[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paullie

#1815
Din mijlocul Chiajnei pâna la giratoriu la Pipera sunt 15 km. Pe DNCB prin Tunari sunt 30. Si sa nu discutam despre cei enorm de multi care ajung doar la Aurel Vlaicu nu la giratoriu.

Si separat de asta, centura...care centura? Aia numita Rusinea Nationala Centura Bucuresti?

PS Locuiesc in Chiajna dar de fapt stau la marginea Bucurestiului fix la 150 metri de podul 1864 peste canalul Arges. Si muncesc in Preciziei. Asa ca ... faceti ce vreti fratilor cu pasajul Ciurel dar când vad ca Nicusor fumeaza 580 milioane EUR in trenuri urbane care din start vor avea soarta Micii Centuri pariziene ma apuca nervii.

Fred

Din mijlocul Chiajnei pâna la giratoriu la Pipera sunt 15 km. Pe DNCB prin Tunari sunt 30. Cand mergi prin oras cu 15km/h sau mai putin ce preferi, orasul sau pe centura cu 60 (legal chiar 90) km/h  si consum de carburant la jumatate sau mai putin? O ora prin oras sau 20-30 min pe centura, tot atata benzina consumata si de 10 ori mai putin stres? Vorbesc de cazul de dupa deschiderea de la Mogosoaia, nu inainte.

paullie

@Fred pe centura faci 53 min. Prin oras 45  :o Ca de RNCB. Asta una. Doi, din mijlocul Chiajnei pâna la Aurel Vlaicu ce preferi, tot pe centura?

jonny

QuoteNicușor Dan a precizat că în ceea ce privește problema Podului Ciurel, urmează să se facă mici ajustări pentru a putea fi folosit așa cum este în prezent.

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/nicusor-dan-anunta-ca-incep-lucrarile-pentru-astuparea-gropilor-in-capitala-in-doua-luni-o-sa-fim-bine-cu-strazile-1536509

Fred

Paullie, citeste din nou: pe centura faci 20-30 min, nu 45. Nu stiu de unde ai scos 45, da cu virgula.

paullie

Pai cam 20/24 cu 5/7  si Gmaps si Waze dau cu virgula.


voicul

#1821
Relevanta ar fi dimineata ruata pusa de tine si acum cea inversa - ca asta e directia.

Speculatii:
Odata cu inaugurarea pasajului Mogosoaia va dura mai putin pe DNCB, dar va fi mai lung ca si km.
Deci probabil putini o sa se prinda ca desi fac mai multi km, consuma mai putin si ajung mai repede.

LE am pus si poze sa se vada:
Se obersva ca la Mogosoia se sta cel mai mult - probabil 10 minute







Powered by API/PUM imgur uploader

paullie


TibiV

Astazi sunt cu capsa pusa, deci accept dislike-uri cu nemiluita...

Am citit doar "in diagonala" ultimele postari.

Sorry, dar nu mai vedeti padurea de copaci.
"Chestia" aia trebuie sa duca de pe Splai pana in DNCB (doar ca legatura pana in DNCB) si apoi (in principal) in A1.
Nu se realizeaza chestia asta? Atunci sunt bani aruncati in vant. Aruncati de primarul general ND (Nicusor Dan, pentru cei care nu cunosc acronimele locale...)

ASTA a fost OBIECTIVUL de la bun inceput.

Orice alte "evaluari/variante" pe strada X sau strada Y sunt frectii la piciorul de lemn...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

irirat

Dragul ND constant pe poziție, Batman, Batman! Long story short - o sa continue pasajul la Pastele Cailor.
Sau mai bine sa facă alții, altceva
~~~~
Nicușor Dan: Nu va continua. Trebuie să facem o analiză de trafic pe ce s-a lucrat și să facem ajustări minore. Proiectul până în șoseaua de centură nu-l susțin, cum nu l-am susținut niciodată. În schimb, există un proiect propus de Consiliul Județean Ilfov, cu care suntem de acord, și cu care și Ministerul Transporturilor e de acord, pentru ca autostrada de centură, nu șoseaua, să fie legată cu mai multe intrări care să ajungă până în interiorul Bucureștiului, printre care Bulevardul Timișoara, care să fie prelungit peste centură, până la autostradă, și Calea Giulești, care să fie prelungită până la centură. Când aceste 2 drumuri vor fi realizate, vom avea mai multe ieșiri din București către șoseaua de centură și autostradă și o să luăm presiunea de pe Iuliu Maniu, pentru care era proiectul de la Ciurel.
~~~~

https://m.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/schimbare-de-plan-nicusor-dan-a-anuntat-ca-proiectul-podul-ciurel-nu-mai-continua-1537315

voicul

Pana la urma nu e nimic nou - nu a sustinut proiectul asta niciodata.

Dar cu termoficarea ce are? Da stiu ca e topicul bun, dar aia nu, aia nu, aia nu ... ajungem la Koncluzia ca pana acum nu a facut nimic!

Fred

Quote from: paullie on May 21, 2021, 06:18:52 PM
Pai cam 20/24 cu 5/7  si Gmaps si Waze dau cu virgula.
Esti analfabet functional? Scrie foarte clar mai sus: 20-30 de minute dupa ce se deschide pasajul de la Mogosoaia. Ai cumva captura de ecran de Google maps din saptamana aia?

paullie

#1827
Da posibil sa am câteva fire de analfabetism functional. :) Despre deschiderea pasajului... tine Doamne vara lunga.

Si sa repet o intrebare, din mijlocul Chiajnei pâna la Aurel Vlaicu, tot pe centura?

oc7avian

Nu trebuie să ne jignim. Ba mai mult, e un plus să fim empatici. @paullie și locuitorii din zonă vor ceva simplu: o soluție să se poată deplasa într-un timp decent; să nu mai trăiască într-o insulă antropică. De aceea am dezbătut dacă prelungirea ajută ori ba la reducerea timpului în orele de vârf. Până la urmă încercăm să ne argumentăm perspective, că nu discutăm pe un model de trafic.

Nu mi se pare ok comparația cu RNCB pentru că ajungem să punem în pondere prezentul cu viitorul (o eventuală prelungire a Ciurel). Sunt șanse mari ca peste câțiva ani să se circule mai bine pe DNCB și să avem A0 complet, clar înainte de finalizarea oricăror lucrări pe prelungire.

Problemele sunt diverse: trafic, administrație (Chiajna se dezvoltă independent de București), tehnice etc.

Financiar vorbind, nu e ok nici să comparăm cu trenul metropolitan ori proiectul de radiale. Indiferent de succes, acelea vin pe fonduri UE. Plus că real MT e în spatele lor, nu PMB. Prelungirea Podului Ciurel e exclus de la finanțare în forma actuală, deci doar din buget se poate face. Deci da, merită să punem stop deocamdată la ceva deja început. E păcat? Tot da.

Aș forța o analogie. Am 200.000€ și mă apuc să îmi fac o vilă. Investesc deja 150.000€ și am fundația + parterul gata. Apoi mă trezesc că aveam o problemă medicală pe care am ignorat-o și trebuie musai 50.000€ să mă tratez. Pot și să amân, dar se poate agrava. Merită să las proiectul așa? Da! E păcat? Tot da.

dr4qul4

Comparatia pentru Pipera e un fel de n-ar mai fi. La fel de bine puteai compara cu Pitestiul.  :lol:
Daca fiecare alegem punctele dupa cum ne convine, si rezultatul va fi in favoarea noastra.
Singurele comparatii valabile sunt cele cu centrul orasului. Adica Unirii/Universitate.

Sau poate ai tu vreo statistica oficiala care arata ca destinatia preponderenta a celor care stau in Chiajna este zona Pipera. Zona de birouri avem si la Grozavesti. Ba mai mult avem si o Politehnica pe acolo si cel mai mare mall din tara.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024