Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

cristi5

#270
Adica o bifurcatie in zona subtraversarii DNCB?

https://www.openstreetmap.org/#map=18/44.49905/25.99869

S-ar mai adauga 4 km de linie dubla pana la Mogosoaia si ar ramane 8 km ne-dublati pana-n GdN.

Problema e ca cei 8km se fac in mare parte cu viteza melcului pt ca macazurile sunt praf.

Ma intreb daca dublarea ar avea sens pe partea estica, fara subtraversarea M1000. Dar si acolo e subtraversarea liniei Baneasa-Ploiesti, nu stiu daca incap doua fire pe sub ea.

https://www.openstreetmap.org/#map=18/44.49349/25.99975

rizzuh

Quote from: cristi5 on October 26, 2018, 04:02:33 PM
Ma intreb daca dublarea ar avea sens pe partea estica, fara subtraversarea M1000. Dar si acolo e subtraversarea liniei Baneasa-Ploiesti, nu stiu daca incap doua fire pe sub ea.

Nu incap: https://goo.gl/maps/yTRexRVLHsq

Eu nu vad rostul acelei liniei, chiar daca este in continuarea liniei de la Baneasa, sunt 2 randuri de macazuri pe care se poate trece pe M1000 pana la subtraversarea liniei de Mogosoaia. Dar si daca o desfiintezi, tot mai ai o problema: podul DN7 peste linia de Mogosoaia, acolo nu pare sa fie loc pentru inca o linie.

NGC

Quote from: adrian rosca on October 26, 2018, 01:07:41 PM
Daca sunt probleme cu subtraversarea, de ce nu s-ar monta un macaz in zona podului peste Colentina si s-ar dubla (de fapt reabilita linia dubla) pana la Mogosoaia?

Apropo de asta, saptamana trecuta au lansat si licitatia "Reparatie linia 301Y Post Rudeni– Post Colentina km 0 + 000–1+220 , linia 301L Post Giulesti – Post Colentina km 9 + 000–km 9 + 276 si linia 301 K Post Colentina – Mogosoaia km 1+800-4+900".

Valoare estimata: 6,809,649.00 RON fara TVA

Durata contractului: 9 luni

Termen depunere oferte: 26.11.2018

Fonduri: Alte fonduri

QuoteDemontare linii si aparate de cale , refacerea substratului de nisip , inlocuit sina , inlocuit aparate de cale , confectionat joante izolante in cale , confectionat cupoane de tranzitie , inlocuit traverse speciale de lemn pe pod , inlocuit traverse speciale de beton , sudura si realizarea caii fara joante conform Caiet de sarcini .

Cele 3 linii sunt electrificate dar inchise. Se vor inlocui inclusiv aparatele de cale (2).

cristi5

Ne ajuta cineva sa le identificam pe harta? Poate asa pricepem ce vor sa faca...

NGC

^^^ Sunt parti din centura CF si de la Mogosoaia se continua spre AIHC.

Traseul este descris aici.

Quote
Dupa anii 1972-1974, traseul actual al centurii feroviare a Capitalei, inclusiv cel din zona Chitila-Mogosoaia, este:

-Mogosoaia km 0
-fosta Ram. Academia de Informatii km 3,4
-Otopeni km 6,3
-Canton Tunari h. km 11,1
-Canton Stefanesti h. km 15,5
-Constantin David/Voluntari km 19,1
-Ram. Constantin David/Ram. Voluntari km 21,7
-Ram. Loulis km 23,9
-Ram. 1 Titan km 26,1
-Titan Grupa marfuri km 27,7
-Ram. Abator km 31,2
-Popesti-Leordeni km 36,6
-Berceni km 41
-Jilava km 44,1
-Ram. 1 Jilava km 45,3
-Ram. 3 Jilava km 46,8
-Ram. Magurele km 49,7
-Varteju km 53
-Ram. 1 Cotroceni km 59,6
-Bucuresti Vest/Ciorogarla km 60,4
-Ram. 1 Chiajna km 62,9
-Chiajna km 65,6
-Ram. Post Rudeni km 68
-Ram. Post Colentina km 69,3
-Pasaj cu Soseaua Bucuresti-Targoviste km 71,6
-Mogosoaia km 74,2

In total- 74 km in 1990.


GDPR

^^In documentatia de licitatie nu sunt incluse planuri, ci doar o descriere a traseului:








GrmmrNzi

#277
Quote from: rizzuh on October 28, 2018, 10:46:29 PMEu nu vad rostul acelei liniei, chiar daca este in continuarea liniei de la Baneasa, sunt 2 randuri de macazuri pe care se poate trece pe M1000 pana la subtraversarea liniei de Mogosoaia.
Macazele par să fie doar spre (și dinspre) firul care constituie M600/M700, care este deja separat de M300/M500/M1000 de la Basarab. Dacă nu mă înșel, linia aia e chiar coridorul Rin-Dunăre Nord, venind dinspre Constanța...

frunzaverde

#278
Cam asta e situatia aproximativa a ce vor sa faca:



Puteti vedea exact ce si cum folosind Wikimapia (care are pachetul de linii cel mai bine trasat din toate platformele de mapping) si Google Maps.

In esenta, ce vor sa faca este sa reactiveze firul II (electrificat) Bucuresti Nord - Mogosoaia catre aeroport. Dar in loc sa-l bage prin triaj (cum era SF-ul vechi din 2007, si cum am discutat in prealabil), ce vor sa faca e sa-l lege la racordul Bucurestii Noi - Rudeni. Intrarea in Bucuresti dinspre Aeroport, deci, nu va fi pe M1000 Bucuresti - Ploiesti, ci pe M100 Bucuresti - Craiova! Si, in plus, vor putea exista trenuri ipotetice Craiova - Aeroport Otopeni.

Quote from: rizzuh on October 28, 2018, 10:46:29 PM
Eu nu vad rostul acelei liniei, chiar daca este in continuarea liniei de la Baneasa,

E exact linia 301Q (Baneasa) - Ram. Pajura - Chitila. E folosita intens la marfa pe relatia Constanta - Brasov dar si de calatori, sezonier (sunt trei perechi, 2xCFR si 1xRegio Calatori).

Quote from: rizzuh on October 28, 2018, 10:46:29 PM
sunt 2 randuri de macazuri pe care se poate trece pe M1000 pana la subtraversarea liniei de Mogosoaia.

Nu, nu sunt. Uita-te cu mare atentie: macazurile alea se duc in 700 Bucuresti Nord - Mogosoaia - Urziceni, nu in 1000 Bucuresti - Ploiesti. De la macazurile alea e imposibil sa ajungi pe Ploiesti fara rebrusare prin Gara de Nord.

Motivul e ca linia 700 + 301Q nu sunt chiar la cota liniei 1000 (diferenta e minora, parca 7 cm, dar previne instalarea de macaz).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

GrmmrNzi

Păi atunci poate ar trebui mutate mesajele despre licitația asta... Zic și eu, nu dau cu parul!

NGC


frunzaverde

Quote from: GrmmrNzi on October 29, 2018, 12:25:42 PM
Păi atunci poate ar trebui mutate mesajele despre licitația asta... Zic și eu, nu dau cu parul!

Vezi mai sus - motivul pentru care se reactiveaza linia e fix Otopeniul.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

GrmmrNzi

Scuze, am postat înainte să citesc complet ceea ce ai adăugat. Mea culpa!

cristi5

Interesant! Deci pe ce distante va fi linie dubla? Care ar fi frecventa maxima a trenurilor de OTP in varianta asta?

Vlad94

QuoteDe la macazurile alea e imposibil sa ajungi pe Ploiesti fara rebrusare prin Gara de Nord
Se poate ajunge de la Ploiesti la OTP, dar pe ramificatia Buciumeni, care nu cred ca e folosita in momentul de fata. Pentru reactivarea liniei este necesara o reabilitare completa intre Buftea si Ram Buciumeni.