Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ddfab

intoarcem obiectivul spre turda. varful dealului de la oiejdea, inainte de traversarea dn1.


zidurile de sprijin din debleu, pe doua randuri




de pe deal, vedere spre turda.


o zona preferata de fotografiat. strucutrile din imagine, incepand cu planul apropiat: subtraversare drum local, apoi o alta subtraversare drum local, langa podetul metalic din imagine, cea din zona fostului bloc, structura 3 este podul peste valea galzii, iar in plan indepartat, o alta supratraversare pentru un drum agricol


podul peste primul drum local






in plan apropiat, culeile traversarii dn1 din curba oiejdea


in plan apropiat, inceputul sapaturilor spre traversarea dn1





ddfab

revenim in debleu, unde se lucreaza inca la al 2-lea zid de sprijin.








devierea dn 1 din curba oiejdea. se vede si nivelul la care trebuie sa ajunga debleul, in partea stanga, deasupra devierii.




si aceeasi deviere, din sens opus





ddfab

intre valea galzii si subtraversarea drum local din zona fostului bloc


podul peste valea galzii

vedere spre alba






subtraversarea din zona fostului bloc


sus pe terasament, dupa podul peste valea galzii, in spatele albalact.
vedere spre alba


vedere spre turda


zona de podet, aproape finalizata.


alta zona rezolvata, se ridica podetul


suntem in apropierea viaductului peste calea ferata uzinala din apropierea nodului teius. subtraversarea pentru conductele de apa se apropie de finalizare






vedere spre teius

ddfab

viaductul peste calea ferata  infundata. aici s-a executat o platforma la baza pileleor, pentru macarale. s-au comandat grinzile.






nodul teius




amenajarea devierii dn14b la nodul teius.




terasamentul din spatele structurii de subtraversare din nodul teius. vedere spre alba




vedere spre turda






vedere spre turda, cu structura de la podul peste valea geoagiu si traversarea CF300


se foreaza pentru fundatia unui zid de sprijin. pe partea stanga mai este putin de forat, apoi se vor muta pe partea cu calea ferata.






la structuri, nici o miscare




culeile podului peste valea geoagiu


cam asta a fost...


rocklee

ddfab ...poate ne intalnim candva sa dau ceva de baut ...  :cheers: :gj:

TibiV

ddfab,
asta este genul de reportaj "1 din 100"...

Jos palaria...
:cheers:   :cheers:    :cheers:

P.S.
Am multe intrebari de pus, dar pur si simplu nu am timp - sunt ocupat sa ma uit la poze inca si inca o data.... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

SkyPilot

ddfab,
Super reportaj! Jos palaria in fata intregii echipe A10!
:cheers:
Nu stiu cum se calculeaza progresul, dar as zice ca se vad pe segmentul din fotoreportaj cei 40%. Pacat ca pe bucata cealalta se merge atat de greu, mai ales la podul de la Sancrai!

Ionut

Multumim mult pentru reportaj! :cheers:




Alba24 face rezumatul filmarilor API din ultima perioada de pe A10. :)

adiarc

ma repet...exista un paragraf in contract care se numeste...penalitati de intarziere....este imperios necesar sa fie aplicat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rocklee

o intrebare ...pe lotul 1 in zona comunei oarda sunt pe traseu doua constructi ...aceia cu stupi si alta in formade U ...care sunt soarta lor ...sunt expropiate sau nu ... ???

laszlo.robert

Anul viitor va creste enorm presiunea atit mediatica cit si politica asupra celor de pe lot 1,2 adata cu deschiderea 3,4. Astept cu nerabdare inceperea Nodului A1/10.

Daniel_I

#8456
Quote from: rocklee on October 17, 2017, 11:43:10 AM
o intrebare ...pe lotul 1 in zona comunei oarda sunt pe traseu doua constructi ...aceia cu stupi si alta in formade U ...care sunt soarta lor ...sunt expropiate sau nu ... ???
Casele nu sunt expropiate, dar nici locuite nu mai sunt. Deocamdata nu incurca lucrarile, deoarece vor fi montate grinzi deasupra lor. Deocamdata se construiesc in jurul lor structurile de beton, culee si piloni, care probabil vor fi gata la primavara. Zona cu stupi de albine abandonati de 2 ani de zile, blocheaza in schimb constructia unei culei.
On The Road

gdo

Totusi eu si probabil multi alti ne intrebam ce ii impiedica pe cei de la Pitzzaroti sa intre in teren in zona Paraul Iovului. Mai sunt alte etape birocratice de parcurs..are cineva idee despre ce se intampla?  Sunt convins ca multi asteptam sa vedem forfota in zona, dar ghnion nici macar un excavator si o bascula nu se intrevad....  :((

alecu26

Am vazut ceva arheologie pe acolo.

Cred ca principala problema este ca la prima bascula si dealul va veni peste ei.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ddfab

^^^pana la deal, au cu ce se distra... ar trebui sa inceapa forajele la viaduct, mai trebuie sa traverseze si drumul local care duce la statia de betoane si asfalt Florea.  mai este si dn1 de relocat pentru a facilita constructia viitorului pasaj peste autostrada.la deal, ma gandesc ca vor incepe cu consolidarea( piloti, ziduri, etc). arheologia este terminata de mult in zona paraului iovului.