Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Phenol

Quote from: florin74 on March 28, 2017, 09:38:03 AM
Sunt pe SEAP. Fac parte din documentatia de licitatie.
Documentatia pe SEAP e public, poate accesa oricine, sau doar cei inscrisi pentru licitatie?
Intreb pentru ca am cautat pe google, dar nu am gasit nimic.

Admit ca nu cunosc deloc sistemul de licitatie.

Andi

In statiile Blaj si Craciunel se circula in continuare pe ultimele linii, ar fi trist daca montarea a doua macazuri la Podu Mures a durat 4 zile..

Phenol

Eu sper ca odata cu inchidere au schimbat si linia veche la trecerea din Craciunel.
Pe data de 3 Martie au mutat traficul rutier sa aiba loc, ca odata cu schimbarea liniei sa puna si elementele pentru trecerea noua.

Nu am pe ce sa bazez, dar e posibil. In acest caz chiar era nevoie de inchidere pentru cateva zile.


Quote from: TibiV on March 03, 2017, 11:35:51 PM
https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1508729999161863
QuoteBucurești, 3 martie 2017

Pasaj rutier provizoriu pe şantierul feroviar Coşlariu – Micăsasa!

Etapă: montare pasaj provizoriu la Km 383+012 pentru redirecționarea circulației rutiere în zona Hm Craciunel (DN14B), pentru execuția lucrărilor de buraj

Stadiul execuţiei: 96%
KM cf reabilitaţi – 31,53 Km
7 poduri reabilitate
50 podete reabilitate
lucari in statii cf – Valea Lunga, Blaj si Craciunel
6 puncte oprire in executie – Micasasa, Lunca, Glogovat, Manarade, Campu Libertatii, Cistei
19 peroane/copertine modernizate
in executie substatia de tractiune Micasasa (lucrarile civile)

Obiective:
- reabilitarea liniei la parametrii tehnici de coridor prevăzuţi în acordurile internaţionale AGC, AGTC, TER – 36,6 km de linie CF
- lucrări de modernizare terasamente, suprastructură, lucrări de artă (59 poduri/podete, 3 staţii CF, 6 puncte de oprire), clădiri, peroane, copertine
- panouri fonoabsorbante
- electrificare şi energoalimentare (reabilitarea/modernizarea unei substaţii de tracţiune electrică);
- telecomunicaţii feroviare (exclusiv GSM-R);
- lucrări de construcţii civile.

Cu ajutorul unui coleg de pe MetrouUsor, pozele astea nu isi vor schimba url-ul ca cele de pe FB... ;)










Phenol

Cateva poze din statia Alba iulia:



















Si Regiotrans spre Zlatna



Desi era dimineata la ora 7.30 nici-un muncitor nu am vazut pe lotul Pizzarotti. In Vintu de Jos Swietelsky lucra la ora aia.

2017.03.30

alexV

Quote from: Phenol on April 01, 2017, 03:34:36 PM
Eu sper ca odata cu inchidere au schimbat si linia veche la trecerea din Craciunel.

Nope, still there :) am vazut-o astazi.

Vice33

Gara Braşov va intra în refacere în cadrul proiectului de modernizare a magistralei 300 'Sighişoara-Braşov'?

frunzaverde

Quote from: Vice33 on April 02, 2017, 09:06:55 AM
Gara Braşov va intra în refacere în cadrul proiectului de modernizare a magistralei 300 'Sighişoara-Braşov'?

Da, e inclusa în proiect.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

bdragos1

Am si eu o intrebare, de ce nu vine nimeni din partea statului sa verifice de ce naiba lucreaza doar cate un utilaj pierdut pe ici-colo? Vor sa piarda si urmatoarea finantare de la UE? Sunt atatea puncte cheie unde nu am mai vazut sa se lucreze de foarte mult timp( ex: Relocare pod DN14 inainte de Medias dinspre Sighisoara, 3 zone cu poduri intre Micasasa si Dumbraveni).

alecu26

pentru ca probabil e chiar vina statului de ce nu se lucreaza. Nu degeaba se numeste STAT (de la verbul a sta).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Ce mama masii (nu) fac aia acolo ?...
Este vorba despre bani ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Phenol

^Mersi de filmare ciprebbe.
Situatia e foarte dezamagitoare.
Cu reprezentantii constructorului ai reusit sa vorbesti?

GabiHd

Quote from: alecu26 on March 27, 2017, 08:21:18 AM
Si din raportarile lui Florin 74, se vede ca acel sector procentual se misca muuult, muuult mai bine care restul. Mai ales tronsoanele FCC de la Sighisoara-Atel-Micasasa.

Devierea lui DN 7 in dreptul fostei halte Turdas este aproape gata. Pana de Pasti se va pune si asfalt. Sunt toate premizele, inclusiv pentru tunel sa fie gata totul in 2018. Poate ne ajuta Rocklee cu niste poze de detaliu de la tunel.

Se misca, se misca  ;)


24.03.2017


01.04.2017



District EA

Quote from: alecu26 on March 17, 2017, 04:31:15 PM
Quote from: District EA on March 15, 2017, 08:24:00 AM
Pe Km 614 - Barzava cap Y dupa anuntarea castigatorului (16.02.2017), care ar fi termenele legale pentru semnare contract si ordin de incepere a lucrarilor, in cazul ca nu sunt contestatii?

eu stiu ca deja sunt in proceduri de semnare contract si se negociaza acel memorandum de intelegere, prin care se clarifica anumite aspecte. In fapt...se clarifica ca proiectul e atat de prost facut, si chiar daca avem ""FIDIC ROSU"", constructorul va proiecta si adapta la teren, cea ce lipsete din proiect...adica mai tot.
Ar putea reconfigura traseul, adica sa proiecteze curbele ce nu erau proiectate pentru 160 km/h?

cristi5

Am parcurs proiectul cand am pus variantele de viteza pe OSM (vara 2015) si daca-mi amintesc bine viteza e 100-120 de la Paulis la Radna, apoi 160 pana la Deva. Au tinut neaparat sa pastreze pasajul de la Ghioroc... Asa ca au lasat neschimbate curbele de la sud de Paulis si la intrare in Radna... In plus, in Radna sunt cateva curbe stranse care nu pot fi corectate fara daramarea unor locuinte (si nu putine). Asa ca probabil concluzia a fost ca nu are rost sa ridice viteza pe Paulis-Radna. Dar intre Radna si Milova incep variantele de viteza, pana la Deva.

La capatul de vest (km 614) mai e o varianta spectaculoasa. Asa ca se va intra cu 160 in Ghioroc, dupa care va incetini ca sa ia curba de la Paulis...

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=11/46.077/21.872/0

Daca dai click pe o varianta, apare un link unde poti vedea viteza proiectata pt varianta. Sigur, poate fi <160 in afara variantelor de viteza, dar nu-mi amintesc de altceva afara de Paulis-Radna, si Deva unde oricum trenurile vor opri (e max 100 parca).