News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

[B] PMUD Bucuresti

Started by Ionut, April 04, 2016, 07:13:52 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

panzer

Discutati ce discutati si o sa va cautati posturile pe la planul de mobilitate urbana.  :lol:

Toti aveti dreptate din pacate. Stradutele/Bulevardurile mentionate sunt blocate la ora de varf "7-10" si "17-19". Inclusiv Beijing este blocat.

Asta cred ca stiu si cei de la CNADNR. Si mai cred ca asta este motivul intersectiei cu semafor de la Petricani. Sa limiteze numarul de masini care intra.

Problema este atat de grava mai ales ca nici o solutie nu a fost aplicata pana acum de la PMB, care dupa linistea lui Oprescu a dat in "guvernarea la televizor" a noului primar. Adica nimic, decat ce se da la televizor. Dar absolut nimici, cum bine mentiona si TibiV.

Nici Pandele nu e mai presus: pasajul de la Petricani peste M800 este urgent, dar de unul singur nu va rezolva nimic. Rondul de la soseaua pipera e blocat din cauza celor care ies din rond si imediat isi pierd prioritatea spre Racovita. Atat de mult a contat spaga pentru benzinaria MOL incat merita sa ai echipaj de politie in fiecare zi cam dupa 17:00.

Oricum ai pune problema intr-o zona care e stand-still la ora de varf, orice trafic aduci in plus tot pe loc va sta.

Vrem sa recunoastem sau nu in toata zona Aurel Vlaicu/Pipera solutia este transport in comun care este foarte subtire reprezentat in prezent. Doar Metroul ajuta, restul sunt foarte subdimensionate. Linia lui 5 din cauza tramvaielor cu dubla directie (din care RATB mai are putine), liniile 16 si 36 din cauza calitatii f slabe a liniei pe Dimitrie Pompeiu.

TibiV

Quote from: dr4qul4 on March 09, 2017, 12:04:48 PM
Singura solutie in zona este bucata din "suspendata lui Oprescu" care sa mearga paralel cu CF-ul macar pana la Sos Pipera, coroborata cu pasaj peste CF si rezolvarea intersectiei Pipera-Nicolae Caranfil.
Aia ar fi solutia ideala.
Dar cred ca proiectul a murit odata cu disparitia "de pe scena" a initiatorului.
Actuala conducere a PMB nici nu face nimic, nici nu are idei noi.

Quote from: dr4qul4 on March 09, 2017, 12:04:48 PM
Plus pasaje la D-na Ghica si Delfinului (pe inelul median).
Pasajul de la Dna Ghica este crucial.
Ar fi grozav si la Delfinului, dar acolo (pentru moment) ar fi suficienta golirea soselei de berbecii parcati in permanenta in fata complexului (https://goo.gl/maps/uqJqsU8gujr) si o temprorizare mai buna a semaforului...

@Beowulf
Nu mai indraznesc sa cred in realizarea unor proiecte atat de mari. Nu de catre PMB.

@panzer
Uitasem de pasajul de la Petricani peste M800... :-[
(l-am mentionat, insa indirect, cand am spus ca s-ar putea sa nu poti iesi din A3 cand este bariera lasata...)

Quote from: Dan027 on March 09, 2017, 11:34:59 AM
asta este argumentul suprem pentru a combate necesitatea unei autostrazi: "Nu facem autostrada aia pentru ca va avea trafic"
Interesant... Cine a sustinut asta ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

@Beowulf, Am mai avut discutia asta si exista o varianta de 10 ori mai ieftina printr-o sosea paralela cu CF pana la Pipera.
Planul tau, pe langa faptul ca este extrem de scump, implica si, taieri de copaci din parc!, exproprierea satului Salvati Copiii, avize de la apele romane si aviz de la SRI si SPP.  Adica iti pui in cap toate ONG-urile posibile, SRI-ul, SPP-ul, toti bastanii si toate ambasadele din zona (pe langa ambasade, mai sunt si resedinte ale ambasadorilor pe acolo).
Daca tot faci toate astea, pai atunci ce mai cauti la aviatorilor? Mai tragi si un bulevard prin Herastrau si iesi direct la arcul de triumf.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

esendy

@Beowulf
Da, at last! Ceva logic! Cat ar costa?
Asta e solutia spre vest de A3, iar spre est ce a zis TibiV

Beowulf

@dr4qul4, da, s-ar taia niste copaci crescuti aiurea :-) 

Salvati Copiii nu este proprietara pe acel teren, ci PMB-ul; deci, nici vorba de expropriere!
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

dr4qul4

Nu e doar salvati copiii. Mai ai si pe malul lacului bucati care sunt proprietate privata si care costa 2000 euro/mp!!!
Iar copacii aia nu sunt crescuti aiurea. Acolo a fost parc. Cu stranduri si cu plaje de iarba. Inca mai rezista cativa copaci foarte batrani, desi acum 25 de ani zona era mult mai verde.
De ce vreti sa facem drumuri in locul spatiilor verzi?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alexbb

Quote from: dr4qul4 on March 09, 2017, 12:04:48 PM
Dar pana atunci avem un nod functional. Un nod care va atrage trafic acolo, dar care va prelua si trafic. Voi aveti idee doar cati vin cu masina dinspre Ploiesti si se opresc in Pipera-Aviatiei? Va spun eu. fff multi. Stiti pe unde o iau acum? pe DJ200B, adica prin ....Pipera!!! sau pe DJ200...adica prin....Andronache.
A3-Obor

Stiti ce ar aduce deschiderea nodului de la Popasului? pe langa aglomeratie (care este oricum) va aduce si deblocarea giratoriilor de pe DNCB de la Tunari si Stefanesti. Alea unde oamenii au tendinta sa moara.

Si eu sunt din zona. Born&raise. Iar descarcarea A3 ma incurca teribil in drumul intre Vitan si Aviatiei

Corect!
Mi se pare doar o noua tampenie birocratica made in Romania. Strict legat de A3, traficul care ar fi pe Popasului la deschidere, azi trece prin Pipera sau Andronache, iar buna parte din trafic vine pe centura, intra pe Andronache si Popasului pentru a ajunge in Pipera. De-asemenea, daca intr-adevar se blocheaza Popasului, exista cele 2 alternative mai rapide + Waze.

Utilitatea A3 va creste exponential daca se ramifica spre estul tarii. Deja unii o folosesc ca alternativa la DN2, dar prea putin, doar cand sunt probleme pe DN2.
Nu intru in discutia despre intrarea in Bucuresti si problemele de trafic de aici, mi-ar fi greu sa vorbesc politicos despre administratorii cetatii...

panzer

Quotedaca intr-adevar se blocheaza Popasului, exista cele 2 alternative mai rapide + Waze.
@alexbb si ceilalti care au lansat ideea cu "traficul este inteligent, hai sa o facem si mai vedem!"

Cu tot respectul, este complet eronat modul in care puneti problema. Sigur tranzitul se va adapta. Dar localnicii sunt captivi.

Primaria Voluntari ii reprezinta pe cei pe care voi cu aceasta abordare ii ignorati. Ei platesc taxe acolo, stau in zona, nu poti sa vii si sa le versi 3 benzi de autostrada pe straduta pe care ar trebui sa se joace copii lor! Politia Romana si Primaria Voluntari in aceasta speta cu Racovita/Popasului au dreptate. Nu ai ce cauta cu nod de autostrada in casele oamenilor.

Am mai spus-o, o repet, traficul local (riveranii) nu au de ales. Tranzit-ul poate sa se adapteze.

Fluxurile lui A3 trebuiesc impartite bine intre:
- DNCB
- Petricani + Fabrica de Glucoza.
- Suspendata!
- A0
Oricum ar fi, artere mari care sa duca traficul undeva, nu stradute printr-o zona rezidentiala.

Sunt unul care e strict afectat de o decizie dinasta prosteasca. Stau ore in trafic zilnic in drum spre scoala/birou ca niste idioti au dat prioritate tranzit-ului in fata riveranilor. Tampiti sunt Project Manageri capitalisti moderni. Adica cei care au comandat solutia.

Cum societatea noastra abia incepe sa inteleaga cum se face un protest o sa vedeti in curand comunitati locale care se vor revolta si vor bloca traficul/tranzitul care le distruge calitatea vietii.

dr4qul4

Primaria Voluntari ar putea sa mai faca o strada in lungul CF-ului care sa peia traficul. Ar fi solutia perfecta. De fapt strada exista trebuie doar asfaltata.
Cat despre "straduta pe care ar trebui sa se joace copii lor" iti pot spune ca aproape TOATE casele de pe Popasului si Racovita (care nu sunt atat de multe) au fost ridicate DUPA ce se stia ca la Popasului va fi un nod de autostrada. Asa ca e doar vina lor.
Si a idiotului care le-a dat autorizatii de construire exact la strada, cand in spatele singurului rand de case este camp!

Si Popasului nu e o straduta. E un drum comunal care face legatura intre 2 sate. De fapt e singurul drum care face legatura intre satele Pipera si Andronache, sau cu alte cuvinte, este drum de tranzit intre 2 localitati. A fost mereu si va ramane mereu.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Vj_Alecs

Quote from: panzer on March 09, 2017, 02:51:48 PM
[

Primaria Voluntari ii reprezinta pe cei pe care voi cu aceasta abordare ii ignorati. Ei platesc taxe acolo, stau in zona, nu poti sa vii si sa le versi 3 benzi de autostrada pe straduta pe care ar trebui sa se joace copii lor! Politia Romana si Primaria Voluntari in aceasta speta cu Racovita/Popasului au dreptate. Nu ai ce cauta cu nod de autostrada in casele oamenilor.

Am mai spus-o, o repet, traficul local (riveranii) nu au de ales. Tranzit-ul poate sa se adapteze.

Serios? si acum se pot juca copii pe strazi? sau riveranii merg sfoara acum pe popasului? despre ce vorbiti?

alexbb

#175
@panzer

In general sunt de acord cu tine (chiar pentru proiectul de largire a soselei Pipera am zis ca acolo trebuie gandite niste solutii pentru localnici).
Strict pentru Popasului as avea cateva observatii.
1. Vin zilnic pe acolo, in tranzit. In absenta celor 3km trebuie sa o iau fie pe Pipera-Tunari, fie pe Andronache - Popasului. Ambele sufocate de trafic, si ceva mai populate decat Popasului. Ba chiar in Voluntari multi ocolesc putin aglomeratia intrand pe stradute pe care chiar se joaca destui copii. Pe Popasului inca nu prea i-am vazut.
2. Popasului a fost pana nu demult neasfaltata pe o buna portiune. Cum a zis si dr4qul4, de curand a inceput sa aiba pretentii 'rezidentiale', pana acum fiind doar o legatura intre Pipera si Andronache.
3. Aceeasi Primarie a cerut constructia acestui nod in 2008:
- Nod rutier Popasului km 2+780 – modificare impusă de către Primăria Voluntari în anul 2008. Modificarea constă în renunţarea la două pasaje care asigurau continuitatea străzilor Popasului şi Iancu Nicolae şi realizarea unui nod rutier cu asigurarea acceselor pe toate laturile; sursa

panzer

Ca sa avem o referinta cam asa arata acum zona. Spre Andronache la fel casele sunt de multa vreme acolo. Doar Domus Stil, Azur si City Lights sunt noi. Restul sunt vechile sate.

O clarificare: Politia si Primaria s-au opus deschiderii partiale. Fara continuarea pana la Petricani tot traficul A3 ar fi ajuns in straduta asta Racovita/Popasului. Ca ei au cerut nodul e adevarat, dar nu ca punct terminus pentru autostrada.

Despre ce a fost mai intai PUZ-ul sau planul de autostrada nu cred ca e relevant. Nu e foarte relevant nici cat din zona respectiva nu e inundabila. Astea sunt problemele lor. Sincer, consider Voluntariu-ul cu totul (Pipera inclusa) ca un mare regres in materie de urbanism. Asta ca sa fiu civilizat si sa nu spun ca le-a iesit o meghernita plina de masini scumpe. As fi crezut ca mai jos de atat nu se poate dar apoi vazut zona din spatele statiei de metrou IMGB si am realizat ca se poate.

Cat e construit din autostrada ramane asa. Ca in orice proiect este "AS BUILT". Restul se poate discuta.

Oricum, deja ne-a mutat Ionut la "PMUD Bucuresti".

Ca sa conclud un pic: ma alatur la ceeace spunea TibiV, nu cred ca exista solutie ca A3 sa intre "occidental" in Bucuresti, macar a la DN1. Pur si simplu pentru ca intra intr-o zona cam fara solutie de trafic. Pe cat le analizam mai mult cu atat ajungem la concluzia ca nu va ajuta foarte mult.
De asemenea dr4qul4 are dreptate, nu se poate duce traficul pe Stefan cel Mare. Nu ai pe unde. Si nici nu ai de ce. Stefan cel Mare e f aglomerat si mai mult timp din zi decat Petricani. Acolo ora de varf e de la 07:00 pana la 21:00.

Sa presupunem proiecte de 1mld euro de la PMB sau Voluntari e SciFi. Nici nu are rost sa vorbim.

Solutia pentru A3 este DNCB si/sau A0 care sa imprastie/preia traficul unde/de unde e nevoie: Colentina/Pantelimon/DN1/Bucurestii Noi. Aceeasi solutie ca si la A1 (unde nu Maniu si nici noua penetrare nu pot face fata).

M-as fi bucurat ca A3 sa poata fi folosita macar de amaratii care lucreaza in zona Dimitrie Pompei/Aurel Vlaicu si mai nou Petricani dupa Bariera in comuna Pipera (dar de fapt vad ca se numeste DJ 200B). Evident cu acces din DNCB nu din Bucuresti.

panzer

Scuze de dublu post.

Concluziile hotnews dupa dezbaterea de azi pe marginea subiectului "PMUD Bucuresti"

Nici nu l-am inceput si unii vor sa il blocheze! Biciclistii!

paulmare

#178
tibiv - foarte corect :) si in plus pasajul peste CF Petricani (s2) Soseaua Bucuresti Nord (pipera-voluntari) - pe care pandele in 2007 nu il putea face cica din cauza de primaria bucuresti - acuma managerul public de la voluntari (care a gestionat dezastruos pasajul peste cf la soseaua pipera) - e la primaria generala bucuresti, si cu primarul din bucuresti cred ca se intelege bine  :)

Problema e ca popasului e blocata de trafic din bucuresti catre bucuresti care trece pe o strada care tine de CL voluntari - cred ca de asta n-o sa se rezolve niciodata

Dr4cul4 - emil racovita (din satul pipera) si mare parte din popasului au fost drumuri agricole, la balta peste deversor se putea circula doar pe un singur sens, pana cand au facut 2 benzi era si o relicva a unei bariere  - abia dupa ce au desfiintat fostele ferme a facut CL voluntari strazi (drum public)

In 2004 persoana care a cumparat drepturile litigioase pe terenul pe care e acum cartierul facut de impact (unde e megaimage-ul in spate)  - a vandut terenurile cu conditia amenajarii de catre primarie a drumului de acces pana la azur - fie prin popasului, fie prin actuala strada a sportului - pana la urma in timp Pandele le-a facut pe amandoua - nici una n-a existat ca strada acum 13 ani.

Pentru traficul din pipera - erau o gramada de proiecte care au ramas la stadiul de pdf -uri si "strategii" - clar ca la momentul de fata nu ai cum sa rezolvi ca la carte toate problemele - insa chiar si asa cu intersectia semaforizata la Petricani-fdg etc cu nodul ala ciudat de la popasului - tot trebuie terminata treaba daca au inceput-o

Oricum deschiderea aia de la Popasului ar fi o aberatie facand abstractie de limita de tonaj si de aglomeratie - ar trebui sa inchida nodul cand incep sa lucreze la pilonul central si la rampele de acces

panda_no 5

Citeva clarificari in plus fata de ceea ce a postat mai sus paulmare
Cunosc zona foarte bine intrucat locuiesc in Azur ( construit de Impact )
In toamna anului 2004 nu exista str Popasului decat pe vreo 300 -400 metri partea dinspre Andronache si era ca un drum de tara neasfaltat
Str Emil Racovita nici nu avea nume avea doar citeva sute de metri.
Prima care a construit in zona a fost Impact, cartierul Azur 1 - Azur 2, ulterior denumindu-se doar Azur.
In acel moment , toamna anului 2004 - primavara anului 2005 nu se putea ajunge cu masina in locul in care se afla actualul cartier Azur, decat daca nu ploua altfel ramaneai in camp.
Eu am contractat o casa in Azur si mergeam de 2 ori pe saptamana pe santier.Cizmele de cauciuc in portbagajul masinii , masina lasata de cele mai multe ori cam pe unde e sensul giratoriu acum.
INCA DE ATUNCI SE STIA CA O SA TREACA A3 EXACT PE UNDE TRECE ACUM.
Daca vreti caut hartile de cand am contractat casa sa vedeti cum se lauda Constructorul cartierului
Ulterior a aparut cartierul Domus si City Lights.
In momentul in care s-a dat prima autorizatie de constructie pentru casa de vis - a - vis de cartierul Impact am realizat ca str Emil Racovita - str Popasului nu va avea niciodata 2 benzi pe sens.
Tot timpul Primaria Voluntari condusa de Pandele ne-a amagit cu bulevardele care vor fluidiza zona.
Ba chiar a fost prezent la prima sedinta a Asociatieie de Proprietari din Azur si ne-a indrugat povesti cu sosele
Sunt aceleasi care sunt si acum doar in desene.

Realitatea este ca Primaria Voluntari nu a facut absolut nimic la cererea cetatenilor ci doar ceea ce a considerat ea ca e bine.
Ca atare :
Str Emil Racovita are zone intregi FARA TROTUARE si astazi
Unde sa se joace copii????? cand nici nu poti merge decat pe carosabil???
Linia 1 de autobus a Primariei nu se doreste a fi deviata pe la capatul metroului din Pipera cu toate insistentele locuitorilor ( sa strice incasarile celor de la Maxi Taxi? ).
Pasaj peste calea ferata M800??????
Am primit in fiecare in instiintarea pentru plata impozitelor pentru o proprietate din sectorul 2 ca pasajul peste calea ferata este o prioritate maxima. Baliverne!
La fel in propaganda celor de la Primaria Voluntari.

Inchipiti-va ca un oras cu cel putin 42.000 de locuitori are o sosea cu singura banda pe sens intre vestul si estul orasului ( intre Pipera si Voluntari )
Asta neluind in calcul faptul ca mai exista in cel putin pe atatia care stau in Voluntari dar au inca acte de Bucuresti + citeva mii de Bucuresteni care trec zilnic pe aceasta SINGURA STRADUTA.
La noi in cartier 80% din locuitori au acte de Bucuresti!

Primaria Voluntari nu a facut absolut nimic pentru fluidizarea traicului cu toate ca stia de ani de zile ca prin zona va trece A3.
Si nici nu va face!
Si dupa modelul Voluntariului se pare ca se adapteaza mai nou si Bucurestiul doamnei Firea.