Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 13 Guests are viewing this topic.

NGC

#150
^^^ Ar trebui mutata intrebarea de aici, precum si raspunsul acesta.

Eu urmaresc CNSC-ul sa vad daca apare ceva pentru licitatiile care sunt in stadiu de "evaluare oferte" de multa vreme. Deocamdata nimic.
La CAB nu stiu sa avem ceva deocamdata, dar poate mi-a scapat. Poate mai stie florin74 ceva.

florin74

#151
Am postat pe centuri
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000320621&id_inst=2
S-a amanat termenul pentru a se lua cunoştinţă de întâmpinare şi pentru a se ataşa documentaţia de achiziţie publică. 2
Destul de lung termenul. Speram ca pana la sfarsitul lunii sa avem solutia. Acum cred ca in jur de 15 -30 ianuarie o sa avem o decizie. Daca se respinge actiunea MAX BOEGL- ASTALDI, e final de cursa, se semneaza cu turcii. Daca se accepta contestatia si 2015 o sa fie un an pierdut, mare lucru nu se mai poate face.

In rest, proceduri in derulare destul de putine. E in coada de peste reabiltarea sectorului din DN6 unde SECOL cu STRACO se lupta, si eventual A3 (Suplacu-Bors), dar pana nu se linistesc apele cu remanierea guvernamentala, cred ca o sa fie pusa batista pe tambal.
Poate luna asta o sa avem ceva rezultate la Tg Mures-Campia Turzii.

Cred ca mai multa agitatie o sa fie pe CFR.

alecu26

asteptam si eu niste chestii pe CNSC...dar vad ca nici acum nimic. Sunt vreo 20 de decizii...dar vad ca cele mai vechi sunt de vreo 1,5 luni in spate.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


NGC

S-a amanat pentru 15.01.2015.
QuoteSolutia pe scurt: Respinge proba cu expertiză ca nefiind utilă cauzei. Termen: 15.01.2014. termen în cunoştinţă.

alecu26

cred ca are sanse sa doboare niste recorduri proiectul asta. Impresia mea e ca se asteapta ceva...dar nu pot spune cu siguranta ce.

Oare ce expertiza a fost propusa acolo?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

ba stii ce asteapta. asteapta sa treaca destul timp ca sa nu o faca half ci full-profile.

Sa licitezi 2 jumatati (evident la 60-65% din val toatala) si sa construiesti deodata cred ca este visul oricarui constructor. ai 30% profit din start, fara aditionale.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

oricum trebuie act aditional sau oricum relicitat. E prea mare schimbarea scopului lucrarii sa se faca asa...din pix. Un simulacru de licitatie tot se va face.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Eu ma gandeam ca vor castiga licitatia exact cum e acum, pe half. Dar pana primesc ordinul de incepere se porneste licitatia si pt celalalt half. Si oare cine va veni cu cea mai buna oferta?
Pana termina proiectarea primesc ordin de incepere si pe cealalta cale.

PS. oare la asta sa ne asteptam si la DX-uri upgradabile la A?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

florin74

Quote from: alecu26 on December 18, 2014, 03:05:42 PM
cred ca are sanse sa doboare niste recorduri proiectul asta. Impresia mea e ca se asteapta ceva...dar nu pot spune cu siguranta ce.

Oare ce expertiza a fost propusa acolo?

Cred ca justificarea privind preturile, ASTALDI a incearcat sa convinga instanta prin intermediul unor experti externi ca preturile inaintate si structura de costuri prezentate de turci nu este conforma cu realitatea si nu trebuie acceptata de CNADNR.

alecu26

dupa cum arata terminare lucrarilor la Nadlac-Arad...planul e cam asa si mie foarte clar acum ca By Pass Bacau va merge la Astaldi. Avem termen prin 15 ianuarie. Prin 1 Feb avem rezultat final. Prin 15 feb se semneaza.

Pe 1 Martie ordin de incepere. 15 martie deja mobilziare generala imediat ce termina 99% Nadlac Arad. Doar nu vor lasa pe  Astaldi asa...fara lucru. De vreo 10 ani incoaceA staldi e maestra in a activa si dezactiva proiecte exact când are nevoie sa aiba acel ritm de lucru minim necesar.

Si daca prin miracol nu iese asta....ce sa vezi...o sa se gaseasca bani pentru Hobanatul de la CIurel, pasajul pietonal de la Romana, si vor castiga si Polivalenta. Daca iese ce e mai sus....proiectele astea din nou vor fi puse in conservare pana când au nevoie de ele. Intelegeti schema? a functionat cu oricine era la primarie in bucuresti sau la MT.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

expropriatul

Vad ca nimeni nu spune de unde bani. Pentru e ca e FEADR 2007-2013 , N+2, adica 31 decembrie 2015 trebuie sa fie gata. In conditiile in care nici exproprierile nu sunt facute, mai trebuiesc demolate si case pe traseu, 30 km de autostrada se pot face in 9luni?

alecu26

corect.
dar cred ca tot se va face. Probabil va fi trecut pe urmatorul ciclu bugetar. Se vor bucura ca au un proiect deja facut. Sa vedeti ce bine vom sta cu absorbita la inceput pe ciclul 2014-2020...din cauza proiectelor de pe precedentul ciclu.

De fapt nu vom sta chiar bine...ca noi începem sa tragem bani doar de prin 2016 incolo. Deja...Polonia are sute de km (daca nu chiar 1000 km) semnati p noul ciclu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

#163
Centura Bacau -> Amanare la CAB pana in 12.02.2015
QuoteTip solutie: Amână cauza
Solutia pe scurt: Pentru a se lua cunoştinţă de înscrisurile depuse la dosar

Earthchild