Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Tavi

Nu trebuie sa se termine proiectarea autostrazii pentru asta. Nu sunt operatiuni care depind strict una de alta. Se pot face in paralel.

istvan78

Se poate impinge pamant din momentul in care se da ordinul de incepere, in masura in care vremea permite.

alecu26

intai arheologie si deminare.

Traseul e fixat (coridorul de expropiere) deci...teoretic te poti apuca de decopertare imediat. Dar nu se va intmpla asa. Nu ai de ce. Decopertarea dureaza 1 saptamana pe un lot daca se vrea cu adevarat. Plus ca nu e un avantaj sa decopertezi si dupa aia sa vina iarna peste pamantul acela.

Sa avem rabdare. Comparativ cand s-a semnat cu Porr si TS si cand s-a intrat in teren? Asta cu toate declaratiile bombastice ale lui Porr. Si sa faci studii geotehnice pentru proiectare, sau ridicare topo iarna pana prin 15 martie nu e o placere si usor.

Lucrarile au fost castigate cu preturi frumoase, dar asta nu inseamna ca vreo firma o sa arunce cu banii pe fereastra.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

Lot 4, ordinea dinspre Unirea spre Turda







































Multumesc de poze, chiar daca nu esti membru  :p
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Daniel_I

Quote from: Ionut on November 18, 2014, 09:08:03 AM
Acum avem si loturile 1 si 2 semnate si ar trebui sa se miste cu organizarile de santier. Cine stie unde sunt sa spuna aici pe public ca restul colegilor sa afle si sa fie si ei atenti daca au drum in acele zone.
Deocamdata nu am vazut nimic, nici o organizare de santier, drum tehnologic, e si devreme pentru asta, contractul nu are nici o saptamana de cand e semnat.
Suntem pe faza, poti fi sigur Ionut  8)
On The Road

alecu26

Pizzaroti deja are doi oameni dedicati pentru proiect. Furati de la proiectul CF. Ei cica vroiau sa se apuce deja de studiile de teren...dar si-au dat seama ca au intai macar nevoie de o schita de proiect. Sunt foarte speriati de termenul de 4 luni pentru proiectare.

PS: ce se intampla cu consultanta pe acest proiect??? NG20?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

De ce sunt speriati de 4 luni pentru proiectare? Nu au timp, asa complicat este tronsonul?! ???

NGC

#1777
Quote from: alecu26 on November 19, 2014, 12:22:18 AM
PS: ce se intampla cu consultanta pe acest proiect???
Licitatiile pentru supervizarea lucrarilor sunt in faza de evaluare a ofertelor sau poate chiar contestatii la CNSC.
Avem 12 candidati pentru Lot 1, 12 pentru Lot 2, 12 pentru Lot 3 si 13 pentru Lot 4.
Candidatii:
1) Asocierea Attiva Engineering SpA- RJR International SRL – Studio Corona SRL Civil Engineering
2) Asocierea 3 Ti Progetti Italia Ingegneria Integrata SpA - Metropolitana Milanese SpA
3) Asocierea ISPCF SA – Pegaso Ingegneria SRL – Sistema Ingegneria SRL
4) Asocierea Search Corporation SRL – Consitrans SRL
5) Egis Romania SA
6) Asocierea Cinnamon Project SRL – Getinsa Ingenieria SL
7) Consis Proiect SRL
8) Asocierea SPEA Ingegneria Europea SpA – SPA Societa Progetti Ambiente SRL
9) Asocierea Kappa Architects & Engineers SRL – Salfo & Associates SA
10) Asocierea Hill International NV – Hill International (Bucharest) SRL – Proiect Consulting SRL
11) Louis Berger
12) Asocierea Konsent SA – Safege SA
13) Aecom Ingenieria SRL

alecu26

si lotul 3 si 4? Sau consultanta e cuplata pe doua loturi? WOW....12 oferte. Mult. Banuiesc ca sunt cam aceasi ussual suspects. Aveti pe undeva lista?

Ionut, 4 luni e putin. Trebuie sa faci studiu topo, studiu geo, inclusiv partea de laborator dupa aia raport, dupa aia macar un Proiect Tehnic sa fie avizat si dupa aia macar cateva detalii de executie sa poti incepe 1-2 poduri. La teramsanete...sa zic ca e usor. Ai nevoie de putine detalii de executie sa poti face o decoperta, si sa incepi umplutirile si sapaturile...dar tot trebuie sa fie ceva batut in cuie.

E posibil doar sa faci totul pe sectiuni prioritare (studiu geotechnic si proiect) dar si asa e la limita.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Quote from: alecu26 on November 19, 2014, 09:23:06 AM
si lotul 3 si 4? Sau consultanta e cuplata pe doua loturi? WOW....12 oferte. Mult. Banuiesc ca sunt cam aceasi ussual suspects. Aveti pe undeva lista?
Vezi ca am completat mai sus.

Daniel_I

#1780
QuoteLicitatiile pentru supervizarea lucrarilor sunt in faza de evaluare a ofertelor sau poate chiar contestatii la CNSC.
Avem 12 candidati pentru Lot 1, 12 pentru Lot 2, 12 pentru Lot 3 si 13 pentru Lot 4.
Pentru mine, si cei care inca nu stiu atat de multe legate de procedurile de proiectare / executie autostrazi, ceinseamna mai exact licitatia de supervizare a lucrarilor?
Multumesc.
On The Road

alecu26

pai reprezentantul Beneficiarului in santier...diriginte de santier....consultantul...etc...zi cum vrei.

Cel care-l pazeste pe constructor sa nu-si faca de cap.

Daca tu-ti faci o casa cu 4 etaje si esti de meserie....astronaut, angaezi pe cineva sa vada ce naiba face acolo constructorul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Daniel_I

Am inteles. Acestia raporteaza CNADNR.
On The Road

alecu26

In teorie sunt independenti. In conceptia FIDIC sunt gardianul respectarii contractului de catre ambele parti...Beneficiar si Constructor.

sunt de multe ori acuzati pe nedrept, ca fiind platiti de Beneficiar sunt partinitori...dar nu e tot timpul adevarat. In Romania, din pacate...intradevar CNADNR ii foloseste ca secretare sa faca rapoarte, sa redacteze scrisori...etc.

De aceea, in ultima vreme nu se mai vede picior de inginer consultant Britanic, ca ei cu scoala lor si atestarile lor (unii sunt chiar Royal Institute of Chartered Surveyor...adica sub protectia Reginei...sau ceva de genul asta) prefera sa-si dea demisia decat sa semneze ceva in ce nu cred, doar ca asa vrea Clientul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

http://www.ziarulunirea.ro/autostrada-sebes-turda-curtea-de-apel-din-cluj-a-decis-suspendarea-procedurilor-de-expropriere-pentru-4-proprietati-de-pe-lotul-iv-296806.html

O firmă care deține 4 proprietăți aflate pe traseul autostrăzii Sebeș-Turda, în localitatea Moldovenești, a obținut, marți, la Curtea de Apel din Cluj, suspendarea procedurilor de expropriere de către Guvernul României.