Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Dominik

#900
Reparatii inainte de inceperea sezonului estival pe A2













CNAIR
You're in Steelers Country

alecu26

deja Cernavoda Medgidia e iesit din garantie?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Cred ca au trecut 3 ani. Sau 2? In 2013 s-a finalizat (receptie)

adiarc

oricum ar fii ,e unul dintre proiectele care intrau pe vechea reglementare cu 2 ani garantie ( fata de 4 in prezent ).
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

stratul de uzura l-as pune la 5 ani oricum.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Sorinus

Se repara fix partile cele mai bune:

KM 108-120, pe ambele sensuri, zona care nu avea probleme oricum.
Langa Constanta, de unde sunt pozele de mai sus, NU erau probleme.

In schimb, Lehliu Drajna e plina de carpeli dubioase IAR, Bucuresti-Fundulea e tot vai de ea, unde gropile se unisera au turnat asfalt pe banda 1 pe portiuni de 100-500m.

Fundulea-Lehliu e ok, nici nu s-au atins de ea oricum.

panda_no 5

La un moment dat se preconiza reparatia capitala pentru Bucuresti -Fundulea.
S-au oprit atunci ca sa nu blocheze traficul in sezonul estival.

Sa intelegem ca s-a renuntat total la aceasta idee?

Ionut

Gaură de 40 de cm în podul de la Fetești

Se circulă pe un singur sens pe podul Feteşti peste Dunăre, din cauza unei gropi apărute în carosabil. De fapt, o gaură, pentru că prin ea se vede pământul pe care se sprijină piciorul podului. Iată imaginile:



,,Se va interveni săptămâna viitoare pentru remedierea provizorie a situaţiei, asta însemnând cofrarea şi turnarea betonului pe zona avariată, după care asfaltarea acestui tronson. Anul acesta pregătim deja caietele de sarcini pentru scoaterea la licitaţie a reabilitării complete a podului de la Feteşti şi a podului de la Cernavodă", a precizat pentru Digi24 Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR.

Digi24

Dominik

Dezolant ! Asta asa inainte de sezonul estival  >:(
You're in Steelers Country

rizzuh

O gaura asa de mare si prin toate straturile implica hidroizolatia distrusa dau lipsa. Degeaba toarna acum beton si dupa asfalt, apa tot se va infiltra. Ce face CNAIR cu banii incasati pentru taxa de pod? Podul ala nu arata deloc intretinut.

Pun mai jos un comentariu de pe Reddit:

QuoteTot ce am invatat despre poduri pare a fi gresit. La prima vedere, pare a fi o placa monolit (turnata la fata locului, cu o armatura de 8mm, 10x10 cm, celebra plasa de Buzau). Mi se pare destul de grav ca nu se vede sapa hidrofuga (un strat protector sau o plasa protectoare ce impiedica apa sa ajunga la betonul turnat si la armatura) si ca nu se deosebesc straturile de rezistenta si de uzura. Pare a fi un singur strat de bitum rutier, care e universal, turnat direct pe placa din beton.

Trebuie mentionat faptul ca orice fisura, oricat de mica ar fi, dauneaza mult si foarte mult structurii. Peticirea gropii nu rezolva absolut nimic. Dupa cateva cicluri inghet-dezghet, groapa se va mari, asta daca reparatia va rezista pana la iarna, ca dupa iarna nu va rezista sigur. Banuiesc ca asa o fi construit tot podul. E o lucrare de mantuiala si nici nu vreau sa-mi imaginez cati bani s-au furat din bugetul pentru acest proiect.

In cadrul facultatii aveam impresia ca traiesc intr-o lume paralela. Ce invatam nu avea nicio legatura cu ce se construieste in Romania. Uneori chiar nu intelegeam gradul draconic de dificultate pentru unele examene. Parca eram pregatiti pentru strainatate, acolo unde inginerii romani se descurca destul de bine. Cred ca, din pacate, asta e valabil pentru foarte multe domenii.

Cristi N

Cand o sa expertizeze podul s-ar putea sa gaseasca aceiasi situatie ca la podul de la Agigea cand si-au dat seama ca mai are un pic si se prabuseste.

Ambele poduri au fost construite in anii '80 cand trebuia facuta economie la sange. Economia facuta atunci si lipsa de intretinere din cei 30 de ani au inceput sa se vada.  :bash:

Harry


AdrianB1


carutasul

Dar parcă îmi amintesc că podul ăsta a fost "reabilitat" acum câţiva ani, dacă nu mă înşeală memoria a fost decopertat asfaltul când s-a dat în funcţiune Drajna-Feteşti parcă, ştiu că mă întrebam de ce. Când s-a făcut asta nu au văzut ce e acolo?

TibiV

Quote from: AdrianB1 on May 23, 2017, 10:26:00 PM
Plasticul ala ce rol are?
Betonul nu trebuie sa se usuce nici repede ca iasca, nici sa fie "plouat" mai repede de 24 de ore...

Quote from: carutasul on May 23, 2017, 11:18:37 PM
Dar parcă îmi amintesc că podul ăsta a fost "reabilitat" acum câţiva ani,
Asta nu....
Din cate imi amintesc, asta este "original blend" de pe vremea "raposatuluii"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)