Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 19 Guests are viewing this topic.

montaniardul

@oneway poate ca acele grinzi au ramas in plus. Daca se gandesc sa refaca complet acea deschidere/acel segment cu probleme atunci le folosesc pe alea.

TibiV

#9961
Cum naibii sa ramana grinzi in plus?!?!

Crezi ca vreun constructor pe lumea asta zice "ne trebuie 426 de grinzi, dar hai sa facem 430 - ca nu se stie"?...

Gandeste-te ca, la cat beton si fier-beton este in ele, 2-3 grinzi din alea valoreaza probabil cat o jumatate dintr-o casa/viluta familiala...

Da, am numarat si eu (de multa vreme) si am vazut ca (aparent) sunt grinzi in plus. Dar in cazul asta s-ar putea sa insemne "grinzi pentru inlocuirea celor care au iesit defecte din fabrica noastra de grinzi"...

De altfel, @alecu26 a tot explicat ca "fabricile de grinzi" din santiere pot da si rateuri... Rateuri costisitoare.

Nu pariez ca am dreptate, dar grinzile nefolosite si "gaura" din nodul cu A2 cam dau de gandit...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

turby

Salut,

Din ultima filmare se vede ca nu au turnat bordurile pe nodul A0-A2 in dreptul sparturii, si asta da de gandit oare ce se va intampla acolo...

miahi

Am vazut in ultima filmare a colegului @costica1234 ca si la Astaldi pe A1 la nodul Bascov pare ca au mai ramas ceva grinzi de dimensiune mica ...

voicul

#9964
^Un HP ajuta, dar nu inteleg cum ai determinat ca ajuta mai mult pe un sens decat pe altul - probabil din coada de pe A1 cu DNCB, dar e cam relativ, , mai ales daca te uiti pe o poza ca asta


Ideea e ca nu se poate impune din vorbe pe forum ci din contracte semnate.
Deci teoretic zicem bine, practic facem tot ca ei, adica nimic.

dumbravaandrei

Hp/fp, draci pe laci.. LIPSESC SUPRATRAVERSĂRILE DJ-URILOR PE CARE LE BLOCHEAZĂ AUTOSTRADA. Așa că e complet irelevant hp sau fp din moment ce ai 2 porțiuni de 200m la care trebuie să te catapultezi peste pârleaz...

Scuze de caps..

carutasul

grinzile "în plus" îmi aduc aminte că ne spunea Alecu că nu e ușor să faci grinzi. Or avea  ele ceva defecte ...

adix


MCI

Quote from: danutzu_1069 on April 24, 2024, 01:47:47 PMNu-i bai, breteaua aia nu va fi folosita niciodată .. Si daca e, atunci se poate demonta stalpul, la fel cum trebuie demonta si parapetul..

@adix , rugaminte, la urmatoarea incursiune la nod A0-A2, te rog sa filmezi mai in detaliu "spartura" aia de pe pasaj, si mai de aproape. Poate reusim sa intelegem care-i baiul acolo..
Multumesc in avans!
Se aude ca s-ar fi scufundat parțial unul dintre piloni si planșeul de beton armat de pe acea porțiune s-ar fi forfecat si asteapta sa vada cum se prezinta si ceilalti piloni in timp. Cel putin asa am gasit intr-un comentariu la un video de prin acea zona.

carutasul

asta ar fi cam neplăcut dar posibil, zona cred că e destul de păcătoasă că e cam mlaștină pe acolo...

danutzu_1069

Mie nu prea îmi vine sa cred...
Daca era ceva, faceau ceva pana acum.

oneLess

#9971
Quote from: minisoferul on April 24, 2024, 09:47:47 AMEste o filmare pe Youtube (nu mi-am permis sa o postez/ nu stiu daca doreste) cu comparatie pe tronsonul DN4 - A2 intre perioadele 17.02.2024 si 20.04.2024 si daca urmaresc filmarea si colegii care tot scriu pe aici ca nu a miscat nimic Alarko de n-spe luni, ca nu face ca nu stiu ce , poate vad si ceva diferente.

...


Colegul @alexd4u2 își pune singur filmările aici, de obicei după 1-2 zile, dar acum cred că a uitat!  :)
Nici nu am văzut să o fi pus-o altciveva.

Chiar are dreptate colegul @minisoferul, închide niște guri cred și eu, nici eu nu mă așteptam să fie așa vizibil progresul, în 2 luni doar, în zona rămasă de livrat.

Deci, ADonde Next vă prezintă

Autostrada A0 Sud, Lotul 1, Tronson DN4 - A2 - Comparatie lucrari | Alsim Alarko #autostrada #A0


adix


captiva

De pe Facebook, contul lui Ionel Scriosteanu

𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟭 𝗮𝗹 𝗔𝟬 𝗦𝘂𝗱, 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗻𝗼𝗱𝘂𝗹 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗰𝘂 𝗗𝗡𝟰 𝗽𝗮𝗻𝗮 𝗹𝗮 𝗔𝟮

Am fost pe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟭 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 #𝗔𝟬 𝗦𝘂𝗱, pe secțiunea de autostradă cuprinsă între nodul rutier cu DN4 și Autostrada #A2, care este următorul tronson pe care vrem să îl dăm rapid în trafic pe zona de Sud a Capitalei dar este necesar ca mobilizarea antreprenorului in santier sa crească mai ales in zona nodului rutier A0-A2.

✅️ Astăzi, se dă în trafic pasajul peste A0 din localitatea Glina a DJ301A, fiind o zonă importantă, întrucât traficul rutier a fost deviat pe lângă pasaj și astfel, nu s-a putut lucra la corpul principal al autostrăzii în zona respectivă;
✅️ Se așterne asfalt cu două finisoare pe sensul de mers A2 - Glina, până în DJ301A și cu un finisor pe una din bretelele nodului rutier A0 x A2;
✅️ A început și realizarea hidroizolației pe una dintre rampele nodului rutier A0 x A2;
✅️ Continuă montarea parapetului de protecție pe zonele podului peste Dâmbovița, bretelele nodului rutier A0 x A2, dar și pe corpul principal al autostrăzii între Glina și Popești-Leordeni;
✅️ Continuă realizarea canalizării pluviale pe secțiunea cuprinsă între localitatea #Glina și #A2;
✅️ Se lucrează la realizarea sistemului ITS;
✅️ Continuă lucrări de realizare a sistemului de iluminat public;
✅️ Continuă lucrările aferente celor 2 parcări de scurtă durată de pe ambele sensuri de mers;
✅️ Continuă lucrările aferente Centrului de Întreținere și Coordonare de pe sensul de mers A2 - DN4;
✅️ Continuă lucrările la montarea panourilor fonoabsorbante;
✅️ Se montează rosturile de dilatare aferente unuia dintre pasajele de pe sensul de mers DN4 - A2

Poze in postare

miahi

^ "A început și realizarea hidroizolației pe una dintre rampele nodului rutier A0 x A2" -- intr-un final...