.2019

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-98,30%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 97,10%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 99,8%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 91,16%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 97,6%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 67% pe Coslariu Simeria
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 81% pe Coslariu Sighisoara


Xenos

Încredibil de prost a gestionat CFR-ul povestea asta cu semnalizarea, licitând-o separat de execuţia lucrărilor, ca apoi Thales şi Alstom să se conteste vreo 5 ani. Am ajuns în situaţia în care o infrastructură modernă nu poate fi exploatată corect, deşi e gata de ani de zile, fiind un exemplu monumental de: aşa nu (de altfel, pe Simeria - km 614, unde a fost altă telenovelă cu contestaţii, au fost licitate împreună toate categoriile de lucrări).
Chestia asta este atât de vădit eronată încât seamănă doar cu decizia de la M5, de a scoate separat la licitaţie execuţia tronsonului de metrou, apoi dotările staţiile, apoi semnalizarea (atribuită abia în 2019, la 8 ani de la începerea lucrărilor!!!) şi în final trenurile, deşi documentaţia era gata de 2 ani şi o primă încercare eşuase din motive penale în 2015.
În ritmul acesta nu vom ajunge prea departe....

District EA


dan tm