Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Autostrada Braşov-Cluj-Borş - 188,3 milioane de lei integral din bugetul de stat

Deci 130 datorii Bechtel si restul (58.3)  probabil pt UMB in 2013 ( iar restul contractului cu UMB in 2014) ......iar pe tronsonul din Bihor va fi iar pauza in 2013 sau accepta Bechtel sa lucreze daca CNADNR ul nu mai are datorii la ei si recupereaza cu penalitati in 2014.....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iuli

QuoteAutostrada Cernavodă-Constanţa - 435,4 milioane de lei, din care 9,8 milioane de lei din fonduri externe nerambursabile postaderare şi 425,6 milioane de lei din fonduri externe rambursabil

Don't get it! Aici e vorba de datorii neplatite?  :o
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

BoGDaN

@ciprebbe
e clar, nu cred ca isi facea cineva planuri ca anul asta se face ceva pe A3 cu exceptia portiunii de la intrarea in Bucuresti. Care odata ce va fi data in folosinta va duce la cresterea traficului pe Bucuresti-Ploiesti

ciprebbe

pai pt Bucuresti- Brasov ar fi alocati asa:
" - Autostrada Bucureşti-Braşov - 369 milioane de lei integral din bugetul de stat"
care nu are nici o treaba cu cei 188 mil tot pt A3.
Deci daca luam A3 ul in intregime avem alocati 188+369 adica 557 Mil lei (aprox 126 mil euro).
Dupa cum arata cifrele sunt multi bani alocati pe segmentul BV-Buc. Nu stiu insa cati din ei sunt datorii din 2012 si cat mai ramane pt continuare in 2013 si in + nu cunoastem cat vor sa aloce la Comarnic-BV din ei.
Din ce l-am auzit pe "dotore" alaltaieri la TV aproape ca a recunoscut (i-a scapat pe gura)  ca e cu dedicatie Comanic -Bv.(unui consortiu francez).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Quote from: ciprebbe on January 30, 2013, 10:01:24 AM
Din ce l-am auzit pe "dotore" alaltaieri la TV aproape ca a recunoscut (i-a scapat pe gura)  ca e cu dedicatie Comanic -Bv.(unui consortiu francez).

Iar Vinci?! Mai baga o fisa? Oricum, sper ca nu e vorba de Colas...

cricric

Quote from: Ionut on January 30, 2013, 10:44:30 AM
Quote from: ciprebbe on January 30, 2013, 10:01:24 AM
Din ce l-am auzit pe "dotore" alaltaieri la TV aproape ca a recunoscut (i-a scapat pe gura)  ca e cu dedicatie Comanic -Bv.(unui consortiu francez).

Iar Vinci?! Mai baga o fisa? Oricum, sper ca nu e vorba de Colas...

Nu e ok Vinci? Eu cred ca daca se face, e un pas in fata. Acuma depinde si de cotract, cat va urma statul roman sa plateasca anual.
Sper ca in caz ca se face, sa fie si folosita, sa nu se zgarceasca lumea si sa continue pe DN1. Mi se parea aiurea ca de la bugetul de stat sa se plateasca anual o suma care sa suplineasca taxele prea mici colectate de administratorul autostrazii. Dar sa nu uitam ca pe aici vor putea circula si TIR-urile.

Deci cu ceva bulan poate vom avea Pitesti-Sibiu si Comarnic-Brasov pana in 2018-2020, respectiv 2017-2018; poate chiar mai devreme.  E un pas. Mai ales cu Comarnic-Brasov si centura Ploiesti, ruta Brasov-Bucuresti ar fi rezolvata pentru un timp.

Ionut

N-am zis ca nu e bine Vinci... ziceam doar ca au mai bagat o fisa si nu le-a mers prima data. Acum poate incearca din nou... evident toti ne-am bucura sa castige un mamut in domeniu (asa cum e Vinci, parca e chiar cel mai mare constructor mondial din domeniu). Insa nu pot sa nu ma gandesc la prima data... poate de data asta merge treaba si vin cu banii.

ciprebbe

Parerea mea e ca la ce trafic e pe DN 1 orice constructor va face si va concesiona acest segment isi va scoate banii.( cu conditia sa nu fie obraznic la sistemul de taxare legat de tarif)
Tot mai mult se pune accentul pe zona din Poiana Brasov de aici si nevoia de a o lega de Bucuresti.
Cred ca toti am prefera sa dam o taxa de orinul catorva euro pt a traversa pe autostrada Carpatii.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cricric

Poate tu, poate eu. Dar uita-te in jur cate zgarci exista: parcarea cu plata goala, dar masini scumpe langa parcate, pe trotuar, neregulamentar pe strada etc. Toti vor autostrazi, dar cand va fi sa scoata 10 lei pt Brasov...

Ionut

Vor scoate 10 lei fara probleme. Plus ca vor iesi din localitati camioanele. 100% garantat vor putea sa-si scoata banii.

ciprebbe

Pai sa stea 2 - 3 ore blocati pe DN 1 , sa arda combustibil de 20 lei si apoi se vor gandi de 2 ori.
Eu sunt convins ca isi vor scoate banii.
Daca pe acest sector nu se vor scoate, cu siguranta ca nu se va scoate de pe nici un alt tronson din toata tara asta si atunci nu mai vine nimeni cu PPP.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cricric

Asta mi se pare cel mai sigur sector de unde se pot scoate banii dintr-un PPP. Daca aici nu merge, e cam clar

Ionut


BoGDaN

Hmmm optimism moderat daca isi va scoate cineva banii. Are dreptate si cricric. Depinde de taxa.

davyl

Se spune: cine nu risca, nu castiga... Insa eu sunt de parere ca o sa fim uimiti cati ar fi in stare sa plateasca taxe pe o eventuala autostrada facuta in PPP, doar ca sa ajunga mai repede de la Bucuresti la munte si invers...