[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rocklee

multumin marins si felicitari ..mai surprins placut ...o simbata frumosa iti doresc si tie ... :cheers:

TibiV

marins, +1
Bune pozele, bună metoda anti-răceală... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Quote from: raresc on October 21, 2015, 04:00:17 PM
Motivele care au condus la intarzieri:
- avizele emise de catre detinatorii de utilitati care au schimbat solutiile tehnice initiale. Aceste avize au impus suprafete noi de expropriat care nu au putut fi puse la dispozitia antreprenorului pentru a finaliza lucrarea.
- au fost necesare modificari ale solutiei proiectate la intersectia DNCB cu proiectul Primariei Bucuresti "Strapungerea Splai-A1" rezultand exproprieri suplimentare fata de proiectul initial.

Sursa: http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-20516210-directorul-companiei-autostrazi-narcis-neaga-discuta-online-cititorii-hotnews-miercuri-ora-14-00.htm
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Marins

#78
Salutare! Am facut o vizita astazi, spre seara! Era ceata... Un paznic mi-a atras atentia ca nu am voie sa fotografiez, ca este santier... I-am replicat ca sunt pe spatiul public si ca nu este interzis uitatul..

Din fotografii se poate observa ca au facut progrese. Fotografii facute dinspre Splai spre cartierul Crangasi.

















Au facut progrese fata de data trecuta:


Fotografii facute dinspre splai spre Cora, au turnat beton si au cofrat:






Fotografii facute de pe podul Ciurel:








Seara placuta si o saptamana mai buna tuturor!

alecu26

oare primesc ceva banii? sau e efectiv din bugetul propriu....pe principiul ca e mai ieftin decat sa stea degeaba...sau sa dea afara oamenii si sa-i piarda?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Bună întrebare...
Dar de la marile "schimbări", Primăria a devenit o "gaură neagră", care înghite orice întrebări fără să dea vreun răspuns... :(

Marins, frumoase poze...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

Si acum il demoleaza :( Nu stiu daca sa plang sau sa iau satarul din bucatarie si sa plec prin oras. Ce e cel mai aiurea e ca unii inca invoca studiul de trafic de acum 15 ani, de parca mai seamana traficul cu toate schimbarile din Bucuresti, si optiunea prin Bd. Timisoara, de parca ajungi pe Splai sau spre Crangasi prin Bd. Timisoara.

TibiV

#82
Adrian, hai să explicăm despre ce este vorba, pentru că poate nu au citit toţi articolul...

http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-20584091-fotogalerie-situatie-incredibila-bucuresti-pasajul-ciurel-construit-proportie-40-dar-tribunalul-obliga-primaria-demoleze-construit.htm

Autorizatia de constructie in baza careia se lucreaza acum a fost anulata in instanta. Tribunalul dispune demolarea a ce s-a construit pana acum.

Adică... o MIZERIE !

Justiția e o vorbă doar de dânşii inventată... :bash:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ghrt

De ce să fie o mizerie? Cereţi o copie de pe sentinţa Tribunalului şi haideţi să o discutăm. Poate constatăm că şi alţi oameni, care nu au pasiunea metrilor cubi de beton, au anumite drepturi pe care vor să şi le exercite.
Din păcate, în mediul public infect din România şi Bucureşti, dezbaterea reală s-a mutat în tribunal, pe argumente juridice. Argumentele de urbanism aduse de opozanţii proiectului nu au fost dezbătute public, cu argumente, raţional. Dacă ar fi fost, acele argumente ar fi putut fi invocate în instanţă. În lipsa lor, rămân doar texte de lege, care din fericire nu sunt o mizerie.
Cont (aproape) inactiv.

AdrianB1

Nu am comentat decizia instantei, ci doar faptul ca exista necesitatea acelei lucrari si ca argumentele unora (nu ale instantei) impotriva lucrarii nu sunt reale. Da, instanta o fi procedat corect, dar tot e nevoie de ruta aia - primaria sa faca actele cum trebuie si sa faca constructia, pacat insa ca au facut atat din ea si se pune problema demolarii pentru ca exista o problema la un kilometru mai incolo, problema dealtfel rezolvabila.

dr4qul4

#85
@ghrt, tie ti se pare normal ca Splaiul (un bulevard cu 3 benzi pe sens) sa nu se termine nicaieri si sa fi nevoit sa faci mai multe viraje de 90 de grade pe stradute cu sens unic si o singura banda?

S-a gandit cineva ca acest pasaj (care nu vad cum ar putea deranja pe cineva, deoarece acolo NU sunt case) va decongestiona zona Pietei Crangasi?

Poate juridic au acoperire, dar acelasi lucru s-ar putea face si pe autostrazile in constructie fara AC! le daraman si pe acelea doar pentru ca legile sunt prost facute?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

#86
Va rog frumos sa nu porniti acum o cearta monstru despre cine e mai ecologist sau mai betonist. Puteti discuta faptele, avantajele/dezavantajele, dar va rog nu va atacati sau aruncati cu noroi doar de dragul de a va certa. Voi sterge comentariile si daca se exagereaza, voi imparti cu mare generozitate ban de la 7 zile in sus.

Later edit: e valabil si pentru mesaje offtopic, discutii despre primar sau orice altceva care NU are legatura cu subiectul.

Telvanni

#87
^^

Imi pare rau Ionut insa nu pot sa ma abtin cand vad asemenea comentarii. Imi pare rau ca trebuie sa impart orasul cu fanatici ai betoanelor, hobanatelor si tunelelor. Atentie, sunt inginer constructor si mare admirator al lucrarilor de arta.

Aceasta artera minune este utila daca vrem ca canalizam tot traficul prin centrul orasului. Retine ce-ti spun: Splaiul nu va ramane pe veci o sosea cu 2-3 benzi pe sens, mai devreme sau mai tarziu se va prioritiza altfel iar visurile umede cu hobanate prin mijlocul orasului vor parea derizorii.
Aceasta strapungere isi are rostul doar pentru a duce traficul pana la inelul principal de circulatie, de aici trebuie deviat stanga/dreapta, nu inainte spre centrul orasului.
Trebuie sa intelegeti odata ca este foarte scump pentru municipalitate sa faca orasul accesibil tuturor cu masina. Daca enormele sume necesare pentru hobanate s-ar baga in proiecte alternative (ratb, metrou, piste biciclete) cu totul alta ar fi fata orasului.

horatiu.cosma

Daca cel care a contestat AC-urile pentru acest proiect si a iesit castigator de 3 ori, inseamna ca e ceva in neregula cu acest proiect. Sincer, mi-ar parea rau sa fie demolat ce s-a construit pana acum, poate pentru ca si eu am o pasiune pentru "betoane"(probabil pentru ca ne lipsesc). Oricum, daca se ajunge la aceasta solutie, vreau sa vad ca banii investiti in acest proiect sunt scosi de la cei care au dat AC-ul. Cei care au insistat de 3 ori sa dea o AC necorespunzatoare, stiind de fiecare data ca proiectul are toate sansele de a fi blocat, trebuie sa plateasca cu varf si indesat.

TibiV

#89
Stati sa o luam pe rand...
Acolo sunt doua randuri de probleme, PUZ-ul strapungerii si AC pentru hobanat, si este mai bine sa nu le incurcam...

1. Anularea PUZ-ului s-a facut la cerearea unui alt grup de ceteateni, ale caror proprietati aflate dincolo de Virtutii, ar fi fost afectate de exproprieri pentru realizarea strapungerii. Oamenii aia nu au nici o treaba cu hobanataul, ca nu ii deranzeaza in nici un fel, dar din pacate PUZ-ul era pentru intreg proiectul, inclusiv hobanatul...
PUZ-ul a fost anulat pe 4 noiembrie 2014 de Tribunalul Bucuresti, dar sentinta nu este definitiva..

2. Anularea AC a fost ceruta si castigata de 3 ori de dl. Danes Mihai.
El ceruse initial sa fie expropriat !... Primaria i-a oferit 50.000 de euro, dar omul a zis ca nu este destul  si a cerut anularea AC.

Acum sa vedem cum sta teraba...
Danes nu are nici o treabă cu anularea PUZ-ului străpungerii, strapungere care nu il deranjeaza pe el ..
Pe Danes îl deranjează pila de pe malul drept, cel de urcare pe hobanat, că e prea aproape de el, si ii tulbura linistea.
Si asta desi in prezent şoseaua este tot acolo, doar ca acum nu are trafic pentru că nu ai unde să mergi.
De fapt, în momentul de faţă, un bulevard cu 3 benzi (Splaiul) este aleea lui personală...
Este casa cu acoperis rosu de aici, de altfel singura casa...

Iar acum eu intreb: nu era mai firesc ca instanta sa oblige primaria sa il despagunbeasca cu niste zeci sau sute de mii de euro pentru "deranj" in loc sa dispuna demolarea unor lucrari de milioane de euro ?
Sau chiar sa oblige Primaria sa ii reconstruiasca toata casa cu 20 de metri mai incolo ?

Chiar lasand la o parte strapungerea in sine spre A1, presupunand ca nu se va mai face niciodata, legatura denivelata intre Splai si Virtutii este necesara.
Despre prelungurea ei putem discuta separat, pentru ca deocamdata este doar o plansa, in timp ce hobanatul exista si este intr-un stadiu avansat.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)