News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

reed


Ionut

Informații false iar.
UMB a oprit șantierele majore pentru că nu li s-au actualizat la timp prețurile.

Atunci le-am ținut partea (că aveau dreptate). De la noi a pornit știrea. Atunci eram buni.

Acum când zicem că nu au capacitate (avem iar dreptate), nu mai suntem buni.

Cum se schimbă unii-n c***e nici nu-ți vine să crezi! Vorba poetului...

marius21

#11747
Deoarece urmaresc de mai putin timp situatia la nivel de lot si companie, poti sa ne spui care au fost acele santiere majore la care faci referire si pe ce perioada au fost oprite lucrarile in asteptarea actualizarii preturilor/ solutionarii claim-urilor ?

Oneinthecrowd

^

https://economedia.ro/foto-cum-arata-un-santier-abandonat-de-autostrada-umb-a-oprit-lucrul-pe-autostrada-transilvania-asteptand-ajustarea-contractelor-cu-scumpirile-materialelor-de-constructii.html

Constructorul român UMB a oprit luni lucrul pe Autostrada Transilvania și pe alte șantiere, așteptând de la statul român ajustarea contractelor pentru acoperi escaladarea prețurilor la materialele de construcții. Asociația Pro Infrastructură a publicat marți imagini cu pustietatea de pe şantierul autostrăzii A3 Transilvania, sectorul dintre Nădăşelu şi Poarta Sălajului, singurul segment de autostradă din PNRR aflat în lucru.

,,Utilajele la gard pe Autostrada Transilvania. Așa arată un șantier abandonat de constructor care a notificat CNAIR pentru rezilierea contractului. Începând de ieri, pe termen nedeterminat, muncitorii UMB nu sunt la lucru fiindcă birocrații au amânat intenționat suplimentarea prețului contractului care să reflecte creșterile reale de costuri cu materialele. Cerem guvernului să ia deciziile necesare, deja amânate cu lunile, înainte ca utilajele antreprenorului să fie retrase și ele", transmite Asociația Pro Infrastructură.

Cu excepția Centurii Slatina, aproape finalizată și în prag de inaugurare, UMB ar sista activitatea pe 7 proiecte majore cu o lungime de 140 km până la intrarea în vigoare a noului act normativ ( OUG).


https://economedia.ro/umbrarescu-absent-nemotivat-de-pe-santiere-compania-de-drumuri-asteapta-ca-umb-sa-revina-saptamana-viitoare-pe-santierul-autostrazii-transilvania-exemplu-din-piata-materialelor-de-constructii.html

UMB, cel mai mare constructor de infrastructură rutieră din România, este așteptat să revină pe șantierul Autostrăzii Transilvania de săptămâna viitoare, după ce Guvernul a dat Ordonanța care permite suplimentarea contractelor pentru a acoperi creșterea prețurilor la materialele de construcții, a anunțat la TVR Info Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt al Companiei de Drumuri (CNAIR). Omul de afaceri Dorinel Umbrărescu a oprit lucrările pe Autostrada Transilvania (singurul șantier din PNRR) din 11 iulie, solicitând aplicarea formulei polinomiale care permite ajustarea contractelor cu până la 40% pentru a acoperi creșterea prețurilor la cele mai importante 10 materiale necesare pe șantiere.

Feri

^^
+
QuoteCompania controlată de omul de afaceri Dorinel Umbrărescu, UMB Spedition, a reluat lucrările pe tronsoanele de drum pe care le avea în execuţie. Informaţia a fost confirmată de CNAIR. Compania oprise lucrările la Autostrada Transilvaniei, solicitând ajustarea preţurilor.


Începând cu ziua de luni, 18 iulie, lucrătorii şi utilajele companiei UMB Spedition au revenit la lucru a anunţat putătorul de cuvânt al CNAIR, Alin Şerbănescu.

Potrivit acestuia, a fost reluată activitatea pe secţiunile Nădăşelu – Mihăieşti, în lungime de 16,80 kilometri şi pe Mihăeşti – Zimbor, în lungime de 13,26 kilometri.
60m.ro

survola


Ionut

Iulie 2022.
Explicații API 1 iulie, preambul după leak în presă cu notificarea UMB de a rezilia contractele.

Breaking news API cu oprirea efectivă a lucrului, 5 iulie, comunicat preluat masiv de toată presa.

Ehe... ce buni eram atunci... ce răi suntem acum... ce memorie de pește au ultrașii UMB... ce c***e sunt unii...

Puține ONG-uri și-au luat mai multă carne, complet gratuit și nemeritat, decât noi.

Asta e crucea noastră. O să o mai ducem cât mai putem.

Dragoș295

Nurol lucrează cu câteva utilaje la ora asta în zona soselei Spătarului.

NoWords

#11753
Pe DN23A ( Lot3 din Buzau Focsani ) au inceput sa iasa "picioarele" lipsa din viitorul pod peste drumul national si canalul de irigatii.

Stef

Pe lotul 1 din Focșani Bacău și pe prima parte din lotul 2 Focșani Bacău sunt câteva noutăți. Din păcate, am suferit un mic incident de câteva ore și am filmat doar atât. Partea a doua din Focșani Bacău e plină de situri arheologice, iar lotul 3 nu are un avans încă consistent.

Filmările zilele viitoare. Cred că m-a survolat și Raducu la un moment dat, deci probabil mai multe de la el săptămâna asta.





Powered by API/PUM imgur uploader


mike_us

Raducu deja a postat Ploiești Buzău probabil ca restul maratonului zilele astea.

NoWords

#11757
Intersectia DN23 x A7 ( Mandresti - Munteni )









Se spune prin popor ca vor sa faca devierea de trafic cat mai repede pentru a incepe lucrul la pilonii din centru. A 3-a poza mai exact.

Au inceput sa puna gabioane si pe cealalta parte.

voicul

^Progresul este evident pe Bz - Focsani.
Stie cineva unde vor fi plasate fabriciele de grinzi? De fapt daca au fost deja aduse/instalate/in teste?

Radu_A

pe filmarea lui  Raducu p Drum progresul dintre Buzau si Focsani mi se pare extraordinar pentru 2 luni si jumatate...dupa ochiul meu de amator