Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

Radudbr

Un mic update de pe Buzau-Focsani Lot4. La nord de Focșani unde va fi descarcarea pe DN2, se lucra si astazi, duminica. Erau excavatoare care lucrau la rigolele de scurgere (cele care ajung pana la baza terasamentului), au inceput sa monteze si rigolele care se pun la contactul cu asfaltul dar si suportii pentru stalpii de iluminat. Posibil sa fie un subcontractor ceva, utilajele UMB erau totusi parcate.

panzer

Interesant de vazut daca macar Nurol care nu are alta lucrare in RO se poate tine de cele 20 luni de executie din plan. Deja au experienta in RO. Ceilalti au cerut extensii si pare ca nici cu ele nu se incadreaza: Pizza si Coni-Trace.

E scurt lotul dar are 2 noduri, 2 pasaje peste DN 2b si DJ 203D, si un pasaj peste CF. Mai e si un pasaj agricol. Destul de multe structuri, cum te-ai astepta langa un oras.
Din cate stiu eu pe lotul Nurol nu este nici o problema cu panza freatica. In 50 de ani nu am vazut apa baltind in locurile acelea.

Ca de obicei de UMB nu vorbesc, dar ma bucur enorm sa vad ca lucreaza la podul peste Raul Buzau.

Din filmarile lui raducu (acesta pe A7 cat si cel pe PiSi 5), cuvantul saptamanii este noroi. Imi aduce aminte de poza aceea superba de pe LD4 cu muncitorul batran si painea! ??? Cred ca noi, din fata tastaturii ar tb sa fim un pic recunoscatori oamenilor astia care se tarasc prin noroi, unii chiar zambind. :thumbsup:

Stef

^Nurol are altă lucrare în România, începe proiectarea peste 2 luni și în 8 ar trebui să fie pe șantier la Târgu Mureș.


mike_us

Quote from: panzer on March 17, 2024, 08:26:54 PMCeilalti au cerut extensii si pare ca nici cu ele nu se incadreaza: Pizza si Coni-Trace.
Pe Ploiești - Buzău ambele firme parca au obținut 6 luni extensie. Motivul a fost ceva greseala la proiectare?

misiekwas

Dacă țin bine minte, SF-ul de maculatura. Pânză freatica ridicata + la pizzaroti, situl arheologic mare.


dr4qul4

UMB nu a mutat doar utilajele de pe DX12. A mutat si baltile  :lol:

Intrebare: se lucreaza pe toate 4 loturile intre Buzau si Focsani cu aceeasi mobilizare? Sau inca sunt destule zone in stadiu incipient?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Alexandru Frincu

Vazand ultima filmare a lui Radu mi-a sarit in ochi nivelul terasamentului unde se asfalteaza. Probabil pun o intrebare de incepator, dar de ce este nivelul asa de jos ? sau zis altfel ce/cine dicteaza nivelul terasamentului ? Acesta este nivelul normal pentru o zona de "campie" ?

panda_no 5

Mercedes ar putea folosi imagini din filmarea lui Radu Popa.
Plin de camioane Mercedes la lucru :lol:
Filmarea ca toate filmarile lui Radu Popa.
O placere indiferent ce filmeaza......

vm75

Multumim, Raducu Popa. Respect pentru ca ai intrat din nou in noroi pentru noi. Nu-mi dau seama cati km ai filmat din lotul 2, dar progresul pare bun fata de luna trecută. Mie mi se pare tot mai evident ca se trage pentru o deschidere intre Vadu Pasii si Focsani Nord in decembrie. Greu de zis daca vor reusi, eu le tin pumnii. Ramane pentru altii mai pricepuți sa judece daca e moral/etic sa preferam o deschidere in avans pe A7 (care ar salva macar cateva vieti) unei finalizări in avans față de termenul prelungit pe A3 (finalizare inutilă fara viaductele Ozaltin). Intr-o lume mai bună ar fi ideal să se termine toate in timpul contractual, dar am mai scris pe aici ca e greu de justificat de ce pe PiSi 5 WeBuild are 4 ani sa termine 30 km iar pe A7 sunt termene de 20-30 luni pt distanțe similare (stiu, sunt mai puține structuri aici). E insa la fel de adevărat că fiecare constructor trebuie să-și asume responsabilitatea pentru ceea ce a semnat.

misiekwas

^Afara de faptul ca loturi pe A7 sunt mult mai simple decât PiSi 5, rămâne și chestia ca parca Webuild avea și perioada de proiectare inclusa (nu-i cazul pentru UMB) și nu au luat o puzderie de loturi fără sa aibă capacitate suficienta. Nu știu unde e problema etica.

Siciltir

^ Cred că problema etică e la podul de la Brăila.

vm75

^^ ,,Data semnării contractului: 11 mai 2020
Durata contractului: 180 luni din care 12 luni perioada de proiectare, 48 luni perioada de execuție a lucrărilor și 120 de luni perioada de garanție a lucrărilor"

Etica poate insemna sa ne documentam pe topicul de sinteza inainte sa lasam ura sa ne intunece ratiunea

voicul

Niste imagini la intamplare de pe A7

https://www.facebook.com/watch/?v=399369379499251

Imagini aeriene de pe Tronsonul 2 Vadu Pașii-Râmnicu Sărat al Autostrăzii A7 Buzău-Focșani.

Antreprenor: Asocierea SA&PE Construct SRL – Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL - SC Intertranscom Impex SRL;
Lungime: 30,8 km
Durată contract: 26 de luni (execuție);
Valoare contract: 1,317,073,556 de lei, fără TVA;
Sursă de finanțare: Programul Național De Redresare Și Reziliență (PNRR);
Ordin de începere: 06.02.2023;
Stadiu actual: 29%;
Termen deschidere: 2025.