Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dan_s

Podul metalic de la Mărăcineni se redeschide pe 30 august
QuotePodul metalic de la Mărăcineni, peste râul Buzău, intrat în reparaţii în luna aprilie, se redeschide circulaţiei pe 30 august, la ora 8.00, a declarat joi, dirigintele de şantier, Vasile Ionaşcu, pentru Agerpres.

Vice33

Legat de pasaj centura Arad:

"După cum ne-am obișnuit, deschiderea pasajului construit pe centura Aradului este amânată din nou, în timp ce mii de șoferi pierd zeci de minute în fața barierelor de la calea ferată. Promisiunile autorităților cu privire la deschiderea traficului pe pasajul construit pe centura Aradului, în zona CET, par să nu mai aibă nicio valoare. Din luna martie, când obiectivul trebuia finalizat, oficialii Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara, care este structura regională a Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), au schimbat aproape lunar data recepției investiției. Atunci anunțau că termenul va fi prelungit cu două luni, adică până în luna mai. În aprilie, când s-a observat că lucrările avansează greu, directorul regionalei a estimat că deschiderea circulației va avea loc în iunie. În luna mai, Biroul de presă al DRDP ne-a informat că din iulie vom putea circula pe noul pasaj, iar în luna iunie ni s-a spus că deschiderea a fost amânată pentru luna august din cauza unor probleme privind calitatea asfaltului turnat. Cum a trecut jumătate din lună, am întrebat de când vor putea evita calea ferată de pe șoseaua de centură. Am aflat cu surprindere că nicidecum din august, cum se spunea. Cel mai devreme, la finele lunii septembrie va fi deschis traficul.Informația ne-a fost oferită de surse din cadrul CNAIR, care susțin că amânarea a fost cerută de antreprenor. Am contactat firma Tehnodomus Arad, pentru a afla care sunt motivele acestei amânări, dar reprezentanții companiei susțin că nu au cerut niciun termen nou de la CNAIR. Totuși, lucrările nu au fost încheiate până în acest moment.
Conform oficialilor Tehnodomus, a fost refăcut asfaltul, stratul de uzură de pe pasaj, după cum a cerut CNAIR, care a constat că nu a fost conform cerințelor. Urmează să fie instalate indicatoarele rutiere, realizate marcajele, să fie finalizată asfaltarea rampei dinspre Nădlac (pe o lungime de aproximativ 100 de metri) și să se realizeze joncțiunile cu șoseaua de centură.

Recepția parțială?
Constructorii spun că din punctul lor de vedere lucrarea ar urma să fie încheiată cel târziu în 10 septembrie, dar procedurile birocratice privind recepția ar mai dura două săptămâni. Prin urmare, termenul avansat de CNAIR – sfârșitul lunii septembrie – este confirmat și de constructor. Cel mai probabil, însă, recepția va fi doar una parțială, pentru că antreprenorul mai trebuie să execute trecerea peste calea ferată dinspre CET. Această lucrare ar fi fost întârziată pentru că CFR nu ar fi predat la timp amplasamentul, iar noul termen stabilit este 10 octombrie. Prin urmare, recepția finală poate avea loc doar după încheierea tuturor lucrărilor, chiar dacă pe pasaj se va putea circula între timp.

Al doilea pasaj, în 2020
Ambele pasaje de pe centură au o istorie zbuciumată, fiind subiect și pentru numeroase atacuri politice în plan local. Ar fi trebuit să fie finalizate în 2012, doar că finanțările au fost retrase de Guvernul României, iar ani la rând nu s-a lucrat nimic. Dacă pasajul de la CET va fi gata totuși până la finalul acestui an, cel din Micălaca va fi deschis probabil în 2020, pentru că lucrările acolo au fost oprite în stadiul de execuție de numai 30 la sută.

De 100 de ori în 24 de ore
Proiectele sunt foarte importante pentru Arad, în condițiile în care barierele de la calea ferată coboară de peste o sută de ori în 24 de ore, iar uneori șoferii stau zeci de minute blocați în coloanele kilometrice care se formează pe centură.
"


SUrsa: http://www.aradon.ro/adio-pasaj-in-august/2094764

cristi5

Iar probleme la asfalt, iar imposibilitate de receptie partiala. Chiar nu observa nimeni tipare in CNAIR? Asa jos e IQul?

Vice33

Technodomus are probleme cu forța de muncă, cu calitatea, din articol reiese că au probleme și la construirea stadionului UTA Arad...


Sunt multe voci care acuză acest antreprenor de lipsă de profesionalism și de lipsa de personal...


Nu țin partea CNAIR dar nici sa excludem aceste semnale pe care le dă proasta mobilizare a antreprenorului.

Kidu

Ca tot ai pomenit de stadionul "Francisc Neumann" unde constructor este tot Tehnodomus, ceea ce spui este partial adevarat. Culpa cea mare o are si Primaria Arad care aloca banii cu pipeta insa e adevarat ca nici constructorul nu e unul de incredere insa e constructorul de casa al Primariei Arad.
Tehnodomus e o firma a unor "baieti destepti" care au recuperat cateva utilaje din cenusa unui alt constructor care a falimentat, I.C.I.M. Arad, firma desprinsa din I.C.I.M. Brasov candva in anii '90.

Kidu

#2645

StefanD

#2646
Două pile ale podului de la Milișăuți peste râul Suceava de pe DN 2H(https://goo.gl/maps/WZCvHovBe212 )au fost dinamite astăzi.

Foto: https://www.stiridinbucovina.ro/2018/09/01/azi-a-inceput-demolarea-podului-mare-de-la-milisauti/

Video:


Conform unor declarații mai vechi ale prefectei s-a ales soluția reconstruirii pilelor afectate, deși podul este din anii 60, relativ îngust și între două curbe strânse.

Vice33

Nu a mai fost nimeni pe DN 7 pe langa pasajul peste viitoarea cf de la tyrdas? Care mai este stadiul lucrarilor ?

JohannDB

Nu a mai fost nimeni pe DN 7 pe langa pasajul peste viitoarea cf de la tyrdas? Care mai este stadiul lucrarilor ?

   Stimate coleg, am trecut de mai multe ori prin zonă, în ultimele săptămâni, şi impresia mea (strict personală) e că se lucrează cu """pauze lungi şi dese - cheia marilor succese""...... Adică un proces lent de ridicare a accesului/rampei la pasaj, pe partea dinspre Sibiu....
   Pentru vizualizare, imagini luate din "fugă" prin zonă..... Data stelară 23-24 August anul de graţie !!!!...

   [/URL]








Powered by API/PUM imgur uploader[/img]

   .................... Un ritm, cam ca la Arad, la pasajul de la C.E.T. ....... Nu cumva să spună cineva că "graba strică treaba".....!! :) :)


Vice33


Kidu


tom_sawyer

La celalalt pasaj, castigat de Implenia, sunt ceva miscari de trupe?

Kidu


TibiV

Uneori se intampla minuni !!!

Quote from: Dan_s on August 24, 2018, 02:39:47 PM
Podul metalic de la Mărăcineni se redeschide pe 30 august
QuotePodul metalic de la Mărăcineni, peste râul Buzău, intrat în reparaţii în luna aprilie, se redeschide circulaţiei pe 30 august, la ora 8.00, a declarat joi, dirigintele de şantier, Vasile Ionaşcu, pentru Agerpres.

Minunea este ca s-a intamplat minunea... S-a redeschis in dimineata zilei de 30 august....

Quote
Imagini cu podul de pe DN 2, km 114+570, Mărăcineni, județul Buzău.
Acest pod a fost redeschis în urma reabilitării făcute de către SC Freyrom SA. Lucrările au început în data de 19.04.2018, constructorul a avut la dispozitie 130 de zile, valoarea lucrarilor a fost de 3.568.654,70 lei fără TVA, sumă alocată de la bugetul de stat pentru lucrări de întreținere periodică.
S-au efectuat lucrări reparații ale plăcii din beton armat existente și executarea unei plăci de suprabetonare peste placa existentă, înlocuirea hidroizolației și a căii pe pod, înlocuirea rosturilor de dilatație, sablarea și vopsirea tablierului metalic și montarea parapetelui de siguranță cu nivel de protecție superior.
În perioada următoare vor mai avea loc lucrări la infrastructura podului, dar acestea nu vor afecta circulația rutieră pe pod.
Podul asigură legătura între Muntenia și Moldova, pe DN2
.

Imaginile sunt de fapt un video. Iar podul refacut arata binisor...
https://www.facebook.com/cnadnr/videos/537000586754655/
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

slartibartfast

Așteptăm și minunea cu podul Vadu Pașii, să fie degrevat podul Mărăcineni de traficul local. Și să existe o variantă de backup în caz de ceva.