[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Telvanni

Linia 5, Barbu Vacarescu X Lacul Tei.
Axista o singura zona pe unde trec pietonii, e pe baza de noroi (noroc ca nu ploua acum)
Semafoarele nu mai merg insa e un lucru bun pentru ca nu mai e blocaj.





Telvanni

Barbu Vacarescu, linia 5, pozele nu sunt chiar recente insa scopul e sa se vada etapele.
Ma uitam ce noroc au cu faptul ca sub astfel este beton, in felul acesta nu vor avea probleme cu pericolul de surpare a malului.
In rest se lucreaza in stil romanesc, Barbu Vacarescu este aproape de netrecut dintr-o parte in alta pentru zonele pe care le-au lasat (de exemplu la intersectia cu Lacul Tei si Glinka) sunt foarte inguste.






















tom_sawyer

Primarul Nicușor Dan: PMB va semna cu Bog Art contractul de 300 de milioane lei pentru modernizarea loturilor 3 și 4 pe Prelungirea Ghencea / Se montează șină de tramvai până la Domnești

Contractul pentru modernizarea loturilor 3 și 4 ale Bulevardului Prelungirea Ghencea care include și montarea liniei de tramvai de la Ghencea până la Domnești (Centura București) va fi semnat cu asocierea de constructori români Bog Art – Concelex, asociere care a depus singura ofertă, a anunțat sâmbătă, 27 aprilie, primarul general, Nicușor Dan.

,,Am atribuit contractul pentru finalizarea obiectivului de investiții Penetrație Prelungire Ghencea – Domnești și Supralărgire Bulevardul Ghencea.

Achiziţia vizează serviciile de proiectare şi execuţie, atât pentru finalizarea lucrărilor executate parţial, cât şi pentru demararea lucrărilor la celelalte etape ale proiectului, inclusiv linia de tramvai şi parcarea de tip Park & Ride. În ceea ce privește tronsonul aflat în execuție, lucrările se apropie de final, iar la începutul acestei veri se va circula pe patru benzi pe Bd. Ghencea, între str. Brașov și terminalul tramvaiului 41", a declarat Nicușor Dan.

economedia.ro

TVlad


Konter

"Am atribuit încă un contract pentru reabilitarea liniilor de tramvai din Capitală. Este vorba despre un tronson cu o lungime de 6,7 km cale dublă pe care circulă tramvaiele liniilor 24 și 25, pe arterele str. Sfântul Constantin, str. Ionel Perlea, str. Grigore Cobălcescu și traseul de pe Bd. Ion Mihalache, Calea Griviței, Bd. Bucureștii Noi, Bd. Gloriei, terminal str. Piatra Morii. Acesta face parte din proiectul amplu de reabilitare a aproximativ 50 km de infrastructură de tramvai din București, din care 4,25 km aferenţi liniei 5 sunt deja în lucru. Din acest proiect, ne apropiem de final cu proiectarea şi urmează să demarăm execuţia lucrărilor pentru 17,3 km, iar pentru restul vom atribui contractele de execuţie în cel mai scurt timp". Sursa: fb nicusor dan

Castigatori: Tancrad(lider)-Construcții Erbașu (asociat), pentru suma de 292.831.934,98 lei (fără TVA).

Durata de execuţie este de 18 luni

Konter

@TVlad Concelex sunt asociati aici, ei o sa fie prezenti in santier cel mai probabil ca lucreaza si la drumuri spre deosebire de Bogart.

TVlad

Da, ma miram si eu ca s-au "reprofilat" Bogart, stiindu-i activi in domeniul imobiliar si ma gindeam ca or presimti ceva si isi iau masuri din timp...

Xenos

Astia sunt seriosi? Ca pe Mihalache, unde se circula pe o banda, va fi jale in timpul lucrarilor la linie. Daca se lalaie e nasol.

nirolf

Primele 6 luni sunt de proiectare (12 luni execuție), plus ce mai durează hârțogăria - termină cu țevile până atunci.

voicul

Daca imi aduc aminte Bog Art a facut linia lui 21 sau 10 (una din ele), deci nu stiu despre ce reprofilare ar fi vorba.

Da si Tancard si Erabasu sunt firme serioasa.
Si da chiar daca o lalaie, nu e ca si cum esti in camp doar cu o directie posibila. In B ai 100 de alternative sa ajungi unde vrei - la fel de blocate ca tot orasul.
Sa te panichezi ca intr-un oras bara la bara va fi si mai bara la bara ... daca nu ai ce face cu santatea ta, da poti face si asta.

panzer

In practica liniile 41, 21, 10 - cele modernizate si protejate de trafic sunt cea mai buna alternativa. Daca nu ai metrou. Plus biletul de 90 de minute luat prin aplicatie.

Daca mi-as dori ceva este sa retraga tramvaile la ora 22:00. Cateva locuri unde intorc tramvaile sunt extraordinar de galagioase: un Imperio care intoarce la Banu Manta cu Titulescu trezeste cateva blocuri. Nu ca semnalele de locomotiva de pe Grivita, dar pe acolo.

Stiu ca este o idee creata, dar nu mai suntem in Bucurestiul muncitoresc unde la 23:00 intra schimbul 3 si iesea schimbul 2.

AndreiB

Cred ca mai degraba mentenanta si infrastructura decenta decat retragerea timpurie a tramvaielor.

nirolf

Azi pe la prânz se lucra în mai multe locuri. Ritmul pare ok, au început dinspre capete și în zonele alea sunt mai avansați - deja au umplut "groapa" până la cota pereților laterali de beton, probabil urmează fundația de beton.

Poze doar dintre Lacul Tei și Glinka.


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader

Telvanni


nirolf

Câteva poze din această seară. După numărul utilajelor pare că se lucrează în mai multe puncte simultan. Dinspre Ștefan cel Mare au început să construiască fundațiile stâlpilor de pe mijloc.


(GPS)


(GPS)



(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader