Semnalizarea rutieră: indicatoare și marcaje

Started by sebba, October 04, 2012, 08:55:57 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

JohannDB

#90
danutzu_1069......

Quotedeoarece DRDP are in program o restrictie de tonaj la nu stiu care pod de pe dn11A (restrictie pe care nu am vazut-o in teren)

Restricţia din programul "rutex" al DRDP-ului este real şi este pe DN 11A la ieşirea din Negoieşti cu intrare în Stefan cel Mare, pe direcţia Adjud - Oneşti.....
   Acest pod, este construit pe vremea lui Ştefan cel Mare, având astfel o vârstă "venerabilă", motiv pentru care are astăzi (practic de "n" ani) restricţie de tonaj, la 25 de tone maximum......
   Nu se pare să se fi făcut vreo consolidare a lui, de muuultă vreme, fapt pentru care în buna noastră tradiţie, totul se rezolvă cu introducerea unei restricţii şi "treaba-i oablă"..... Aşa cum este şi pe traversarea pasului Oituz, cu limitarea la 30 de tone, fiindcă nici azi n-au început reabilitarea la podul de la limita jud. Bacău cu jud. Covasna, pe DN 11 ("noroc" că au făcut acel podeţ, îngust, paralel cu cel "bolnav").
  Revenind,acum, la podul de pe DN 11A, de la Stefan cel Mare şi eu trecând pe acolo, când am văzut...când n-am văzut vreun indicator de restricţie.....; cert  este că indicatorul apare în poza "Google-Earth" la data la care s-a făcut filmarea "street view"......





   Este inervantă problema, deoarece podul este foarte scurt, dar la numai 25 t., maximum, ai bătăi de cap.....Totuşi mulţi o iau pe "scurtătură... Aşa, de la Adjud la Oneşti ai 42 km, iar de la Adjud la Bacău ai aprox 56 km până la intersecţia de la biserica din Bacău unde faci stânga spre Măgura, iar de aici la Oneşti mai ai 53 km...........

silviu321

JohannDB

au început lucrarile de reabilitarea la podul de la limita jud. Bacău cu jud. Covasna, pe DN 11.

danutzu_1069

@JohannDB
Da, poti sa o iei pe scurtatura, dar cu riscurile de rigoare.
ISCTR-ul te ajuta! Sa scoti banu` din buzunar.

Exact unde sunt restrictii de tonaj, hop si ei.

Daca ai transport de pana in 40t, nu-ti trebuie AST, si mergi pe unde vrei.
Daca ai AST mergi pe unde ti se spune.

phb2

cc : File A1aBucAd - ERRATA - List1
-------------------------------------------
Panel 1 - added : Version 2  Update 23.05.2015
Panels 87 / 92 / 97 / 102 / 107 : to put the symbol interchange after E81xE68 rather than before it.
Panels 214 / 219 / 224 / 234 : to read A1 A7 instead of A1.
Panels 239 / 242 / 243 : to read ARAD Vest instead of SIBIU Vest.  :(  :-[
Panels 242 / 243 : to add H after Szeged
Panels 219 / 221 / 222 / 225 / 227 / 231 / 232 : to read Sânnicolau Mare instead of San Nicolau Mare.

I apologize for the inconveniences.

File corrected : ok
Distribution : Cutter
- for use
- for DEL all previous versions.

horatiu.cosma

Thanks for your work, you don't have to worry about those mistakes, it was not an easy task after all :).

cutter

#95
Una din problemele semnalizării de la noi este și că panourile sunt multa prea mici, meschine - și atunci totul trebuie înghesuit pe ele. Cred că așa a fost cerute de geniile din CNADNR în caietul de sarcini al licitației (dimensiune X metri pe Y metri) fără să se țină cont de ce trebuie scris pe ele.

Hai să facem o comparație:

~3x3 metri


vs ~10x4m


Dan74

Eu cred ca la iesire o sa fie panou mare, pentru ca si pe A4 inainte de intersectia cu A2 asa este semnalizarea, primele panouri sunt mici iar la intersectia A4-A2 este un panou mare.

cutter

Păi dacă e doar la ieșire, e prea tîrziu. Ăla e bun doar pentru confirmare, nu pentru decizie.

nedcatalin

Gasesc mai multe probleme cu noul indicator:

1. Ce rost are chenarul cu stroke alb la iesire? E clar o eroare. La nodul A2xA4 nu exista chenar.

2. De ce Arad apare pe fundal alb? Sunt de acord sa apara dar insotit de o zona geografica (Vest, Nord)

3. Asa cum arata indicatorul, nu reiese ca mai urmeaza inca 3 iesiri spre Arad.

Daca ne uitam inapoi, la nodul Pecica, avem la iesire Arad si Oradea. Mi se pare un exces. Oradea ar trebui sa existe doar aici pe A11.

Sunt curios daca marcajul de pe asfalt va respecta sagetile. Din cate stiu eu nu ai voie cu iesire pe stanga.

raduac

Este intersecție de autostrăzi, nu este ieșire. Si chiar dacă ar fi fost ieșire, acestea sunt de regulă, nu intotdeauna, pe dreapta. Există excepții, în special în aglomerările mari urbane. Există excepție chiar și la noi, pe A4 ieșirea de la Agigea.

phb2

I totally agree with Cutter and Nedcatalin.
( I hope to be ready next week with my work Arad Bucuresti )

orioane

Am parcurs ieri toate bucatile de autostrada de la Sibiu pana la Nadlac si sunt 3 lucruri care m-au frapat:

  • Inainte de majoritatea pasajelor peste autostrada sunt panouri indicatoare cu inaltimea maxima autorizata (5m90 in general https://goo.gl/maps/aY85u). Cui servesc acele panouri, atata timp cat inainte de intrarile pe autostrada nu este nici un panou care sa indice acest lucru https://goo.gl/maps/cQE04 ? Daca un camion cu o incarcatura care nu respecta aceasta limitare intra pe autostrada si ajunge in fata panoului ce face? Stiu ca nu sunt inaltimi standard si au nevoie de incadrare de convoi exceptional, atunci ramane intrebarea ce rol au acele panouri (in afara de poluare vizuala)?
  • Cel mai mare rau din judetul Hunedoara este "Vale fara nume" pe care l-am traversat de vre-o trei ori, pe ambele maluri ale Muresului. https://goo.gl/maps/WBVn5
  • Ce rost au panourile cu denumiri Pasaj peste DJ XXX, DC XXX, Pasaj peste CF? https://goo.gl/maps/X9noH In plus sunt puse doar pe anumite loturi, nu pe toate. De cele mai multe ori, prin Europa de Vest am vazut astfel de panouri, dar de dimensiune foarte mica, utile doar echipelor de interventii. https://goo.gl/maps/v82MC
  • Ca un "side-note": Tulai da ce faine îs pasajele peste autostrada cu taluzurile betonate si acoperite cu marmura sparta de pe Orastie-Deva. https://goo.gl/maps/mtzK5

ashbird

"Vale fara nume" este exact asta .. o vale fara nume :) deci nu a apucat nimeni sa ii dea un nume.
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

cutter

Atașez noile propuneri de semnalizare pentru A1 de la phb2.


myid

serios ?

primul ppt are 225 de pagini ...

Phb2 - chapeau pour l'effort  :gj: