Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NGC


Andi

La ora 18 s-au dat in folosinta liniile reabilitate din Sibot 3-5 precum si firul 1 dintre Blandiana si Sibot. Astfel intra in lucru ultimul fir care a ramas inca nemodernizat pe lotul Vintu de Jos-Simeria. Din ce am inteles au fost probleme cu un sit arheologic in zona Tartaria si de aceea a durat ceva mai mult santierul pe firul 1.

Vice33

@Andi, te referi la portiunea care apare la min 19:30 (chiar dupa Blandiana) din acest clip?

La min 22:20 ce este cu terasamentul, de ce e asa jos in apropierea acelui podet? In acea zona e acel sit arheologic?


Andi

Da, despre acea zona e vorba. Terasamentul a fost inaltat acum pana la nivelul actual al firului 2.

bdragos1

Am fost aseara de la Bucuresti la Blaj cu trenul, pe sectiunea cu podurile viteza este de 50 km/h, iar daca in Medias a ajuns exact la timp, spre surprinderea mea si pentru prima data a ajuns in Copsa Mica cu 7 MINUTE !! mai devreme, dar a dat-o in bara dupa ce a plecat cu 20 de minute intarziere. O chestie care m-a socat si sper sa fie ceva temporar, a fost la intrare in Micasasa dinspre Copsa Mica unde sina exterioara de la firul 2 se termina intr-un stalp de metal (Am sa fac duminica la intoarcere o poza). Cat despre viteze, in zona Campul Libertatii desi se circula pe aceasi sina s-a dublat viteza, la fel s-a intamplat si in Blaj unde am mers cu 50km/h.

bdragos1


Despre acest stalp este vorba, daca stie cineva care este faza cu el.

Andi

Este vorba de o inflexiune, cand linia trece de pe un fir pe altul fara macaz, in acest caz se trece de pe firul 1 Copsa-Micasasa pe firul 2 Micasasa-Valea Lunga. Linia aceea e pusa acolo doar ca sa faca loc inflexiunii. Cand se va deschide firul 2 Copsa-Micasasa, acea linie se va suda cu linia pe care ai fost in acel moment.

Vice33

Nu prea inteleg, de ce nu s-au montaj macazurile...ca in celelalte cazuri? Adica linia face un S larg de pe un fir pe altul...?

alecu26

Quote from: NGC20 on December 06, 2016, 01:13:30 PM
Nu cred ca lucrarile vor incepe mai devreme de 2018, asta presupunand ca licitatia si contestatiile ar merge ata.

Ca si exemplu, la licitatiile actuale pentru "reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada", ambele lansate in 13.06.2014, cu 4 loturi in total, dupa aproape 30 de luni inca nu avem nici un contract semnat.

Bine zis...licitatiile actuale. Ca a mai fost o tentativa cu vreo juma de an inainte. Posibil sa mearga un pic mai bine deoarece cele 3000 de clarificari cerute la Simeria km 614....or mai fi fost rezolvate aici.

Alinutt, in plus fata de contestatii...cam pe toate loturile, de la semnare pana la intrare in teren a mai durat cam cate un an. Proiectele sunt realtiv bune, dar vechi. Si trebuie refacut studiul topo, indesit cel geo, adaptat proiectul la teren, identificate utilitatile noi, finalizate expropieri...etc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Andi

Quote from: Vice33 on December 12, 2016, 02:29:53 AM
Nu prea inteleg, de ce nu s-au montaj macazurile...ca in celelalte cazuri? Adica linia face un S larg de pe un fir pe altul...?

Pai nu are niciun rost sa faci macaz, pentru ca nu ai 2 fire de circulatie..

Andi

Dezamagitor in privinta vitezelor. Nu stiu de ce dar inca se circula cu 50 pe majoritatea portiunilor si cel mai afectat e IR 472/473 care aduna minute de la o statie la alta. Sper ca e doar temporar si ca in curand se vor ridica limitarile de viteza pentru ca daca o tin asa s-ar putea sa treaca perechea mai sus amintita inapoi pe Sibiu.
Din BAR avem urmatoarele limitari:
50 Danes-Dumbraveni km 316+500 - 317+800
30 Dumbraveni-Atel km 320+650 - 321+800
30 Dumbraveni-Atel km 325+700 - 327+480
50 Axa statiei Atel-axa statiei Medias
30 Atel-Medias km 331+750 - 331+850
50 Copsa Mica-Micasasa km 348+900 - 350+100
100 Copsa Mica-Micasasa km 350+100 - 353+400
30 Copsa Mica-Micasasa km 353+400 - 355+050
100 Copsa Mica-Micasasa km 355+050 - 357+450
15 St. Micasasa linia 2 directa km 357+450 - 359+124
50 Micasasa-Axa st. Valea Lunga km 359+124 - 366+122
50 St Valea Lunga linia 4 abatuta toata linia
50 Axa st Valea Lunga-axa st Campu Libertatii
15 Campu Libertatii linia 4 abatuta intre macazele extreme
50 Axa st Campu Libertatii-axa st Blaj
70 Blaj-Craciunel km 379+622 - 382+650
50 Axa st Craciunel-axa st Coslariu Pod Mures

Iar pe M200A+200

Axa st Coslariu-Santimbru
50 km 403+155 - 404+450
30 km 404+450 - 404+500
50 km 404+500 - 407+400
15 km 407+400 - 407+500
50 km 407+500 - 408+850

50 Santimbru-axa st Barabant
50 Axa st Barabant-axa st Alba Iulia
50 Axa st Alba Iulia-axa st Vintu de Jos
30 Alba Iulia-Vintu de Jos km 423+000 - 423+560
50 Axa st Sibot-Aurel Vlaicu-Orastie intre orele 7-19
70 Axa st Sibot-Aurel Vlaicu-Orastie intre orele 19-7
30 Aurel Vlaicu-Orastie km 454+537 - 454+687 - Inflexiune de pe firul 2 pe firul 1
50 Axa st Orastie-axa st Turdas
30 Orastie-Turdas km 458+900 - 459+270
50 Axa st Turdas-axa st Simeria
30 Turdas-Simeria km 469+500 - 469+850


Vice33

^^

Am vazut in vara macaze pe jumatate montate in linia noua, urmand ca cealalta sa fie "lipita" odata cu refacerea celelilalte cai. De ce nu se putea face si asa ceva aici? Nu stiu daca ma intelegi...

Phenol

^^

Ca si o completare pentru vitezele postate de Andi:

Desi axa Coslariu - Santimbru e trecut cu 50 km/h, prin zona Coslariu se pierde 5-10 minute, asta depinde de lungimea trenului. De mai mult de un an, prin Coslariu se trece prin liniile abatute, linii care sunt limitate la 15 ori 30km/h probabil din cauza macazelor cat si a terasamentului afectat de escavari.

Din pacate tot ce am gasit prin pozele cu lucrari e asta:

DSCF9184 by Lucrari Feroviare, on Flickr

Cred ca tablita alba scrie VS, deci pana acolo este restrictia de viteza in gara.

Si asta la capatul celalalt al garii:

DSCF9149 by Lucrari Feroviare, on Flickr

Ceea ce vreau sa evidentiez este ca desi pe hirtie prin Coslariu se poate trece cu 50 km/h (asta probabil pe liniile directe inexistente) si astfel mersul trenurilor este facut ca atare, in teren prin Coslariu se trece mult mai incet.

Cu cateva poze mai incolo apare limitarea asta: "30 km 404+450 - 404+500"


Andi

Quote from: Vice33 on December 12, 2016, 08:26:55 PM
^^

Am vazut in vara macaze pe jumatate montate in linia noua, urmand ca cealalta sa fie "lipita" odata cu refacerea celelilalte cai. De ce nu se putea face si asa ceva aici? Nu stiu daca ma intelegi...

Stiu ce zici, dar Micasasa se transforma in punct de oprire in linia curenta, cu alte cuvinte dispar abatutele iar momentan, pana se va termina firul 2 Copsa-Micasasa, se va circula pe inflexiune.
Cat despre viteze, azi noapte am avut pe cineva in IR 1835 si de la Orastie la Sibot a mers cu 100.

Vice33

Ne poate ajuta cineva cu informatii cat mai detaliate/exacte cu privire la sectiunile in lucru/finalizate/in curs de finalizare intre Sighisoara-Simeria, cu o diagrama pe statii si pe firul de parcurs? Cineva facuse mai demult o schema faina cu tronsoanele in lucru/finalizate care ar ajuta sa ne facem o idee cam cat ar mai fi de munca la acest sector CF.

Eu as face o schema dar nu am toate datele din teren...