Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

slartibartfast

^^
Există legătură cu DJ203K, vezi în planul de ansamblu în partea dreaptă: drumul de legătură se continuă la est de autostradă și se termină în DJ. Am urmărit asta și la etapa de SF: opțiunea aleasă e optimă, deși ceva mai costisitoare decât variantele.

Așa e cu râul Buzău, @dr4qul4, e foarte problematic: de aia și orașul ține o mică distanță față de el. Cei care au lucrat la podul Vadu Pașii sunt pățiți: a venit primăvara, ploi în toată curbura Carpaților, plus zăpezi topite brusc, și firicelul docil care pare a fi Buzăul vara s-a transformat într-o mică Dunăre la Cazane și a plecat cu utilajele lor. Sper că lecția a fost învățată. Nu e deloc lux să construiești acolo. Prețul mare estimat se justifică. Să vedem cine se bagă, mie mi se pare un lot-mănușă pentru UMB, dar mai pot apărea și alții. Presupun că detaliile construcției pilelor în zona frecvent inundată au fost acoperite în proiect.

panzer

Corect. Merci mult. Ma uitam in sus spre DN2 si mi-a scapat legatura cu 203k in jos spre Braila. Chiar daca e giratie la nivel e suficient. E important ca traficul fie ca vine pe DN2 sau pe A7 sa poata alege oricare din cele 3 poduri sa nu mai patim rusinea de la Maracineni vreodata.

Mai este inclus si un pasaj peste CF. Din plan pare suficient de larg sa permita si 1x1 pe unde acum e un drum de camp, paralel cu CFul.

Deci justificat pretul pe acest tronson, parerea mea.

@dr4qul4: Nu imi mai aduc aminte sincer daca dig-ul ajunge in zona aceea. Cred ca se opreste dupa statia de epurare langa lacurile de la balastiera. La sud de balastiera albia nu mai este indiguita. Are sens ce au gandit in anii 70: protejam inclusiv statia de pompare dupa care il lasam liber sa inunde campurile.

ultrasbz

Deci practic daca vin dinspre Bucuresti si vreau sa ies in DN2 trebuie sa cobor in DJ203K, sa intorc la giratoriu si sa traversez autostrada pe cealalta parte.



Similar daca vii dinspre Focsani si vrei sa intri in Vadu Pasii.
Pare putin cam incurcata treaba, nu stiu daca nu mai erau si alte configuratii de nod posibile, dar presupun ca a fost o optimizare de costuri.

slartibartfast

Dacă chiar sunt limitările astea, cred că suntem safe cu ele. Dacă vii dinspre București și vrei pe DN2, poți ieși la Spătaru și ocoli Buzăul pe la vest pe vechea centură. Dacă vii dinspre Focșani și vrei musai în Vadu Pașii (caz de utilizare destul de rar), ai ca variante (1) ieșirea de pe A la Râmnicu Sărat și (2) sau intrarea în Buzău pe DN2B, ca apoi să faci dreapta la podul Marghiloman, intersecție aflată cam înainte de a da piept cu aglomerația din oraș.

Archi

E putin absurd ca in mijlocul campului s-au zgarcit la cateva sute de metri de terasament pentru a face o trefla completa (asta ar fi fost tot ce era nevoie ca pasajul se face oricum). In configuratia actuala se:
- adauga distanta semnificativa pentru toate cele 4 viraje la stanga.
- adauga un sens giratoriu pe drumul de legatura prin care trece tot traficul, indiferent daca se schimba sau nu directia de mers
- aglomereaza artificial sensul giratoriu la intersectia cu DJ203K
- pierde oportunitatea continuarii drumului de legatura ca si o centura pentru localitatiile de pe DJ203K

Tot ce era nevoie era de expropieri duble pentru nod si vreo suta si ceva de mii de metri cubi de pamant... na aia e! E prea tarziu acuma

slartibartfast

Nu știu dacă erau chiar doar atât, exproprieri duble... Sunt și niște linii electrice acolo, posibil ar fi fost nevoie de niște relocări mai complicate de utilități.

Nu e o distanță foarte mare acolo până la DJ203K dacă chiar vrei să vii pe A7 dinspre București și să ieși spre DN2. Și chiar și pentru direcția Focșani-DJ203K văd ceva ce pare a fi un giratoriu de întoarcere pe drumul de legătură, nu trebuie să mergi până în DN2. Și mie mi-e silă de giratorii, șî mult mai bine ar fi fost o întoarcere denivelată, cu sub- sau supratraversarea drumului de legătură. Dar să vedem sub trafic cum stau lucrurile. Nu mi se pare deloc grav cum e configurat nodul.

danpandrea

#7101
După ce comunitatea a criticat folosirea unei trefle la intersecția A7/DN1D, apariția uneia la nodul Buzău Nord (DJ203K) ar fi fost de-a dreptul ridicolă.

Da, este nefericit faptul că șoferii care vor continua spre Focșani vor fi nevoiți să ajungă la rondul din DJ203K și sunt convins că s-a ales soluția cea mai ieftină. Cred că ar fi fost mai comod pentru șoferi dacă foloseau aceeași soluție de la nodul Mândrești.

survola

A anunțat dl. ministru că a fost trimis spre SICAP și Anunțul pentru participare la licitația pentru celelalte 2 tronsoane din A7 Buzău - Focșani (adică restul de 66,9 km din totalul de  82,44 km).

RazesIesean

Ma bucura acest anunt de scoatere la licitatie pentru executie A7 intre Buzau si Focsani (a inceput official si constructia de autostrazi in Moldova, excluzand centura Bacaului). Acum stiind raspunsurile in dorul lelii (e.g. pentru We Build pe A1) a celor de la CNAIR si dat fiindca nici acum nu s-a desemnat un castigator pe cele 3 tronsoane de pe Ploiesti (Fulga) Buzau (39 oferte), putem spera o semnare a contractelor pana la finele anului cel putin pana la Bacau?

Merci fain,
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

naivu

De fapt la nord de Milcov e doar parte din cocoasa de la Focșani  :)

DarkFranck

@RazesIesean Nu poate nimeni garanta o semnare într-un anumit timp din cauza contestațiilor, care se anunță multe la câte oferte sunt. Dar n-aș fi pesimist, ce se semnează anul ăsta are termen de finalizare în 2024, iar ce se semnează la anul - în 2025. Nu sunt loturi grele, să fim serioși, se poate face integral Ploiești-Pașcani până în 2026 (termen PNRR).

Și eu aștept cu nerăbdare A7, că merg de câteva ori pe an de la București la Suceava (în special), fiecare lot terminat înseamnă mai puțin timp dus-întors. Deja cu bucata de A7/centura Bacău simt o economie sensibilă de timp.
Fluctuat Nec Mergitur

danpandrea

@RazesIesean: nu.

Pentru Dumbrava - Buzău, CNAIR stă aproape 9 luni pentru desemnarea celor 3 câștigători. Vor urma și contestații. Așa că nu văd ce contracte pot fi atribuite până la final de an, în Moldova. Dacă se semnează pe Dumbrava - Buzău până la finele acestui an, am toate motivele să mă îmbăt.

tom_sawyer

^ partea grea a trecut: s-a terminat evaluarea tehnică, urmează cea financiară. Mă aștept să anunțe câștigătorii relativ repede.

horatiu.cosma

La FIDIC Roșu cea mai grea e partea financiară.

NGC

Astazi a fost lansata licitatia [CN1039189] "EXECUȚIE LUCRĂRI AUTOSTRADA BUZAU – FOCSANI TRONSON 2 km 4+600 – km 35+400 Vadu Pasii – Ramnicu Sarat; TRONSON 3 km 35+400 – km 71+500 Ramnicu Sarat – Mandresti Munteni".

Valoare estimata lot 1: 1.642.233.646,58 RON fara TVA

Valoare estimata lot 2: 1.834.367.380,36 RON fara TVA

Durata contractului: "86 luni si cuprinde: 26 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor"

Finantare: POIM

Termen depunere oferte: 12.04.2022