Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Excelenta filmare adsailton92( ca de obicei).
Mi-e si groaza ca vine iarna si stadiul lucrarilor arata asa.... pe un astfel de drum cresc enorm riscurile pt soferi mai ales daca nu cunosti traseul.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adsailton92

Quote from: ciprebbe on November 20, 2012, 04:46:54 PM
Excelenta filmare adsailton92( ca de obicei).
Mi-e si groaza ca vine iarna si stadiul lucrarilor arata asa.... pe un astfel de drum cresc enorm riscurile pt soferi mai ales daca nu cunosti traseul.

Exact la asta m-am gandit si eu. Cum  se va face dezapezirea acestui drum si a altor care sunt in reabilitare, la nivel de santuri transversale, balize etc?
Apoi, cand am intrat in DN 17, la Saratel, m-am gandit ca ar fi fost frumos un nod civilizat, mai ales ca avem si o cale ferata:
http://goo.gl/maps/G8LVJ

Ionut

Utilajul ala este, daca nu ma insel, cel care asterne straturi de fundatie. Cred ca asterne balastul stabilizat (si e posibil sa puna si alte straturi din agregate diverse). Specialistii poate ma corecteaza/sau confirma. Si da, e parca de pe alta planeta.

BoGDaN

ce sa-i ceri aluia cu paleta-n mana de dirija circulatia aiurea, probabil te baga pe sub camion cumva....prostia omeneasca. La fel si eu am patit acum cateva zile in apropiere de Slimnic pe DN14 cu un paletar ce avea in cealalta mana un bat cu niste carne/sunca....Si la masa, si la dirijat.... N-avea treaba omul, mai lipsea palinca.

davyl

#604
Quote from: davyl on November 05, 2012, 03:27:18 PM
Quote from: udar on October 14, 2012, 11:39:22 AM
davyl -special pentru tine  :cheers:
udar, am gasit o informatie despre finalizarea tronsonului DN6 Ciochiuta-Filiasi. Data estimata de finalizare ar fi 25 octombrie 2012:

"13. ISPA 2000 RO/16/P/PT/004/11 -"Executie lucrari pentru terminarea reabilitarii sectiunii de drum DN6, Filiasi - Ciochiuta, km 268+390 - km 297+070 si km 297+070 - 298+000""

Valoarea contractului:
66.669.144,42 lei, din care:

Contribuţia UE prin ISPA:
-

Bugetul de Stat: 
66.669.144,42 lei
Data semnării:
12.09.2011

Data de incepere:
25.10.2011

Data de terminare lucrari:
25.10.2012 (estimata)

Data receptie finala:


Consultant:                             
Acocierea Puentes Y Calzadas & Contract Ingineria Y Obras


In mod normal lucrarea ar trebui sa fie terminata, insa ma indoiesc, vazand informatiile primite de la udar in ultima perioada si faptul ca am trecut pe acolo in august si mai aveau de lucru.

Are cineva informatii noi? Multumesc anticipat!
:help: Un mic "up"...

Are cineva vreo informatie mai noua  :help: despre tronsonul asta din DN6? Ma pregatesc de vacanta pt decembrie si vreau sa stiu care este situatia...

alecu26

Quote from: adsailton92 on November 20, 2012, 05:01:26 PM
Quote from: ciprebbe on November 20, 2012, 04:46:54 PM
Excelenta filmare adsailton92( ca de obicei).
Mi-e si groaza ca vine iarna si stadiul lucrarilor arata asa.... pe un astfel de drum cresc enorm riscurile pt soferi mai ales daca nu cunosti traseul.

Exact la asta m-am gandit si eu. Cum  se va face dezapezirea acestui drum si a altor care sunt in reabilitare, la nivel de santuri transversale, balize etc?
Apoi, cand am intrat in DN 17, la Saratel, m-am gandit ca ar fi fost frumos un nod civilizat, mai ales ca avem si o cale ferata:
http://goo.gl/maps/G8LVJ

conform legislatiei, orice masura de "trafic management" luata pe timpul lucrarilor, trebuie suspendata de la 1 dec la 1 Martie, si drumul readus la capacitatile normale de trafic. DN 14 si DN 12 va fi cam inchis ca si santier pe perioada iernii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stelian222

Quote from: Mrs on November 20, 2012, 02:19:44 PM
DN24 la 20.11.2012

In Barlad nu gasesti 1m liniar fara gropi/denivelari... pe langa saracie mai e si prostie...

In Vaslui nu gasesti 1m liniar fara gropi/denivelari... se lucreaza de aproape 2 ani si se pare ca se va mai lucra vreo 100 la ce ritm au...Imi mentin comentariul referitor la Barlad si pentru Vaslui

Pe Vaslui-Iasi se lucreaza la foc continuu. La dus am preferat DN15D si proaspat reabilitatul DJ248 --- cu mici exceptii, zona Ratesu Cuzei (200m) si Grajduri (~500m) reprezinta o alternativa buna la DN24... aflat sub asediul UMB!


+1  :)

Totusi exista in Vaslui unele bucati de sosea fara gropi si denivelari dar nu depasesc cateva sute m lungine   :(
De exemplu e o bucata http://goo.gl/maps/Y5ao0 facuta asta vara care se termina brusc cu niste praguri, deci sunt total de acrod cu tine in ceea ce priveste saracia si prostia.

De la Crasna la Vaslui este  gata pe ~80% din distanta (binder), doar ca UMB are un stil mai ciudat de lucru, lasa portiuni neasfaltate la care se intoarce ulterior, de ex in padure imediat dupa Crasna http://goo.gl/maps/fQ86S unde fundatia veche are probleme. Dupa Vaslui au ajuns in primele sate cu asfaltul.

PS: Mrs ce parere ai de portiunea Vaslui-Buhaiesti(Podeni), mai exact primii 15km imediat dupa Vaslui?ca restul e ok.
PS2: Data viitoare poate incerci un drum pe la Crasna-Husi-Albita-Iasi (asfaltat si el integral pana la Vama). E putin mai lung dar e considerabil mai bun decat DN24 de la Vaslui la Iasi.

Redox

Mai nou, daca e sa ne luam dupa aplicatia Google Maps, DN7 intre Nadlac si Vestem apoi in continuare pe DN1 pana la Brasov este numit Calea Zarandului  :lol: :lol: :lol:

Google Maps

MRS

#608
Quote from: stelian222 on November 22, 2012, 09:25:50 AM
[
+1  :)

Totusi exista in Vaslui unele bucati de sosea fara gropi si denivelari dar nu depasesc cateva sute m lungine   :(
De exemplu e o bucata http://goo.gl/maps/Y5ao0 facuta asta vara care se termina brusc cu niste praguri, deci sunt total de acrod cu tine in ceea ce priveste saracia si prostia.

De la Crasna la Vaslui este  gata pe ~80% din distanta (binder), doar ca UMB are un stil mai ciudat de lucru, lasa portiuni neasfaltate la care se intoarce ulterior, de ex in padure imediat dupa Crasna http://goo.gl/maps/fQ86S unde fundatia veche are probleme. Dupa Vaslui au ajuns in primele sate cu asfaltul.

PS: Mrs ce parere ai de portiunea Vaslui-Buhaiesti(Podeni), mai exact primii 15km imediat dupa Vaslui?ca restul e ok.
PS2: Data viitoare poate incerci un drum pe la Crasna-Husi-Albita-Iasi (asfaltat si el integral pana la Vama). E putin mai lung dar e considerabil mai bun decat DN24 de la Vaslui la Iasi.

@stelian222:

ref Barlad: ma refeream la zecile de palmieri si la sutele de ghivece de flori puse peste tot in oras cand ei nu au macar 1m liniar de sosea -mai mult fudulie--...full stop

In Vaslui este asfaltat si largit de la intrarea in oras (zona vamii) pana in viitoarea fosta Crucea Garii (se face si acolo un sens giratoriu)
La ''marul de aur'' de la Podul Inalt sunt probleme cu dealul care o ia la vale si trebuie umblat bine la fundatie...

Re Vaslui-Buhaiesti: merg destul de des spre Negresti - - drumul a avut si zile mai bune; in momentul de fata se strica de la saptamana la saptamana... dar inainte spre Iasi este perfect (mai au doar de trasat drumul + cele 2 portiuni mentionate)

Cunosc si Crasna-Husi (DN24B/E581) si mai apoi DN28/E583 Albita-Iasi dar, cum spuneam mai demult, trebuie sa trec prin VS intodeauna.


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

Quote from: Redox on November 23, 2012, 08:05:54 AM
Mai nou, daca e sa ne luam dupa aplicatia Google Maps, DN7 intre Nadlac si Vestem apoi in continuare pe DN1 pana la Brasov este numit Calea Zarandului  :lol: :lol: :lol:

Google Maps
Ce sa mai zici AICI atunci ?  Centura Caransebesului este legata de Bucuresti :lol: :lol:


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Ionut

Da, s-a "stricat" de cateva saptamani. :) Sunt multe locuri din tara notate aiurea.

nirolf

Quote from: Mrs on November 23, 2012, 11:45:02 AM
Quote from: Redox on November 23, 2012, 08:05:54 AM
Mai nou, daca e sa ne luam dupa aplicatia Google Maps, DN7 intre Nadlac si Vestem apoi in continuare pe DN1 pana la Brasov este numit Calea Zarandului  :lol: :lol: :lol:

Google Maps
Ce sa mai zici AICI atunci ?  Centura Caransebesului este legata de Bucuresti :lol: :lol:

Ajunge chiar până în Piaţa Unirii!!  :lol:

nenea_hartia

Poze noi de pe DN15A Reghin-Bistriţa, antreprenor Strabag: