Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 38 Guests are viewing this topic.

alecu26

#6525
Quote from: StefanCelMare on April 18, 2013, 09:51:34 PM
Prin deductie, Sorin Scarlat este un fel de Sova din partea Astaldi :)))

cam asa. Un baiat cam pana in 30 de ani, anagajat de euroconstruct, care inainte a lucrat doar in CNANDR. Citit declaratiile pompoase din toamna lui 2011 ale lui. Nu e baiat rau...dar Astaldi chiar s-au scos la faza asta, si-l baga tot pe el la inaintare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

teocharis

s-a mai scris ca vom plange dupa Bechtel: orice s-ar spune americanii stiau sa imblanzeasca dealurile miscatoare ale Transilvaniei (vezi sectoarele lucrate de ei, cele mai solide din RO)

in romana veche se spunea "scump la tarate, si ieftin la malai"...

alin_simeriaveche

#6527
De acest lucru mi-e teama si mie si m-am tot gandit. Bani de la UE sigur nu primim pt lotul 3(cine stie doar daca fac lobi italienii) statul nu are bani, m-am mai gandit dar nu stiu daca exista asa ceva: costurile suplimentare sa fie intr-un fel de PPP impreuna cu Impregilo. M-am gandit si eu la ce a spus alecu si sper sa nu fie asa: sa isi ia jucariile si sa plece. Daca va fi asa cred ca acest lot  va avea soarta acelui  viaduct de pe lotul Suplacu de Barcau Borsa

ciprebbe

Si uite asa de 3 ani laud lucrarea Bechtel care rezista si in ziua de azi fara costuri mari de intretinere din partea DRDP Cluj si tot imi mentin parerea ca "dai un ban dar stai in fata" si as vrea sa ii faca tot ei pe cei 64 km inceputi (cu 250 mil).
Bechtel la Aciliu mutau dealul cu tot de nu mai recunostai relieful si iesea mai ieftin
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

nenea_hartia

@Eurocopter + donatorii: mii de mulțumiri!

lautaxi

Si uite asa din 7 loturi care trebuiau sa fie gata in aprilie 2013 ,2 pe Arad-Nadlac, 4 pe Orastie-Sibiu ,si 1 Giarmata -Izvin doar firma UMB  a terminat in termen,inca mai repede cu 6 luni.Sa ii vedem pe Lugoj -Deva.

mariansb

#6531
Cand vedem ce probleme sunt intre Apoldu de Jos si Dealul Sacelului , ma gandesc ca ar fi fost mai bine ca dupa Apoldu traseul sa fi continuat inainte, spre vest si nu sa faca acea bucla inspre sud.
Autostrada ar fi ajuns la actualul bypass Sibiu trecand pe langa Toparcea, in paralel cu DJ106T si apoi  la vest de Ocna si Sura Mica.
Responsabili pentru asta sunt cei de la DIWI si CNADNR.
Sper sa ajung in curand pe acest DJ106T sa fac niste poze cu relieful zonei.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

MarianD

Quote from: ciprebbe on April 18, 2013, 10:33:51 PM
Si uite asa de 3 ani laud lucrarea Bechtel care rezista si in ziua de azi fara costuri mari de intretinere din partea DRDP Cluj si tot imi mentin parerea ca "dai un ban dar stai in fata" si as vrea sa ii faca tot ei pe cei 64 km inceputi (cu 250 mil).
Bechtel la Aciliu mutau dealul cu tot de nu mai recunostai relieful si iesea mai ieftin

Nu neaparat. Insa uneori, ca si fiinte umane, ne scapa din vedere cele mai simple solutii. De exemplu, asa cum spui, poate pe alocuri era mai usor sa muti tot dealulul. Sa fim seriosi, ce e la Sacel si ce e la Aciliu sunt probleme tehnice marunte. Comparati cu mega-mamutul de proiect Gotthard Base Tunnel (57 km de tunel sub Alpi !!!! ).

Cu utilaje gen Caterpillar D350D ("raba" de 31tone), buldozer Caterpillar D11 (lama de 7 metri), etc. etc. se pot muta efectiv muntii. Eu cred ca am depasit demult revolutia industriala si era manufacturii. S-au inventat utilaje care se conduc singure prin GPS. Nu inteleg de ce un mini-proiect (probabil pentru ultimul student de la constructii din Elvetia de ex.) gen Aciliu pune atat de multe probleme. Nu pot sa cred ca in ziua de azi, la mecanizarea si posibilitatile actuale, nu se gasesc solutii pentru un biet delusor.

Parere personala. Nu imi place Bechtel si faptul ca a jarcamanit tara asta. Dar totusi a adus niste utilaje serioase in Romanistan. Iar terenul de pe Autostrada Transilvania este la fel de neprietenos, sau chiar mai. Si nu am auzit sa fuga nicaieri.

Asta se intampla cand alegi pe genunchi executantii lucrarilor, fara sa stii cu exactitate ce posibilitati tehnice au. Citisem undeva, ca in Germania se executa sau se repara zilnic 15km de autostrada. Iar noi inauguram cu mare fast 15km anual daca avem noroc!
Pacat ca suntem in aceeasi oala (UE) cu tari ca Germania, Elvetia, Franta, etc. pentru ca industrial avem capacitatea anului 1800!

@Eurocopter and all: Felicitari ca am putut sa deschidem si noi ochii si sa vedem ce ni se intampla cu adevarat. Internetul, singurul lucru bun din tara asta!

Ionut

Quote from: MarianD on April 18, 2013, 11:39:45 PM
Internetul, singurul lucru bun din tara asta!

Eh hai. Iti mai dau eu un exemplu de lucru bun in tara asta: comunitatea de-aici de pe forum. Si sunt convins ca pot sa-ti mai dau inca un milion de lucruri bune din tara asta. [/offtopic please].

Multumim noilor contributori (celor vechi le-am multumit deja :D), luati legatura cu Eurocopter direct prin mesaj privat pe forum, primiti de la el detalii despre cum trimiteti contributia voastra. Bine ati venit colegilor noi de forum! Si da, asa cum comenta un coleg mai devreme, vom deveni din ce in ce mai uniti si mai puternici, asta e foarte bine si poate, intr-un final, ne vor lua si autoritatile mai in serios si POATE vor fi ceva mai deschise, mai transparente in declaratii si fapte. Cam asta ar fi scopul. Deci sa avem spor.

:cheers:

Pellady

#6534
Quote from: ciprebbe on April 18, 2013, 09:36:10 PM
^^^
Minutul 6.14-6.24 si cu asta am zis tot!

Chiar de dupa acel loc eu zic ca daca s-ar face o bretea de legatura cu DN s-ar putea deschide din vara pana la centura Sibiu. Singura problema de pe acea portiune cred ca ar fi pasajul de la DJ catre Ocna Sibiu de unde se intra acum pe centura Sibiu. Sau sper ca se va termina macar pana la Saliste (min 3:36).

timisoreanul

Am fost ieri pe Timisoara-Arad si am urcat pe autostrada pe la Izvin. Se lucreaza in multe zone, inclusiv la nodul de la Ortisoara. Atentie insa la portiunea dintre cele doua loturi unde este o trambulina care mi-a creat senzatia ca zbor la 100 km la ora. Nu stiu cui ii apartine acea zona, dar ar trebui remediata rapid. Lotul UMB pare calitativ mult mai bun decat cel FCC-Astaldi.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vchira

Eu nu pot sa inteleg cum poate cineva sa fie de partea constructorilor dupa vizionarea acestor filme. Daca era totul gata conform contractului, cu exceptia poate a zonelor cu probleme, atunci firmele care au contractat lucrarile avea o scuza plauzibila...insa nu am vazut nici macar 1 Km de autostrada gata conform contractului. Nici macar 1 singura deviere peste autostrada a drumurilor comunale/judetene/nationale nu este gata. Ce scuze pot fi gasite la o incalcare clara a contractului? Eu nu judec zonele cu probleme mari...dar acestea sunt mai putin de 10% din lungimea autostrazii! de ce nu sunt ceilalti 90% gata? aici statul trebuie sa amendeze firmele constructoare la maxim...mergand pana la desfacerea contractului daca nu se pun pe treaba. Prea multa indulgenta exista in Romania pentru incalcari clare si grave a unui contract pe sume mari de bani. Aceste incalcari a clauzelor contractuale costa vieti si foarte multi bani!

Multumesc si eu lui Eurocopter si celor care au donat pentru frumoasele dar putin deprimantele filmulete.

Numai bine!

mitsu

#6538
@vchira, foarte adevarat si aici sunt de acord cu tine. S-a lucrat in doru' lelii, in doi peri, sa fim sinceri. Nu si-au executat obligatiile contractuale. NICIUNUL dintre constructori, cu exceptia UMB. Da, toti ar trebui penalizati drastic!

Daca erau in urma doar lucrarile cu probleme, mai ziceam. Dar de fapt nu exista niciun kilometru cu adevarat finalizat, desi ar fi trebuit sa fie peste 90% gata.

sublimu

#6539
@vchira

Ce spui tu mai sus ar fi valabil daca partea cealalta - cnadnr si-ar fi indeplinit obligatiile  100% adica expropieri, plati la zi, etc etc.
Din pacate nu a fost asa.