Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

motorzbh

Pai ce-l dau inapoi? Sau vor sa-l duca la Apata Cata?

District EA

Păuliș - Ghioroc firul 1 la o zi după deschidere (29 iunie 2022)

Zona neutră Cicir - zona neutră Radna (29 iunie 2022)

cristi5

Un update via Tudor Dobrin, de la Racos, portalul spre Ormenis


Ne poate spune un inginer constructor mai precis ce vedem?


Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

Quote from: Ovii Stîngaciu on June 27, 2022, 10:13:29 AMDați la 4:48:12

Da, la 4:48 ne apropiem de Simeria. Acolo, chiar dupa halta Simeria Veche este o inflexiune, se trece de pe firul 2 pe firul 1, cred ca de-acolo incepe lotul Simeria-Gurasada?

Cateva observatii despre Ilia- Campuri Surduc, care nu a aparut demult pe filmari.

5:55 sub pasajul DN7 vechi se vede diferenta de cota dintre CF veche si cea reconstruita

5:57  terasamentul noului racord spre Lugoj. Pare departe de o redeschidere a traficului in iulie asa cum se spera. Nu vad cum se poate face jonctiunea fara demolarea pasajului DN7 vechi

5:58 trecere pe fir vechi. Pare a fi limita dintre loturile FCC si Aktor. Firul 2 nou e pregatit, cu stalpi noi dar fara catenara. La urmatoarea inchidere de linie (sfarsit de iulie?) firul 2 Aktor va fi leagat la firul 1 FCC deci va ramane o inflexiune

6:02 apare catenara pe firul 2

6:08 Cladirea statiei Campuri Surduc, cu o trecere la nivel care se pare ca se va desfiinta

6:14 primul stalp temporar al inflexiunii din cap Y campuri Surduc, pt ocolirea variantei Salciva pana cand o va termina Aktor

6:15 podul Burjuc

Doua mai "rutiere"

6:00 un pasaj cu drum agricol peste A1 si CF construit in proiectul LD3... Banui ca e un record mondial la raportul (minuscul) trafic/lungime pasaj. Ar putea fi folosit mai bine prin desfiintarea trecerii la nivel de la Gotathea

6:04 nu pot nici batut sa inteleg rostul panourilor antifonice dintre A1 si CF...

TibiV

^
La 6.04 - probabil pentru ca claxoanele masinilor sa nu-i trezeasca pe calatorii care motaie in tren pe scaunele comode, toropiti de aerul conditionat bine reglat si nedaranjati de mirosuri dinspre WC-urile curate si bine intretinute...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

Variantele Conop-Milova, firul 2 nou asteptat sa fie deschis in octombrie peste podurile Conop. TLDR: progres bun, destule rezerve pana in octombrie

https://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=13/46.1/21.867/0

7:08 inflexiune de pe firul 2 (nou) pe firul 1 (vechi) la inceputul variantei Conop. Exista si un macaz care leaga firul 1 de firul 2 (nou). Firul 2 e in stare incipienta sau lipsa pe alocuri

7:12 apare iar sina pe traseul nou, spre podurile Conop. Pe alocuri e loc doar de firul 2 nou pt ca se intersecteaza traseul vechi

7:13 firul nou se desparte de cel vechi si se indreapta spre (sud) poduri

7:16 podul vestic Conop. Traseul nou ramane la o distanta mare de cel vechi. Pare ca terasamentul este avansat

7:19 traseul vechi il reintalneste pe cel nou. Terasament avansat, fir nou pe alocuri

7:22 traseul nou se desparte iarasi, pt marirea razei ultimei curbe spre Milova

7:27 se trece pe firul 2 nou, apoi intrare in statia Milova


liviubalan31

Nu stiu cat de sf suna dar nu se poate face statie in tunel fix sub predeal si ar rezolva si problema statiei?

TibiV

Back-view Teius-Simeria cu trenul, filmare postata ieri de Road Runner 1821:


FMM de centralizare!...
Degeaba avem doua fire in teren, de fapt avem linie simpla...  >:(
Iar de la 01.10.05 (Simeria Veche) vedem nimicul.

Din filmarea asta se poate scrie cartea/romanul "Asa nu"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

@TibiV ar trebui "la sfarsit de iulie" sa se intre pe linie dubla Barabant-Orastie , si o improvizatie CED la Craciunel, sa poata fi folosit pe linie dubla Craciunel-Blaj.

Faza 3 va fi Barabant-Craciunel, cu noul traseu Colsariu la sfarsitul anului. A fost ultimul loc unde au fost gata lucrarile civile, deci e oarecum logic.

———

Nu zic ca e bine, zic care e calendarul actual. Si e destul de clar ca CFR a invatat ceva din prostia asta, din moment ce CEDul temporar (sau CE cu interfata CED) pe Simeria-614 e pe doua fire, si vedem 2 fire folosite in teren, si nu mai sta nimeni sa dea vina pe lucrarile civile, ca sunt in acelasi contract etc.

Ce vedem pe Sighi-Sim e un sir tragic de decizii de "management optimist" (sau mismanagement naiv)
- 3 ani pe linie simpla cu CED temporar nu e o problema. Atata ca au fost 7+
- licitatia pentru semnalizare va merge snur, si se va termina exact la timp. A durat doi ani sau mai bine...
- chiar daca sunt 2 contracte diferite, cei doi antreprenori (plus CFR) vor colabora armonios :)

cristi5

@liviubalan31 Statia Predeal este prevazuta pt reabilitare (vechiul proiect s-a terminat in cap X) laolalta cu un fir din traseul actual, si va fi deservita de trenuri metropolitane.

Nu vad cum se poate lega Predealul (orice punct din localitate) de tunel. Vezi profilul longitudunal

La km 144, sub localitatea Predeal, cota proiect este 895, cota teren 1055. Deci o diferenta de 160m. La km 143+250 diferenta este 1056-910.

In plus, in plan orizontal tunelul este la vreo 200m vest de actuala gara Predeal. Deci ar fi un acces in cu totul alta parte. Plus complexitatea unei gari subterane, cu ventilatie, masuri contra incendiului etc.

motorzbh

Si costul pe măsură. Ca trebuie sa faci linii peroane etc.

TibiV

De la aceeasi sursa (Road Runner 1821) avem si Sighisoara-Teius, in doua parti.

1. Sighisoara-Blaj:

2. Blaj-Teius:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Calin88

Din planurile de mai sus, inteleg ca in Brasov, pasajul suprateran de pe Str Zizinului va fi inlocuit de un pasaj subteran in aceeasi locatie. Asta inseamna ca nu va mai exista o legatura directa intre cartierul uzina 2 + Tarlungeni si oras. Se va realiza un acces temporar sau asta va fi situatia pentru 2-3-4 ani, sau chiar mai mult?

Ce nu inteleg eu este daca pasajul de pe actuala "ocolitoare de shopping" (fostul acces al caii uzinale pentru Roman) va fi latit sau va ramane asa cum e acum, prea ingust pentru 2 benzi de circulatie?

cristi5

@Calin88 te referi la km 162+500?

Acolo scrie pasaj Str(ada) Zizinului, *reabilitare*. Deci ramane pasaj rutier peste CF.

Ocolitoare se shopping este la 162+210 si scrie "mordernizare". Greu de stiut ce presupune asta. SFul nu e gata, si restul detaliilor din SF nu le avem.

Pare ca creste inaltimea terasamentului pentru a corecta declivitatea, deci exista ceva sanse sa se modifice pasajul. Dar pe CFR nu ii intereseaza rutierul, primaria Brasov ar trebui sa ceara modificari cand avizeaza.