Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

gdaniel

#19095
Mie imi da impresia filmarea ca cei de la CFR regleaza ceva la cutiile albe de la est de DN, probabil sunt in probe cu timpii la bariera.
Ar fi absurd sa ramana asa treaba..

horatiu.cosma

^^^
Nu e legal, dar decat sa respecte legea si sa faca o receptie pe sectoare care necesita munca (spargerea garantiei, o noua comisie in teren, teste etc), prefera sa deschida circulatia pe barba constructorului. Daca se intampla ceva, constructorul e de vina, ca e la el drumul.

horatiu.cosma

Apropo, ajunge careva maine la A3 Bucuresti? Mesaj privat.

marinul

Quote from: pentium10 on December 12, 2018, 11:22:56 PM
cine ne poate spune pana unde tine lotul Selina
sa putem marca pe harta, si daca se stie si celelate 2 loturi atunci si respectivele

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html?#map=14/47.183/21.914/0


aproximativ aici sunt limitele





Germany

Am reusit "performantza" pe 2018 de a da în folosintzä 17 km (14+3) de autostradä pe A3 :)

Woooow!

Foarte "gräbitzi" cei de la CNAIR ;)

voicul

Ai uitat de 28 km de pe 2 loturi ST.

Au semnat cu Trameco? Ce mai asteapta  :lol:
Presupun ca o semnare azi ar putea presupune intrarea in santier in martie - aprilie, nu?

icristian

Și mai e și podul de la Gilău, care a permis deschiderea a încă 10 km aproximativ. Ai în semnătura lui Ionuț situația la zi pe anul asta.

voicul

Tare
"Pe de altă parte, un ofertant cere să i se confirme că statul nu va mai moderniza sau lărgi la două benzi DN1, după realizarea autostrăzii, astfel încât aceasta să nu aibă concurență."

Da mai bine va dam bani direct si nu se mai murdaresti nici muncitorii pe cizme. Nu'i mai bine asa?

Eu m-am blocat in titlu si nu am putut citi prea mult. Daca vrea cineva

Controversat. Modernizarea DN1 interzisă, dacă se va face autostrada Ploiești - Brașov?
Documente postate pe site-ul de achiziții publice demonstrează că Ploiești – Brașov ar putea ajunge o mare înșelătorie, mult peste cazul Bechtel. Pe de altă parte, un ofertant cere să i se confirme că statul nu va mai moderniza sau lărgi la două benzi DN1, după realizarea autostrăzii, astfel încât aceasta să nu aibă concurență.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/controversat-modernizarea-dn1-interzisa-daca-se-va-face-autostrada-ploiesti-brasov-1048230

Ionut

^^ Nu cred ca se vor alinia astrele asa de bine incat sa intre cei de la Selina in teren in martie-aprilie. E nevoie de 4 luni de proiectare (si 15 de executie, daca tot veni vorba) si ramane de vazut daca se vor misca repede, daca li se va accepta proiectul rapid. Apoi e vorba de exproprieri, relocari utilitati. Daca daca daca. E posibil totusi, poate-poate, pe segmente foarte mici (daca veti considera tot lotul de 5,35 km ca fiind "mare") sa vedem ceva miscare.

Bine ca avem AM revizuit (de la Bors pana la Ogra).

roadrunner


Ionut

M-au sunat de la Digi24 Oradea, a fost conferinta de presa la Oradea si au semnat contractul pentru Bors-Biharia cu Selina/Trameco. Azi la 16:30 pe Digi24 Oradea (local) o sa intru live pe telefon sa comentez despre proiect(e).

marinul

#19106
si poate ii mai incurca si drumul de legatura cu centura Oradea, unde au aparut niste modificari vara aceasta

Modificări

Actualizarea SF-ului inițial a fost necesară din cauza mutării locației inițiale a nodului rutier Oradea de la km 63 la km 62 al A3, precum și a spațiului de servicii de la km 61 la km 64 al autostrăzii.
Modificările documentației tehnice inițiale cuprind:
• Menținerea nodului rutier Biharia pe același amplasament (km 60) și cu aceeași configurație, fără modificări;
• Modificarea amplasamentului nodului rutier al drumului de legătura a centurii Oradea la A3, de la km 63 la km 62, astfel încât între cele 2 noduri să fie respectată distanța de min. 2 km, conform normativului de autostrăzi PD162;
• Mutarea amplasamentului Spațiului de Servicii S3 de la km 61 în zona km 64, în apropierea graniței cu Ungaria. Acest amplasament prezintă avantaj față de amplasamentul inițial, prin faptul că Spațiul de Servicii poate fi utilizat atât de către participanții la trafic de pe A3 cât și de către cei de pe drumul de legătură de la centura Oradea la A3, la intrarea/ieșirea din țară.

http://www.bihon.ro/proiectul-conectarii-oradiei-la-autostrada-finalizat/2081242

sa inteleg ca spatiul de servicii de langa granita se va face ulterior impreuna cu drumul de legatura?

in planul de situatie nu apare niciun spatiu de servicii

https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=6.msg165695#msg165695

LE: Intr-adevar exista spatiu de servicii, nu l-am observant eu :) Multumesc de corectie

Ionut

Este spatiu de servicii in documentatia pentru Bors-Biharia, te-ai uitat gresit. :)
Aici este linkul corect pentru Bors-Biharia.

mihaionescu

#19108
^^
Portiunea aceea nu a fost deja expropiata de cand a inceput Bechtel sa construiasca?

cosminn

Pe Petricani au ajuns la faza de cosmetizare rapidă: se întind rulouri de gazon (capăt A3 la intersecție cu Petricani), se mătură, se tund copacii. Au început să ridice și bucățile de ciment care blocau accesul.