Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 9 Guests are viewing this topic.

rbors3

conducta de gaz care este relocata acolo in filmare a fost montata acum 3 ani :)))).  Eram ironic cu reziliatul.  Este normal ca o firma sa isi prioritizeze lucrarile si sa termine intr-un termen care a fost asumat sau chiar +-cativa ani cu conditia sa lucreze.  cam se agita lumea degeaba pe aici.

naivu

Quote from: snake69fast on November 17, 2023, 12:12:56 PMhttps://economedia.ro/autostrada-moldovei-pizzarotti-retter-a-ajuns-la-34-executie-pe-lotul-1-dupa-un-progres-de-5-in-octombrie-pe-lotul-2-trace-coni-sunt-la-30.html
În articolul de mai sus Pizzarotti-Retter se plânge că dimensiunile și forma grinzilor din proiect le pune probleme și că e cu dedicație pt cineva; la cine se referă? are vreun sens ce spune acolo?

rbors3

cei de la Retter au un sistem brevetat pentru reazeme si este posibil sa nu il poata folosi. ma gandesc ca cand se face proiectarea  se ia in considerare doar elemente standard. ei au licitat pe un proiect facut deja.

misiekwas

@rbors3 scuza, nu m-am prins. Dar vezi uneori voci care cer rezilierea inca inainte sa se termine proiectarea :)

reed

Se referă la UMB,și sunt de acord.M-am uitat la proiectul tehnic de la început ,parca e făcut de ei.

GAC

licitatia era de "build", retter stia in ce se baga, nu au scuze. daca sistemul lor brevetat nu se plia pe proiect, atunci de ce s-au bagat?
in orice caz, metoda constructiva a podurilor folosind grinzi prefabricate si predale s-a dovedit f eficienta.

naivu

^^posibil, dar sa nu uitam ca UMB nici macar nu a licitat pe Ploiesti-Buzau. Plus ca imi vine greu sa cred ca UMB a reinventat grinda si le-a rezultat o forma cu care doar ei pot reusi sa lucreze eficient iar altii nu. Pot sa cred ca, poate, sistemul de grinzi si reazeme Retter o fi mai bun, dar ma indoiesc ca asta explica lunile in care au facut aproape nimic.

horatiu.cosma

Ca să nu se extindă mai mult conspiratologia, îmi permit să intervin puțin. Nu e vorba nici despre grinzile speciale Retter, nici despre cele ale UMB. In PTE ul Consitrans grinzile erau într-un anumit fel, care indicau spre un singur producător de pe piața care dispunea de acel tip de cofraj. Doar că acel producător e ocupat până peste cap și putea livra cel mai devreme la Pizzarotti-Retter cândva spre final de 2024, așa că s-a făcut o mică modificare și acum le produce Pizzarotti cu propriul stand din organizarea de șantier.

bim14

Cam orice mare prefabricator din romania are si echipa de proiectare, tocmai pentru a-si putea adapta elementele prefabricate din proiect la cofrajele de care dispune. Mi-e greu sa cred ca nu s-a gasit intelegere pentru a adapta grinzile la sistemele de cofraj pe care le detine antreprenorul de pe acest lot.
 
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

GAC

Eu sper ca pe lotul 3 pl-bz nu vom avea din nou problema grinzilor cu dedicatie pentru viaductul de 600 m de langa Buzau. Acum mie mi-e clar de ce Umb nu s-au bagat pe pl-bz.

pelan87

^
Viaductul acela nu are 600m, ci vreo 1250. Iar cele 3 deschideri idn zona CF sunt cu tablier metalic.

Moldovean

#10541
Câteva poze de astăzi la intersecția A7 (Buzău - Focșani, lot 4) cu DJ204D în județul Vrancea pe o ninsoare aspră. Se poate vedea nivelul teresamentului și foreza care lucrează la o structură întârziată din cauza unor stâlpi de electricitate care au fost relocați abia recent. Astăzi nu se lucra (de înțeles) și nici aseară la orele 17.

Daniel G

#10542
La Bacău, incep se vadă lucrările la nodul din sud și la ceea ce pare a fi o groapă de împrumut langa breteaua existentă.

pelan87

Autostrada A7, Ploiești - Buzău, Nod A3-A7 + începutul lotului 1 (19.11.2023)


ovicor

Observ ca la supratraversarea peste A3 s-a definitivat terasamentul in jurul culeelor inainte de montarea grinzilor. Cred ca e un lucru bun, compactarea intre culee si prima pila putandu-se face mult mai bine. La breteaua Buzau -> Ploiesti s-au montat grinzile inainte de definitivarea terasamentelor.