Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 10 Guests are viewing this topic.

Kimi

Pizzarotti, o firma de constructii digitala care lucreaza remote.

razvan96

Care sunt prietenii politici ai lui IBB, ca sunt curios? Din ce in ce mai halucinante conspirațiile astea.

Kravim

Quote from: miahi on November 18, 2022, 11:17:54 AM^Pare ca schema va fi urmatoarea:
 1) bagat Pizzarotti la inaintare la licitatii avand experienta mare la ofertare si litigii.
 2) preluat bucati din loturile castigate de catre firme "prietene" cu politicul
 3) la urmatoarele licitatii firmele "prietene" pot licita bazandu-se pe experienta castigata anterior

Contractual / legal se poate subcontracta oricarei firme dupa ce s-a castigat licitatia? Parca Pizzarotti erau doar cu Retter per lotul acesta.

Mulțumesc pentru răspuns! Oi fiu eu prea naiv/tânăr, dar nu văd schema...


Cred că se poate schimba subcontractorul după semnarea contractului. Din ce s.a scris pe forum, PORR așa a făcut pe PiSi1 la unul din viaductele mai mici, unde au fost nemulțumiți de lucrări

Nu cred că IBB poate participa de acum la viitoarele licitații, în cadrul asocierii, doar bazându-se pe experiența asta de subcontractor.

Selina și Erbașu și.au luat niște slovaci (ăsta era singurul lor rol: să îndeplinească criteriul de experiență în construirea de autostrăzi ) în asociere pentru a fi lideri de asociere la niște licitații pe A3. Rog să mă corectați dacă greșesc.

@razvan96 cred ca se referă la faptul că Ovidiu Bărbier a fost în funcție înaltă în CNAIR — nu cred că asta e  vreo dovadă ca sunt conectați politic. Până la urmă, din ce scrie, omul e doar manager de proiect, nu parte din conducere. Ca o paranteză, se găsesc tot felul de povești dubioase pe net despre el; dar cât o fi adevăr, și cât ficțiune...

Stef

Vineri și ieri, între Adjud și Focșani abia aveai loc de camioanele UMB, la întoarcere am numărat așa ochiometric vreo 7 grupuri de câte 4-5 camioane și apoi altele singure, unele deja transportau structuri metalice (fier beton fasonat în piloți).

Vineri și CONI lucrau cu foarte multe utilaje pe tot segmentul Mizil-Fulga, iar la nodul rutier erau destul de multe camioane, nu ca la UMB, dar destule. Sâmbătă era însă liniște, atât în nod cât și pe drumul Mizil-Fulga.

NGC

Avem ceva vesti bune, dar mai asteptam putin. :p

mdragos

Asteptam cuminti vestile bune. :D

mirceaeliade

Singurele "TBD" uri de pe A7 pentru noiembrie sunt contestatiile (cred ca vreo 2) de pe PlBz3 sau noii castigatori de pe Bz-Focsani 2 si 3 cam de 23 Noiembrie. Tind sa cred ca noi castigatori pe Bz-Fc dar nu stiu daca anuntul va fi contestat din nou.

Duta C

NGC baga tare la vrabiutze acolo ca e nevoie! :lol:

pelan87

#8453
Autostrada A7 Ploiești-Buzău, Tronson 2 Mizil-Spătaru, filmare în zona Stâlpu (DJ 203G), Sâmbătă, 19.11.2022


Ionut



alecu26

Transferul de experienta se poate efectua doar la subcontractori. Aia cam trebuie declarați la licitatie. Furnizorii de servicii...contează puțin spre deloc.
Pana la urma modul asta de dezvoltare a unor companii e foarte OK. Nu e nimic rău în asta. Asa au procedat tari ca Spania, Portugalia, Turcia.
Toate în 10...20 de ani au devenit exportatori de inginerie și firme de inginerie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Hercule35

Ar fi fain sa se bage UMB subcontractor la astia de pe Ploiesti-Buzau.

NGC


pelan87

^
Asadar, UMB va fi din nou declarat castigator pe Buzau - Focsani 2 si 3?  8)