News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Magistrala M300 | Teius-Cluj-Napoca-Oradea

Started by Ionut, February 13, 2019, 05:39:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cristi5

@Cetatean nu au gresit NSS. La SF (acum multi ani) s-au gresit niste debite la niste poduri peste afluenti. Si asta a complicat un pic proiectarea din contractul actual.

Am primit o estimare ca iese DTAC la s sfarsit de mai.

cristi5

#541
Quote from: oc7avian on Today at 10:17:45 AMDe fapt 2 lucruri vor ajuta:

Mai sunt si altele. Faptul ca nu se paraseste traseul, nu ai exproprieri, relocari utilitati, fond forestier, arheologie. Deci practic odata ce iese AC totul depinde mult mai mult de antreprenor decat de stat, si CFR are mai putine ocazii sa-si arate lipsa de capacitate administrativa.

Simplificand putin, urmatoarea intalnire cu CFR ar trebui sa fie la testarea centralizarilor electronice, unde stim ca de ex regionala Brasov s-a miscat groaznic de incet pe Sig-Sim.

Dar asa cum zic @Konter, @Cetatean e posibil ca si in aceste conditii, cu front de lucru asigurat, cu toare hartiile pe masa, cu trafic inchis, industria romaneasca sa nu aiba pur si simplu capacitate sa construiasca cu viteza necesara.

Eu zic ca aceste lucrari pe existent cu trafic inchis vor fi testul antreprenorilor CF. Vom vedea care e viteza maxima posibila la reconstructie. Teoretic ar trebui sa faca 3% pe luna. Vom vedea practic.

Arcada spre exemplu are vreo 180 km in reconstructie. Gafaie si pe Bv-Sighi si pe Oradea-Cluj. Ar trebui sa-i termine pe toti in urmatorii 3 ani (Bv-Sighi: mai au 75% cu ritm contractual de 2% pe luna)