Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

udar

Nu am observat cine executa aceste lucrari erau echipe in mai multe locati, unele deja terminate si aratau ok fata de cele vechi

stelian222

Quote from: frunzaverde on August 11, 2014, 02:44:38 AM

24B, Crasna - Albita - reabilitat de doua ori, ultima data, cu restul DN24 (2013) - albastru


prima data a fost o simpla peticeala(in maxim 5zile au terminat), cu unele portiuni de 10-150m de covor asfaltic; desi a lucrat UMB(la vremea aia) rezultatul a fost destul de prost.


Update: DN24 pe bucata Crasna-Vaslui, prezenta niste denivelari urate in zona Podul Inalt-Marul de aur. S-a refacut, dar se pare ca a tinut doar cateva luni, iar se lasa terenul de data asta mult mai rau. Probabil in cele din urma UMB o sa trebuiasca sa repare de la zero acea portiune.

stelian222

Quote from: panda80 on August 11, 2014, 11:17:13 PM
Arata foarte bine reabilitarea DN29 Suceava-Botosani, imi place ca au montat si stalpisori reflectorizanti, sper sa reziste cat mai mult.

Nu vor rezista prea mult, pe DN24B au cam fost "rasi" de pe fata pamantului de camionagii sau furati de catre sateni carora probabil li se par interesanti si utili la ei in curte. Cel putin abtibildurile au fost desprinse la scurt timp, rar a mai ramas cate unul care nu s-a putut subtiliza.

Raducu Popa

Chiar nu se poate gasi nici o solutie antifurt?. Cat de prost poti fi sa rupi placuta sau abtipildul reflectorizant? Si le pun pe daciile vechi incarcate cu tot felul de accesorii tuning sau la carutze... As da amenzi usturatoare, e vorba de siguranta aici...

razvan_43

Am fost in weekend la Sighisoara.Am plecat din Deva si am mers pe Sibiu-Medias-Sighisoara.
Am ales drumul si la recomandareaa colegilor de forum,carora le multumesc.Drumul este foarte bun in special de la Sibiu catre Sighisoara.

Dar am ramas profund dezamagit de drumurile din Medias.Eu nu stiu ce au facut primarii de-a lungul timpului.Chiar nu au avut bani de reabilitare?Ce s-a facut cu banii??? Sau acea bucata de drum tine de CNADNR,de minister?Desi nu cred.


neobluenet

In 8 august am plecat spre Bucuresti pe Valea Oltului si la Dedulesti se faceau foraje pentru studiu geologic. Prima data am crezut ca se pun niste micropiloti forati , dar astazi m-am intors in Cluj din Bucuresti pe Valea Oltului. La Dedulesti unde a luat-o la vale pamantul pietrisul a fost cam spalat de ploaie si abia se trecea cu viteza I. Pe sensul inspre Sibiu traficul era lejer, insa inspre Pitesti era coada pana la podul peste paraul Negru (http://goo.gl/maps/1nXIW), adica 10,4 km. Pana la Rm. Valcea am vazut 3 masini accidentate, din care una cazuta intr-un sant de pe partea dreapta. Cata minte au cei din CNADNR cand aproba proiecte de reabilitare cu sant de 1m adancime fix pe marginea drumului. Daca santul era cu 0.5m mai in afara si in spatiul ala se puneau parapeti ar fi crescut mult mai mult siguranta circulatiei.

alecu26

alea au fost primele reabilitari din Romania.

Oricum, faza misto e ca, chiar Basescu a cazut cu masina, in coloana oficiala in ele....pe cand era Ministrul Transporturilor.

Acum e destul de clar normativul...ca in zona santurilor pereate adanci, chiar daca nu este terasament mare e obligatoriu parapet.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Dan74

Un coleg a avut "inspiratia" de a merge pe DN18 intre Iacobeni si Moisei acum 2 saptamani, dezastru cu adevarat, desi are mare grija de masina si conduce prudent, masina (Opel) necesita schimbarea planetarei de pe dreapta.
In alta ordine de idei, situatia la zi de pe DN76 este urmatoarea pe portiunea parcursa de mine:
- cei de la SCT nu se prea streseaza sa repare porcaria facuta intre Oradea si Sanmartin;
- pe sectorul celor de la Azvi putina miscare, am aflat de la cineva care lucreaza pentru Azvi ca problema e ca CNADNR nu ar fi platit lucrarile efectuate.

imike

Weekendul trecut am parcurs DN-ul Deva-Brad. Am 2 vesti legate de acest drum:
-Selina lucreaza "in draci" la reabilitarea drumului pe toata lungimea lui;
-sint 6 semafoare si daca ai noroc sa le prinzi toate pe rosu mai pui 35 minute in plus la parcurgerea distantei.
Ce mi-a placut in mod special: in zona localitatii Valisoara(traversarea dealului) se fac 2 benzi pe sensul de urcare(normal) asa mai poti depasii camioanele lente.
Toate lucrarile semnalizate si parasemnalizate.
Am observat deja bucati finalizate pe cite un sens de mers, din pacate nu am reusit sa fac ceva foto.
Drumuri bune!

anacronox

#1464
^

sunt si multi bizoni care ignora semafoarele si se baga pe portiunile terminate dar inchise. ce mi se pare e ca au facut curbele foarte accentuate acolo unde au extins drumul

dr4qul4

Aceeasi problema si pe Defileul Jiului. 7 Semafoare pe car emulti nu le respecta, aglomeratie, drum prost (rosu pe toata lungimea).
Evitati pe cat puteti.

In schimb am avut o surpriza placuta cu DN66A. (pozele sunt din weekend, dar nu am setat camera)
Pe portiunea Vulcan-Uricani asfaltul este crapat dar fara gropi (e de galben dar mult mai bun ca DN65C). Insa dupa Uricani si pana la limita cu judetul Gorj, drumul este impecabil.









Din pacate, nu ajunge la Herculane, fiind neasfaltat pe urmatorii 50-60 km..
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

tot in weekend am ajuns si pe DN7A ignorand sfaturile benzinarilor din Petrosani.

Iesirea din Petrosani este foarte proasta, mai apoi drumul are cateva gropi dar pot fi ocolite si mai apoi urmeaza 6 km de drum rupt si alte 3 poduri "in lucru" . Restul drumului este acceptabil, chiar bun as putea spune, daca nu ar exista trambuline la fiecare podet casetat (zona Vidra in special).
Pozele sunt in ordine de la iesirea din Petrosani si acopera 20-25 km (printre care si partea cea mai proasta). Aceasta portiune, pe timp de zi poate fi parcursa intr-o ora. Pe restul drumului chiar nu avea rost sa fac poze la drum.
Drumul este destul de circulat! Incet si cu rabdare se paote parcurge fara sa-ti rupi masina.





























Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NordKapp

Frumoase peisaje. :) data de pe poze te duce în eroare sau e reala?
SX4 din fata ta era cu tine?

dr4qul4

De obicei iau DSLR-ul dar acum pt ca stiam ca e de urcat am luat doar compacta pe care nu am folosit-o de ceva timp si nu era data setata.
Pozele sunt din weekend.

SX4 ala era din grup. Doar noi (aveo) si el am luat-o pe acolo. Corsa si octavia au venit pe sibiu, fusion-ul s-a intors pe tg jiu (dar nu mergea la bucuresti). Daca eram cu focusul meu faceam 30 minute in plus :). Dar aveo a mers fara probleme (nu am condus eu ).

Fusion-ul si SX4 au urcat pe drumul spre buta pana aproape de cabana (unde se ajunge doar cu offroad adevarat) Cel cu fusion-ul a zis ca la pietrele drumul e mult prea prost si nu se poate parcurge pe noapte.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

Quote from: disney on July 16, 2014, 08:17:51 PM
Quote from: nenea_hartia on July 04, 2014, 09:51:17 PM
Quote from: florin74 on July 04, 2014, 03:58:50 PM
Au rezolvat problema pe DN 18. Au reziliat contractul. Vezi ce simplu e ?  :bash:
http://cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2004%2007%202014%20DN18.pdf
Acolo e o minciună, în fapt Shapir au reziliat pentru neasigurarea finanțării, dar CNADNR vrea să iasă bine. Iar argumentele sunt ridicole. Parapete nu mai sunt pe acolo de ani buni, iar ,,lucrările la podețe, poduri și casete au rămas în diferite faze de execuție" pentru că nu se fac pe gratis, mai ales când îi spui în față antreprenorului că nici peste un an n-o să ai bani să-i dai. Din câte se zvonește, și Aktor vor să plece.

Am gasit aici www.cdep.ro/interpel/2013/2r214B.pdf, aici www.cdep.ro/interpel/2013/r572B.pdf si aici www.cdep.ro/interpel/2014/r1237B.pdf citeva documente referitoare la contractul 6R13 cu Shapir pentru DN18 si am facut o statistica cu platile CNADNR catre Shapir, UMB si Aktor.

In ultimul document de mai sus, CNADNR spune ca la 07.05.2014 "sunt in discutii avansate ... pentru initierea si semnarea unui Memorandum in vederea asigurarii finantarii si continuarii executiei lucrarilor".
Probabil ca Shapir nu s-a inteles cu ei, iar CNADNR sustine ca in 22.05.2014 CNADNR a reziliat contractul, conform comunicatului de mai sus.
De remarcat ca in 07.05.2014 abia "initiau", iar in 22.05.2014 deja "reziliau".  :lol:

In raspunsul CNADNR postat azi de disney, apare si urmatorul fragment:



Eu de aici trag concluzia ca CNADNR nu are bani nici in 2014 pentru DN 18 si ca a incercat sa "convinga" Shapir (si Aktor) sa efectueze si in 2014, ca si in 2013, lucrari pe banii lor, iar Shapir probabil ca nu a acceptat.  ;)