Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 17 Guests are viewing this topic.

GDPR

"Felicitari" CNADNR-ului pentru "performanta".  >:( Ma gandesc ca banii care trebui platiti acum catre Pizzarotti vor fi luati de la alte tronsoane ale A3, pentru ca sigur nu erau bugetati decat cel mult partial.

Allex

Din ciclul :"cum sa faci bani fara sa lucrezi nimic". Oare nu poate sa fie nimeni tras la raspundere pentru asta din CNADNR?   >:( Nu isi asuma nimeni asta?  Ce e de facut ca sa nu se mai intample asa ceva pe viitor?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

bogdix

^^

Înainte de a face afirmaţii referitoare la "progresul lucrărilor", vă rog să vă puneţi întrebarea: există Autorizaţie de Construire ? Fiindcă dacă nu, evident nici lucrări nu se fac.

În altă ordine de idei, progres contractual se poate înregistra dacă Antreprenorul respectiv realizează activităţi de proiectare (elaborare Proiect Tehnic, obţinere avize), preconstrucţie (Organizare de Şantier, Deminare, Arheologie), ale căror rezultate nu neapărat se "văd în teren", însă care pot fi ca valoare destul de mari în Graficul de Plăţi pentru Contractul respectiv (de unde progres financiar ridicat în condiţiile de progres fizic efectiv pentru lucrări aproape nul).

AdrianB1

Quote from: pentium10 on April 15, 2016, 10:15:05 AM
PIZZAROTTI are contractul anulat de mult. Si rezulta ca banii contribuabililor ajunge la P care nu a lucrat deloc.
Daca ai citit fragmentele din sentinta cum poti sa emiti un asemenea comentariu? E chiar atat de greu de citit si inteles un text?

NGC

#9334
Quote from: bogdix on April 15, 2016, 11:09:59 AM
există Autorizaţie de Construire ? Fiindcă dacă nu, evident nici lucrări nu se fac.

Din cate stiu nu sunt inca expropriate toate terenurile si nu exista AC.

Quote from: cutter on September 25, 2015, 07:45:45 PM
Am primit următorul răspuns de la Ministerul Transporturilor:

[...]
II. Hotărâri ale Guvernului privind declanșarea procedurilor de expropriere in pregatire
[...]
4. Hotărâre a Guvernului privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată, situate pe amplasament suplimentar, pentru realizarea unei amenajări necesare lucrării de utilitate publică de interes național "Construcția autostrăzii Bucureşti-Braşov, tronsonul Bucureşti-Ploieşti" – proiectul de act normativ neavizat a fost întors la CNADNR de către  Ministerul Finanţelor Publice, care solicită ca plaţile să se facă din surse proprii de finanţare ale CNADNR pentru acest obiectiv. Proiectul se află astfel în prezent în analiză la CNADNR.

Nu tin minte sa avem deja o noua HG pentru exproprierile prevazute conform proiectului PIZZAROTTI.

In plus, este proiectare si executie, si poate proiectul AKTOR prevede noi exproprieri.

alecu26

#9335
@XENOS,  nu scoate așa aiurea motivarea din sistem...din e-cris. Eventual fa o cerere oficiala ca cetățean interesat de cheltuirea banului public. Nu de alta....dar sa nu ajungem Sa-ti aducem chiftele cu drona API.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Din câte ştiu ele (motivările) sunt publice.
Ştiu că nu mereu, dar ăsta nu e divorț/partaj/custodie copii...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Sunt publice....dar cum ai acces la ele? Este vreo site de unde le poți descărca?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

carutasul

Intrebare, ca ma tot uit in urma si nu prea găsesc: la intersectia A3 cu DJ101D ( in apropiere de Ploiesti) ar urma sa fie un nod? Parca pe openstreetmap apare un fel de intrare simplă ( adică doar pe un sens, eu nu an nimerit-o niciodată) Nu ar fi o "scurtătură" utilă pentru cei ce merg pe Dn1A? Parca centura Ploiesti era destul de libera in zona aia, e drept ca eu am fost mai degraba in cate un week-end si am evitat perioadele aglomerate...

danutzu_1069

#9339
Nu este si nu va fi nod!!
Este doar un acces de urgenta.
Se creeaza confuzie cu marcajele care exista pentru viitorul spatiu de servicii de e ambele parti!

carutasul

#9340
Drept sa zic, la mine nu a fost nici o confuzie, ca n-am vazut nimic in teren :)
Pe harta pare o varianta interesanta ca sa nu mai ajungi pe DN1 ( eu personal am un "neam" cu gardul la DN1A, ) dar ma gandesc ca ar fi util si pentru altii, cred ca pe langa vreo 4 km scurtati, care nu e mare lucru, ar fi ceva avantaj pentru ca zona e mai liberă

danutzu_1069

Repet, nu se poate face nod pentru ca in zona va fi un spatiu de servicii.
Decat daca ii lumineaza pe astia de la CNADNR sa cupleze spatiul de servicii cu un nod.
Da nu o sa vedem asa ceva in Romania

north

#9342
Dar avem așa ceva, în mai multe locuri!
* Pe A1 (Pitești - București) la 703D (ieșire Căteasca) împreună cu Petrom, și chiar semnalizat ca "ieșire mixtă":

* Pe A1 (București - Pitești) la 711A (ieșire Corbii Mari) cu OMV (acolo este semnalizată doar ieșirea la rețeaua locală, nu și la spațiul de servicii - din câte am văzut în Street View). Dar ca să revii în A1 după oprirea la OMV, trebuie să intri efectiv în rețeaua locală (link GM SW).
* Pe A1 (Sebeș - Deva) la 705B (spre Pianu de Jos, respectiv spre Vințu de Jos dacă vii dinspre vest), de data asta nesemnalizat (semnalizat doar spațiul de servicii - deci "hidden exit"), pe ambele direcții:


Ideea cu legătura prin / combinat cu spațiul de servicii de lângă 101D mi se pare foarte bună. Mai ales că DJ 101D s-ar putea transforma în axa rapidă de acces spre București (via A3) din(spre) Ploiești (albastru șters pe harta de mai jos), în contextul construcției unei căi rutiere de acces urban rapid pe relația reprezentată cu mov mai jos, în lungime de doar 4,1 km.

Aceasta:
- ar porni de la intersecția DJ 101D / DN 1A (în fapt CPE) (1)
- ar merge prin câmp liber întâlnind un triaj abandonat (2) pe "centura feroviară" pe relația Brașov - Urziceni dintre Ploiești Triaj și Corlătești (probabil nu doar triajul, ci și întreaga legătură feroviară menționată mai sus ar putea fi lichidată fără regrete)
- ar merge din nou prin câmp (probabil ceva demolări necesare la str. Târgului, dar nu semnificative)
- ar merge prin incinta Upetrom 1 Mai (3), poate chiar pe aliniamentul căii ferate de deservire, sau adiacent lui
- ar ajunge la nodul rutier de la Gara de Sud (4) (ar trebui adăugate ceva rampe la Bd. București x str. Democrației x str. Depoului).
... apoi, de sigur, s-ar impune realizarea unui racord la patru benzi la Gara de Vest, via str. Depoului, Sondelor și drum nou pe lângă CF (cu roșu șters pe hartă), asta ca să nu se verse tot traficul înspre centru pe Independeței.
Cred că tare mult ar îmbunătăți această soluție utilitatea autostrăzii A3 București - Ploiești ca legătură, în fapt, folosită cu încredere (eventual dacă este cazul zilnic) pentru cei care se deplasează între (știu că vi s-ar putea părea bizar)... București și Ploiești  :troll:
Toată afacerea asta (proiectată cu oarecare parcimonie - dar totuși să se asigure un 90 km/h pe noua axă de acces, și vorbim desigur și de lărgirea 101D la patru benzi între nod și centură) nu cred că ar costa mai mult de ~75 MEUR.

LE: Idei oarecum similare pentru celălalt capăt al autostrăzii am prezentat în acest post (din nou scuze că este disponibil doar în EN).
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

cristi767

Quote from: alecu26 on April 16, 2016, 12:33:29 AM
Sunt publice....dar cum ai acces la ele? Este vreo site de unde le poți descărca?

www.rolii.ro

adrian-FSB

Salut.

Un articol de pe www.economica.net privind stadiul lucrarilor pe tronsonul Gilau-Nadaselu + estimarile privind deschiderea acestuia


http://www.economica.net/cand-ar-putea-fi-gata-cel-mai-mic-tronson-din-autostrada-transilvania_118079.html