Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 27 Guests are viewing this topic.

Dan_s

Din pacate s-ar putea sa fie un nou lot muzeu deoarece la Zimbor nodul este in sarcina unui viitor constructor al lotului vecin  :bash:

horatiu.cosma

Va fi garantat lot muzeu. Vicusul roman de la Sutoru e exact pe traseul nodului Zimbor care e pe lotul vecin pe care abia s-a răspuns la prima tură de clarificări.

GML

Oare sunt sanse, ca in 2021 va fi semnat contractul pt. celalalt lot, si acolo nodul sa fie o prioritate?

horatiu.cosma

Să nu uităm că nodul se suprapune peste vicusul roman de la Sutoru, deci va fi distracție maximă și acolo. DACĂ nu mai sunt multe clarificări și DACĂ nu vor fi contestații se poate semna contractul chiar și anul acesta și DACĂ nu vor fi probleme cu cetatea romană poate recuperează cu nodul, dar atunci când sunt mulți de DACĂ în contextul CNAIR nu are sens să fim optimiști.

La capătul celălalt de la Poarta Sălajului descărcarea traficului se va face într-un drum comunal de 4 metri lățime (asfaltat), dar pe care sigur nu vor permite trafic greu.

Dan_s

Si pentru traficul usor va fi o problema aici dar poate reface acest drum CNAIR in regie proprie  :lol: :lol:

voicul

Cioturi, muzee, probleme, greu, contestatii, anulari, termene nerespectate - sau A3 (de fapt mai toate A) in RO.

Se pare ca mai rapid si mai simplu o sa iasa bucata de la Oradea pana la Zalau.

laszlo.robert

Este îmbucurător faptul că o să avem semnate contracte pe 45 km de autostradă în nici o lună (4,5+28,5+12,24) si 4,5 km de drum de legătură 2x2 .Cu puțin noroc pînă la sfîrșitul anului pe alți 13,5 km se poate semna contractul.
Din păcate vom avea un puzzle cu: dinte ,lipsă, dinte, pauză. Restul de 3 loturi sunt toate intercalate, un în clarificări interminabile si două în care avem promisiuni de licitație și relicitare.
Dacă Suplac- Chiribis este mai abordabil si are în mare parte structurile realizate ,Nadasel- Zimbor este un lot lung si dificil. Lotul Poarta  Sălajului- Nusfalau se poate considera în sine o autostradă aparte atît ca lungime cit si dificultate.
Dacă restul loturilor se pot executa în 3-4 ani,cel cu  tunelul Meses are nevoie de cel puțin 4-6
ani. Din păcate fără acest lot A3 nu va oferi o alternativă reală la DN1 pe relația Cluj-Oradea
.

survola

Off topic: Din punct de vedere juridic, aşezările rurale civile romane se numeau vicus (pl. vici). Tot aceeaşi denumire o aveau, se pare, şi unele cartiere din aşezări mai mari, uneori chiar oraşe.

jaston

De acord cu tine Robert. Cu completarea ca totusi va fi totusi o alternativa reala pt Oradea - Zalau si Zalau - Cluj, luate distinct, mai putin pt Oradea-Cluj.

Csaba

Indicatorul Strabag de la Târgu Mureș despre care s-a mai discutat (sursă: cotidianul local Székelyhon):

Dominik

#23830
Daca tot sunt in Salaj, poate ne fac o surpriza Priministrul Orban si Ministrul Transporturilor, Lucian Bode si anunta ca au un castigator pe Nusfalau - Suplacu de Barcau sau o amana pe luna Iulie  ;)
You're in Steelers Country

razvan96

Ca veni vorba de lotul ala:

Quote from: NGC on June 12, 2020, 03:55:40 PM
3B5 - Din 02.06.2020 in etapa de evaluare financiara. Se aude de bine. :D

Se aude cumva ca s-ar fi schimbat lucrurile? O:-)

horatiu.cosma

Partea cea mai nasoală e că nu avem licitație pentru exproprieri lansată, deci în cazul cel mai nefericit mai poate dura mult și bine până vedem furnicuțele portocalii în mișcare.

vasile.silion

Ca să nu rămână muzeu lotul ăsta după ce-l termină UMB, la Zimbor (Sutor) ar putea, cred, foarte lesne să asigure un acces provizoriu la autostradă, din DN 1G, chiar cu un sens giratoriu improvizat.
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran