Recensământul rutier, cifre de trafic și coridoare

Started by alecu26, November 24, 2017, 03:16:16 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasadia

QuoteIar E574/DN11, nu poate fi mai mare de 3368, in scadere cu 24% fata de 2010.

Aici o mica explicatie poate fi si interdictia existenta in 2015 pentru traficul de mare tonaj din cauza podului de la Poiana Sarata (nu cel care e acum distrus, ci cel refacut in 2016, de la limita de judet CV/BC). Stii, se spusese ca interdictia aia exista pentru a "muta" trafic pe VP/DN1A. :))

cristi5

#91
Quote from: thinker on November 15, 2018, 08:13:04 AM
-unde propun 2+2 e mult in afara localitatii iar localitatile traversate prin largire (localitati de-a lungul drumului) se va expropria pe o parte (cateva case 10-15 max, nelocuite in mare parte) pentru largire si pe acea parte nu mai ramane nici o casa, nu vor mai fi treceri de pietoni

Unde exact propui largirea? Nu am gasit rapid in mesajele tale.

Quote from: thinker on November 15, 2018, 08:13:04 AM
Dupa 1990 s-a construit enorm 3 din 5 case probabil, cu intrare majoritatea direct din DN.

Ar trebui sa fie ilegal sa se construiasca cu iesire la o centura rutiera. Practic submineaza centura. Acum imi amintesc ca am fost surprins in Suedia cand am vazut prima data case/blocuri langa drum dar fara acces la drum, cu acces pe partea cealalta la un drum rezidential, care colecteaza tot traficul rezidential si il descarca in drum intr-un singur punct. Ma gandeam, ce fraieiri, puteau construi un podet peste santul ala si gata accesul :)

thinker

#92
@cristi5
Sunt chiar pe ultima pagina a mesajelor postate de mine, sunt in primele 10-15 mesaje postate de mine pe forum.


Cea mai buna/rapida solutie pe moment ar fi largirea treptata a soselei la 4 benzi. Sectoare punctuale:

1.Brezoi-Proieni-Calinesti
2.Tutulesti - Balota - Robesti
3. Intrare in Comuna Caineni Mari pana in dreptul Hidrocentralei Robesti
4. Continuarea largirii de la Turnul Spart -Boita-pana la intrarea in Talmaciu
5. Iesire Talmaciu -Talmaciu II -Giratoriul de la Vestem

Cu costuri de cateva zeci de milioane de euro (probabil mici fata de beneficiul economic) si ceva expropieri de terenuri si casele de pe o parte a drumului, s-ar putea largi in jur de 25-30 km la 4 benzi, fara viaducte kilometrice si alte opere de arta foarte costisitoare. Puse in legatura cu o realizare a PISi Pitesti-Curtea de Arges (se poate face in 3-5 ani) si drum de legatura pana la Ramnicu Valcea, ar aduce peste 3-5 ani beneficii enorme. 

Un alt must ar fi semafoarele cu buton din Talmaciu. Cele doua treceri de pietoni din Talmaciu amplasate la 100 m distanta creaza o gatuire a traficului care afecteaza in spate -la 2.5 km giratoriul de la Vestem. Coada din giratoriul de la Vestem isi are originea de cele mai multe ori in Talmaciu si nu in depasirea capacitatii giratoriului.
Am pus aceste consideratii pentru ca autostrada nu vom vedea pe Valea Oltului mai devreme de 15-20 de ani.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

tom_sawyer


dr4qul4

Eu inca astept sa apara trecerile de pietoni subterane pe DN-uri. Care DN-uri sunt oricum majoritatea in rambleu pe la noi.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

thinker

#95
@tom_sawyer postarea mea initiala a fost acum un  an daca nu mai mult, am repostat pentru cristi5, poti verifica ...probabil ne mai urmaresc cei de la CNAIR da greu pe circuit
daca la anul se apuca de largire pe unde am propus... nu o sa mai pot comenta atat de mult de ei


eu inca astept parapetii cu butoiase in curba din zona largita promisi pentru toamna asta  de Neaga :lol:
merg dupa masa sa verific, de obicei verific saptamanal sau maxim la doua saptamani
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

cristi5

@thinker, poti sa adaugi la lista ta, pt fiecare tronson
- lungimea
- distanta pana la primul obstacol in ambele directii
- daca acel obstacol este pe lista de masuri CNAIR

Horațiu 87

cred ca acesta este topicul potrivit pentru acest filmulet  :D :D


rizzuh

^ filmuletul este din jocul Cities Skylines. Nu este prea bine facut, la multe din intersectiile clasice, gen cloverleaf, fara extensii ("no mods") AI-ul jocului este absolut cretin (intra de pe bretea direct in banda a 3-a) si astfel incurca foarte mult traficul. Dar la intersectiile unde este specificat ca s-a folosit Traffic Manager (care aduce alt AI si iti da modalitati sa specifici idiotilor cum se folosesc benzile) se pot face comparatii intre intersectii si ar trebui sa fie rezonabila acuratetea ;)

thinker

la Talmaciu au revopsit trecerile pentru pietoni, au facut asta si in alte localitati de pe Valea Oltului, au mai peticit prin unele locuri.

Trafic aglomerat vineri 16.00 Sibiu -Valcea. Trafic duminica la 11.00 din Rm Valcea spre Sibiu, dar la limita, se mergea constant. Probabil daca la aceasta limita s-ar fi adaugat un spor de 10-20% ar fi aparut blocajele, fiindca se circula cu 70-80km/h cu 50-70m intre masini si rar erau cateva secunde sa nu vina nimeni pe contrasens. Cred ca a fost similar cu numaratoarea trecuta, desi ar fi trebuit sa fie mai redus. Nu au fost motociclisti.

In final la Talmaciu au sters/nu au refacut si partea din trecerea de pietoni care pe 8-10m traversa o parcare si care dubla durata de asteptare la aceasta trecere - distanta mai mare de mers pentru pietoni. 

Ca si rezultat cu toate ca am mers/asteptat in coloana  din sendul giratoriu de la Talmaciu spre Talmaciu am parcurs distanta in 20-25 min pe 2-2.5 km fata de aproape o ora in trecut pentru aceeasi distanta. Cred ca in trecut acea trecere bloca ziua 50% din timp exact in perioada de varf intre orele 15-20.
Calimanestiul tinde hotarat  sa devina statiune de 4 sezoane si atunci trecerea de la hotel Caciulata ar bloca traficul 30-40% din timp ziua, cum se intampla acum vara.

@cristi5
la vara Valea Oltului o sa fie cea mai mare parcare din Romania daca nu se intampla nimic decisiv care sa schimbe datele problemei. La Talmaciu in octombrie/noiembrie se trecea fara probleme acum un an.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

thinker

#100
@cristi5
1.Brezoi-Proieni-Calinesti
Aici o mare portiune se poate largi spre Olt , ridicarea vechiului drum la cota actualului DN - aprox 3-5 m - sunt 5.8 km

2. Spre Calinesti obstacolul este un viaduct peste calea ferata. Mult mai mult s-ar putea face acolo construind un nou viaduct peste calea ferata si continuare pe langa calea ferata - practic ocolirea laterala a satului Calinesti.
Spre Brezoi obstacolul e un pod peste Lotru  si un miniviaduct peste calea ferata dezafectata intre timp -actual drum comunal.

Daca s-ar largi acestpod+viaduct, continuarea ar mai fi  1km unde e posibil, portiunea ce cuprinde intersectia cu Brezoi, dupa care e drum sapat in stanca si in lateral Oltul, ...mai greu 1 km, dar nu ceva enorm de lucru, si apoi inca 1 km usor de facut, incarcatura si mutat ceva pamant...pana la cismeaua de la Debusare Lotru.

3.Nu stiu daca e pe lista de masuri.





Powered by API/PUM imgur uploader
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

thinker

2.Tutulesti - Balota - Robesti

1. Lungime de circa 9.8 km, sunt necesare exproprieri in Balota si Robesti, sate imbatranite, multe case nelocuite. In schimb relieful nu este dificil, portiuni lungi spre Balota fara probleme, fara poduri sau viaducte.

2. La intrare in Tutulesti - imediat dupa manastirea Cornet soseaua e inghesuita intre stanca si calea ferata, apoi e canalul de garda al barajului si barajul, e un punct critic pe 150-200m

Dincolo de Robesti  drumul iarasi intra intre stanca si calea ferata.








Powered by API/PUM imgur uploader
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

tom_sawyer

Anunt de participare simplificat: [SCN1031925] - ,,Echipamente de monitorizare a traficului rutier (contori de trafic)"

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 07.01.2019 15:00

Din caietul de sarcini:





Powered by API/PUM imgur uploader

perfidus

Cerere de oferta cu dedicatie pentru numaratorul portabil de trafic ADR 2000 Plus (Peek Traffic Corp. SUA). Probabil exista deja un numar de asemenea echipamente in operare la CESTRIN .

Datele tehnice ADR 2000 Plus le puteti vedea aici (echipament de generatie 2011-2012).
Din comoditate nu vor sa treaca pe altceva mai modern. Placile SL 58_P de care vorbesc ei sunt module de detecție cu 8 canale pentru bucle inductive pozate in asfalt.
De ce oare nu isi doresc sa investeasca in echipamente de generatie noua cu detectie video (VideoTrack)?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

tom_sawyer

#104
Quote from: liviu on January 06, 2018, 06:50:19 PM
Traficul rutier pe podul Calafat-Vidin
Săptămânal:

Sursa:
http://vidincalafatbridge.bg/ro/page/117

Pentru 2018 avem o medie saptamanala de ~19800

Quote from: frunzaverde on April 19, 2017, 08:40:44 PM
Si traficul creste foarte, foarte lent, chiar sub previziunile din raportul romanesc de acum multi ani care spunea ca podul nu se justifica sub nici o forma. Bulgarii estimau 3500/zi in primul an si 7500 in anul 5 de exploatare.

In anul 5 (an complet) de exploatare de-abia am ajuns la MZA de 2800.