Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

etravel

Quote from: frunzaverde on September 16, 2020, 10:16:39 PM
@punktnet - e mai putin riscant blatul la STB. In plus, ma indoiesc ca nasul va accepta mai putin de 3.5 lei, cat e un bilet la expresele STB.
Chiar 2.7 lei, daca iei 10 calatorii.

tonică

o idee despre care scrisese si frunzaverde pe aici, de la stiti voi cine (  8) ):
https://www.contributors.ro/solutie-trenuri-la-aeroportul-otopeni-la-cadenta-de-10%e2%80%b2/
Nu vad insa ca se va sesiza cineva in acest sens, e asa zisa multa bataie de cap iar la nivel politic intervine suficienta faptului implinit, la ce sa faci in plus lucruri care, nu-i asa, nici macar nu le pricep alegatorii, d'apai sa le si vada.

Dupa o vizita in Pisa, le-as fi facut cu ochiul, sa ia exemplu' pe ce am dat 5 euro nevoit, dar nici asa nu functioneaza caci astia umbla peste tot asa zis in vizite de lucru dar acasa reseteaza tot ce pot pune in practica, raman doar cu selfieuri si suveniruri de prin aeropoarte :(

cristi5

#1607
Ideea aia nu e fezabila pt ca diferenta de nivel intre linii unde vrea el sa faca racordul e de 1m (s-a discutat aici)

De asemenea ar gripa toata Gara de Nord prin traversarea intregului pachet de linii la fiecare 10 min. Probabil din acest motiv CFR  infra nu vrea sa foloseasca racordul 301Y de care dl. Craciun nu pare sa stie. Cu alte cuvinte ce vrea el se poate face deja, fara niciun racord suplimentar dar folosind alta linie. Imi spune @frunzaverde ca mai exista acolo o portiune de sub 1km ne-reparata pe care s-ar merge cu 10 km/h dar banuiesc ca pana la noul mers se poate repara si aia.

rizzuh

^ el zice ca este deja un racord, eu nu-l gasesc. Identifica linia 3 din Chitila, insa 301K ("de la Mogosoaia") nu se inteapa in ea, se inteapa in alta linie care se desprinde din linia 3 Chitila (sunt 4 linii unde a colorat doar 3).

tom_sawyer

"Transferoviar Călători depusese la noi o solicitare de alocare de trase. În această dimineață (joi – n.red.) au revenit cu o adresă prin care și-au retras solicitarea. Au precizat că abia după ce va fi gata linia se gândesc dacă vor mai depune o solicitare", au declarat pentru Club Feroviar surse din cadrul Regionalei București a CFR SA.

https://clubferoviar.ro/linia-de-otopeni/

subway

#1610
Cum se manipuleaza realitatea la club feroviar, daca trenul pleaca de la gara la ora X si inapoi de la aeroport la ora X+30min si ajunge din nou la gara la ora X+60min cica intervalul e de 30 de minute nu de o ora cum zice Costescu!
Astia ne iau de prosti sau sunt ei prosti???

frunzaverde

Pai sunt aceiasi oameni care au implementat mizeria asta de solutie dintr-o idee care (teoretic) era buna. Deci sunt ei prosti.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

subway

#1612
Facuti gramada dar nu sunt in stare sa o recunoasca...
La un singur tren naveta se socoteste tot parcursul dus+intors nu doar trasa de dus sau doar cea de intors...

etravel

Quote from: cristi5 on September 17, 2020, 02:29:05 PM
Ideea aia nu e fezabila pt ca diferenta de nivel intre linii unde vrea el sa faca racordul e de 1m (s-a discutat aici)
Bun, si e chiar asa un capat de tara? Nu se poate corecta diferenta de nivel?

subway

#1614
Problemele de genul asta trebuiau lamurite de la bun inceput, nu post-factum sau mai bine zis post-mortem

etravel

@subway - so true. So so true.
Nu uita insa ca suntem in tara in care totul ia pe nepregatite: zapada, iarna, vara, covidele, etc.

TibiV

Quote from: rizzuh on September 17, 2020, 02:36:53 PM
sunt 4 linii unde a colorat doar 3
A 4-a linie este cu "buba" - este cea care supratraverseaza M700 pe un pasaj mult prea jos, care nu permite electrificarea M700...

Omul nu scris un articol despre problemele complexului feroviar Bucuresti Nord, a scris strict despre legatura GdnN-OPT (Gara de Nord - Otopeni).
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

#1617
Pe mine ma supara politicienii care au promovat intens acest proiect debil cu mijloace dintre cele mai abjecte pentru a pacali opinia publica si care acum cand isi vad cu ochii ditamai capodopera de elefant kakaniu se pitesc si tac chitic desi au fost preveniti si ultra-parapreveniti...
Alti bani aruncati aiurea pe fereastra...pentru ca asa au avut chef niste imbecili.
Ce viziune, ce gandire, doar tembelism pur.

AndreiB

@cristi5

Inteleg ca diferenta de nivel exista, insa mai ai km intregi spre Gara de Nord pentru a ii aduce la nivel. Ai chiar si spatiu suficient sa construiesti un fir nou la vest de fir III Chitila si sa faci legatura aproape de ramificatia Pasarea.

Din discutii precedente am inteles ca legatura aceea intra inainte in triajul desfiintat, dar acum nu putem sa o reprofilam? Pe Google Maps se vede ca au lasat macaz pentru racordul asta.

Inteleg ca nu rezolva problema traversarii pachetului principal de linii, insa mi se pare o solutie mult mai buna si mai rapida pentru un fir II al M700 decat 301Y, care e mult mai ocolit.

subway

#1619
@etravel
Ia pe nepregatite doar pe tampitii impertinenti, ca astia oricum nu au nicio pregatire de specialitate in niciun domeniu...