Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

hvm

Inca ma minunez cu cat s-a redus termenul de la ultimul castigator declarat si necontestat pe tot tronsonul.🙄
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

a.l.x

A fost contestată și chiar admisă, contestația Explan.

BigZ

^ cred ca colegul se referea la contractul semnat cu Egis pentru tot Lugoj - Craiova.

a.l.x

QuotePreședintele Klaus Iohannis a participat la Summitul Inițativei celor 3 Mări și a explicat că toate țările din regiune sunt determinate să construiască autostrada Via Carpatica, care va lega Marea Neagră de Marea Baltică.

 ,,Discuțiile au fost foarte bune și din poziționarea pe care am avut-o eu aș sublinia două proiecte care nouă ni se par deosebit de importante. Este vorba de conectarea întregului flanc estic atât pe drum cât și pe cale ferată, sunt două proiecte care leagă Marea Neagră de Baltică și aceste două proiecte pentru noi au o importanță deosebită. Se știe că avem în marja Summitului Inițiativei de câțiva ani încoace forumul economic la care România a participat și în acest an și credem că și de aici vom reuși să avem o implicare crescută a sectorului privat, care duce lucrurile mai departe."a declarat Klaus Iohannis.

Autostrada Via Carpathia este de mai mulţi ani inclusă pe lista proiectelor internaţionale rutiere în care este implicată România. Ea apare de fapt şi pe site-ul Companiei de Autostrăzi, existând două variante de traseu.

Ruta principală constă în construirea unei autostrăzi pe traseul Borş (la graniţa cu Ungaria, acolo unde trebuie să ajungă şi Autostrada Transilvania)-Oradea-Arad-Timişoara-Lugoj-Drobeta Turnu Severin-Vînju Mare-Calafat (la graniţa cu Bulgaria).O parte din autostradă deja există, între Arad şi Lugoj. Lungimea totală a autostrăzii este de 462 km.

Sursa

gruia88

Uni o dau cu Via Carpatica inainte cu DTS-Vanju Mare - Calafat, CNAIR o da inainte cu Craiova-Filias-DTS-Lugoj , momentan partea Craiova-Filias-DTS are SF in lucru , pe partea DTS-Calafat nu cred ca nimic in lucru momentan.

Poate planul e mai extins sa faca A6 Craiova - Lugoj si la Simian cu timpul sa rupa un DEX , A ceva spre Calafat sau din Craiova - Calafat ...

naivu

^Și l-ai uitat pe Grindeanu care o dă cu ...-Timișoara-Moravița-Belgrad-Sofia-...
În Masterplan este un DX Craiova-Calafat-DTS. Ideal era să ducă Craiova-DTS mai pe sud și să facă o deviație de vreo 20km spre podul Calafat-Vidin, dar s-a preferat Filiași.

BigZ

Parere personala: s-a preferat varianta pe la Filias doar ca sa aiba motiv de anulare contract semnat in era "precedentului". Nu cred ca a existat la baza vreun studiu sau vreo strategie.

Dani

#1837
Varianta Filiasi iti leaga mările la Constanta, cea pe la Calafat ti le leaga la Varna sau Burgas. E la mintea cocosului care varianta aduce beneficii economice mai mari Romaniei..

naivu

#1838
^ce "marile" îți leagă varianta Filiași la Constanța?

shift2rail

Se refera, probabil, la "cele 3 mari": baltica, adriatica si neagra. Vezi summitul omonim.

naivu

^^^@Dani, tu practic spui ca cineva, care vine 1000km de la Marea Adriatica sau Marea Baltica pana la DTS si mai are 500km pana la Marea Neagra, va alege Constanta in loc de Varna sau Burgas doar ca sa evite 80-100km de DN intre DTS si podul Vidin-Calafat!
Mai mult, practic zici ca ar trebui sa ducem traseul pe la Filiasi (cel mai departe posibil de Calafat), nu doar pt interesele din Strehaia si comunele de pe traseu sau pt imposibilitatea CNAIR de a imagina un alt traseu in afara celui deja urmat de principalul drum DTS-Craiova existent, dar si pt a sabota intentionat bulgarii; si ne mai miram ca nu ne ajuta Dumnezeu si nu ne respecta vecinii!

Dani

#1841

Greu de raspuns la asemenea interpretari aiuristice. N-am pomenit nimic despre ce alegere fac soferii sau pe unde trebuie dus traseul. 

a.l.x

#1842
Au intrat ofertele pentru Caransebeș Lugoj.

QuoteAu fost depuse 7 oferte pentru pentru contractul privind elaborarea Studiului de Fezabilitate (#SF) necesar construcției sectorului de drum de mare viteză #Caransebeș-#Lugoj!

- CONSITRANS SRL
- Asocierea EGIS ROMANIA SA (lider) - ECO GEODRUM SRL
- INGENIERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL SA
- Asocierea PROSPECT DRILL SRL (lider) - PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA SRL
- Asocierea TOTAL ROAD SRL (lider) - RUTIER CONEX XXI S.R.L.
- Asocierea VENTRA PROJECT MANAGEMENT SRL (lider) - UTIBER KÖZÚTI BERUHÁZÓ KFT
- ACTIV PROIECTARE INFRASTRUCTURĂ S.R.L.

Valoarea estimată a contractului este de 18, 56 milioane de lei (fără TVA), sumă asigurată din #FonduriEuropeneNerambursabile.

Pentru finalizarea Studiului de Fezabilitare pentru acest sector de drum în lungime de aproximativ 50 km sunt alocate maximum 20 de luni de,.după semnarea contractului.

#CNAIR #investitii #dezvoltare #Banat #CristianPistol

Tony7Y

De licitatie pentru construire se mai stie ceva, pentru Craiova - Filiasi?

Se laudau unii ca o sa fie scoasa la licitatie in ianuarie. Nu au specificat anul.

oneLess

^ Din câte știu eu, SF făcut, mediu luat, proiectul iese prin toamnă. Poate! Până atunci se calcă apa ...