Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

alecu26

#900
aaa....deci e OK sa faci ilegalitati atata cata vreme la mijloc e interesul national...

Italienii nu prea si-au construit firmele pe fonduri Europene. Existau si construiau autostrazi de multi multi ani.

Spaniolii....da. Firmele au explodat pe baza fondurilor europene.

Portughezi...chiar daca au fost aproape de spanioli...au crescut prin munca. In Romania...au incercat sa faca treaba corect si cinstit si nu au rezistat (mota engil, monte adriano).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

teocharis

nu e vorba de ilegalitati dar un sprijin pre a crea "campioni nationali" in constructii mi se pare firesc...

asta daca nu vrem sa fim atelierul Germaniei....

alecu26

corect. Si se poate face incet, incet in ani de zile si prin metode cinstite. Avantajele strategice exista pentru antreprenorii Romani. Trebuie doar sa se multumeasca si cu 5% profit....nu cu 50%.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

teocharis

e greu sa cresti...au fost scosi, treptat, toti de la tortul autostrazilor...

iar acum vad ca incep sa umble si la firimiturii...DN-uri, centuri....

alecu26

nu e greu..dar cere timp.

Nici una din firmele de afara nu au crescut in 5, 10, 20 de ani ca cele din Romania.

Am mai dat exemplu Bechtel. Nenea Bechtel...dupa peste 100 de ani de afaceri in familie cu zeci de mii de poriecte finalizate, sute de poduri, sute de tuneluri, zeci de mii de km de drumuri finalizati.....are o avere de 2-3 miliarde de euro.

Romanii nostri...dupa 10-15 ani, doar cu afaceri in Romania...au fiecare cateva sute de milioane de euro.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

sebba

pai oare de ce au crescut? nu si din cauza ca statul nu a gestionat banii proprii si a imprastiat aiurea banii UE/FMI/XYZ?
a fost mai important sa ne milogim la UE decat sa ne dam cu capul de pereti sa facem tara productiva! tara, nu investitorii mult aclamati si finantati!

asta cred ca e reversul medaliei vis-a-vis de fondurile externe. nu ne mai fac sa muncim.
Sailing away! S/Y Haimana

nenea_hartia

La Ștei-Beiuș va fi mai rău decât pe autostrada Arad-Pecica cu conductele OMV. Acolo e un păienjeniș de conducte, rezervoare și puțuri de foraj ale European Drinks pe kilometri întregi, plus o linie de medie tensiune a acelorași, pentru care nu există avize de niciun fel...

stelian222

Si in concluzie ce se va intampla cu aceasta lucrare? va fi oprita? acum inteleg si graba muncitorilor pe care ii vedeam recent ca lucreaza din greu chiar si seara la 19:30-20:00. Bine macar ca au pus binderul sa avem si noi sosea....


bogdymol

M-am intors din lunga excursie. Departe e Iașiul asta de Arad...

La dus: Arad - Timisoara (am avut treaba acolo) - Lugoj - Deva - Orastie (cazare) - Sebes - Sibiu - Brasov - Onesti - Bacau - Roman - Iasi (783 km)

Orastie - Iasi in aproximativ 10 ore, cu tot cu opriri (inclusiv una pentru masa).

La intoarcere: Iasi - Pascani - Gura Humorului - Vatra Dornei - Bistrita - Dej - Cluj Napoca - Oradea - Arad (700 km)

Iasi - Arad, fix 13 ore (din care cam 1,5h - 2h au fost opriri) - la mers "rapid" (adica destul de des peste limita de viteza).

Calitatea drumului de la intoarcere a fost net superioara celei de la dus (mai ales Brasov - Bacau).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

10 ore, OMG. Dar se putea si mai rau. Ceva noutati de pe traseu? :)

Archi

eu merg anual la Iasi din Timisoara si fac in jur de 9 ore. Iata traseul meu: Timisoara-Deva-Alba Iulia-Blaj-Tarnaveni-Sovata-Gheorgheni-Toplita-Tg. Neamt-Pascani-Iasi  (daca vrei de la Gheorgheni poti so iei spre Piatra Neamt, dar traseul are mult mai multe serpentine pe acolo) (Nu ca pe Toplita- Tg.Neamt nu ar fi dar mai putine)

stelian222

Quote from: bogdymol on June 25, 2013, 01:34:25 PM


Calitatea drumului de la intoarcere a fost net superioara celei de la dus (mai ales Brasov - Bacau).

Adica spui ca Brasov-Tg. Secuiesc-Onesti-Bacau a fost prost?

Raducu Popa


laurashgeo

De Paste, cand am trecut eu ultima data prin zona:
- Brasov-Tg. Secuiesc era f bun
- Tg. Secuiesc - Onesti a fost refacut acu cativa ani, dar au inceput sa apara gropi; oricum, peisajul e f frumos
- Onesti - Bacau am mers ultima data acu vreo 5ani si era cam peticit; cu toate astea revista Top Gear Romania il includea in Top 3 cele mai frumoase drumuri de condus din Romania.