Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 7 Guests are viewing this topic.

alecu26

da, cladire de mentenanta 50X40.

Va mai fi un pod de cantarit vagoane, o rampa militara....

Astea sunt cele mai interesante.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

M-am uitat un pic pe documentatie.
Si la Radna pare sa se construiasca ceva similar dimensiunile aproximatve 60 m *27 m,

Planul de la Radna
http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2a-2b/TR.2-A/Lot%203/ARHITECTURA/desene/ST%20RADNA%20CLAD%20MENTENANTA%20PLAN%20PARTER.pdf
Am gasit si planul de la deva
http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2c-3/LOT%203/ARHITECTURA/desene/CLAD%20MENTENANTA%20DEVA%20PLAN%20PARTER.pdf
Si la Simerie este prevazuta una
http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2c-3/LOT%203/ARHITECTURA/desene/CLAD%20MENTENANTA%20SIMERIA%20PLAN%20ETAJ%201.pdf

De asemenea, planul de situatie din statia RADNA (sunt prevazute inclusvi lucrari de protectie impotriva inundatiilor)
http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2a-2b/TR.2-A/Lot%203/ARHITECTURA/desene/ST%20RADNA%20PLAN%20SITUATIE.pdf
Plan de situatie statia Deva
http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2c-3/LOT%203/ARHITECTURA/desene/STATIA%20DEVA%20PLAN%20DE%20STITUATIE.pdf
Plan de situatie statia Simeria
http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2c-3/LOT%203/ARHITECTURA/desene/STATIA%20SIMERIA%20PLAN%20DE%20SITUATIE.pdf

Daca tot am apucat sa ma uit prin desene mai pun :
- plan tunel hm 559+951 - 560+600
http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2a-2b/TR.2-B/Lot%203/desene/TUNELURI/PLANURI/PLAN%20SITUATIE%20TU%203.pdf
http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2a-2b/TR.2-B/Lot%203/desene/TUNELURI/PLANURI/PROFIL%20TRANSVERSAL%20CS1.pdf

- plan tunel km 523+747 -  km 524+425
http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2c-3/TR.2-C/LOT%203/desene/TUNELURI/PLAN%20SITUATIE%20TU%201.1.pdf
http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2c-3/TR.2-C/LOT%203/desene/TUNELURI/PROFIL%20TRANSV.CS%201.pdf

-plan tunel km 524+826 - km 525+124
http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2c-3/TR.2-C/LOT%203/desene/TUNELURI/PLAN%20SITUATIE%20TU%202.1.pdf
http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2c-3/TR.2-C/LOT%203/desene/TUNELURI/PROFIL%20TRANSV.CS%202.pdf


bogdymol

Astazi am fost pana la Curtici, jud. Arad. Paralel cu DJ709B este CF Arad-Curtici, in curs de reabilitare. Am oprit in cateva puncte sa fac poze.

Se circula pe un singur fir, care e deja reabilitat. Al doilea fir de cale avea sinele montate, dar catenara nu era realizata inca.





O locomotiva a MAV (CFR-ul maghiar), cu vagoane romanesti, venea de la Budapesta:







In apropiere de Curtici se lucra:



Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

bogdymol

Vedere de la trecerea la nivel peste CF de la intrarea in Curtici, spre Arad. E singurul loc in care nu am vazut firul al doilea de cale cu sinele montate:



In acelasi loc, vedere spre Curtici (Ungaria):



La intoarcere am oprit in statia CF Sofronea. Cladirea arata deplorabil:



Aceeasi cladire, vazuta dinspre CF:



Peroanale statiei erau reabilitate:





Cam atatea poze. Ce am mai observat e ca nici o trecere la nivel cu CF de pe aceasta sectiune nu a fost inca reabilitata. Ma refer atat la suprafata de rulare pentru autoturisme (care e foarte proasta, poti trece doar in treapta 1 de viteza), cat si la dispozitivele de siguranta a traficului si anume semafoarele, care sunt tot cele vechi si la care abia se vedea becul alb care reprezinta ca e libera trecerea. Sper ca vor fi remediate si aceste probleme.

De-a lungul traseului erau mai multe panouri-tip cu date despre proiectul finantat de UE. Pe toate termenul de finalizare era luna Iunie 2014.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Marius90

^ Multumim!

Si in gara Arad au avansat cu lucrarile. Au inchis liniile 1,2,3,4 si au deviat tot traficul pe celelalte linii reabilitate anterior. O sa incerc si cateva poze zilele urmatoare.

florin74

S-au deschis ofertele la licitatia pentru "modernizarea instalatiilor de centralizare electromecanica pe tronsonul Siculeni Adjud
2 loturi

Lot 1
1. S.C. ISAF S.A.
2. S.C. SIEMENS S.R.L
3. Asocierea ,,Thales Consortium Siculeni- Adjud"
4. Asocierea IMSAT –AZD
5. Asocierea ,,CELPEx"

Lot 2
1. S.C. SIEMENS S.R.L
2. Asocierea ,,Thales Consortium Siculeni- Adjud"
3. Asocierea IMSAT –AZD
4. Asocierea ,,CELPEx"

La licitatiile pentru reabilitarea coridorului IV, au inceput primele contestatii, la tronsonul Ilteu- Simeria(Leonard Weiss si KAPSCH CARRIERCOM AG). S-a prelungit termenul de depunere pe 14.04.2014
http://cnsc.ro/images/stories/suspendare2014/decizie_159s.pdf




alecu26

Florin, stii cumva cu ce se va incepe? Sau unde? Va fi interesant de urmarit si ca foto.

S-a facut ceva organizare de santier?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

^ Inca nu, am drum saptamana asta sau viitoare pe la Alba Iulia/Sebes unde am o ruda care are ceva balastiere si se pare ca o sa livreze pentru STRABAG/SWIETELSKY, eventual o sa-l intreb daca stie ceva mai multe.

razvan_43

Nu stiti daca se reabiliteaza si cladirile garilor de pe traseu? Unele arata deplorabil dupa cum am vazut mai sus.Chiar si gara Deva este intr-o stare jalnica,de-a mai mare rusinea sa te uiti la ea.In administratia cui sunt?A CFR?


alecu26

Deva si Simeria vor intra in reconstructie prin contractele Simeria-Gurasada. Pe acest contract nu sunt gari asa mari....poate doar Orastie.

Deva normal trebuia sa intre in acel program cu fonduri UE de reabiltiarea a tuturor garilor din resedintele de judet dar au fost ceva probleme juridice privind proprietarul magazinului chinezesc de la etaj.....si s-a bagat repede la inaintare gara Resita.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

acum am inteles Florin de ce ziceai ca incep lucrarile la Vintu-Simeria. Ai vazut mesajul cu excavatoarele cu boghiuri de CF. Credeam ca aveai ceva acces la informatii inside.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

O sa vorbesc perioada asta si cu un furnizor de incredere al lui STRABAG pe partea de constructii metalice, poate aflu mai multe privind eventuale comenzi pentru poduri si altele.

alecu26

e clar ca acolo se vor misca primele chestii.

La CF podurile metalice primeaza, iar in Romania cam dureaza 6 luni de la comanda ferma pana incep sa vina in santier primele chestii metalice.

Iar momentan piata e destul de aglomerata....din cauza celorlalte proiecte CF in desfasurare (pizzaroti are vreo 2 poduri chiar mari peste Mures), FCC cateva, Aktor-Arcada sigur si ei.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

KAPSCH CARRIERCOM AG a reusit sa suspende temporar derularea licitatiei pe segmentul Km 614- Ilteu.
Aici vad ca au reusit, pe celalalt sector (Ilteu-Simeria) nu au reusit.

http://cnsc.ro/images/stories/suspendare2014/decizie_170s.pdf