Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

misiekwas

#2115
@miahi Da, în general mi se pare ca e mai ieftin în general. Ce merge la Gddkia (CNAIR polonez) este ca sunt în stare sa gestioneze foarte repede licitații și au evitat situații unde un lot cheie a rămas în faza preparatoare nepermis de mult și - în caz de probleme cu constructorul - reliciteaza repede sau chiar pot sa negocieze cu constructorii fara licitații în caz de loturi reziliate ("punere în siguranță" prevede și asigurarea circulației pe lot).
Plus, niște constructori seriosi: de exemplu, în aprilie 2019 Budimex a preluat A1-VO Częstochowa, abandonat de Salini la 50% (20km),in iulie a fost semnat contractul, în decembrie a fost deschis lotul. If you ask me, pe Budimex și Mostostal as vrea sa vad pe piața românească.

reed

#2116
La polonezi nu doar ca se construieste mult,ci si frumos.Tunel in zona rezidentiala,

mirceaeliade

despre tuneluri in insulele Faroe, cu un quote interesant la 14:37:

panda80

#2118
Am avut ocazia sa merg la inceput de aprilie pe unul dintre cele mai frumoase drumuri de coasta din Europa, D8 in Croatia. A fost si primul film in care am montat camera deasupra masinii:


voicul

Construction of Slovak Highway D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala (May 2024)

Are si subtitrare in romana.


bUzZ1-

foarte interesant, enumeram urmatoarele:
1- intarziere tunel datorita unei sparturi pe un sens, necesita reparatii, posibila deschidere a circulatiei doar pe un sens pana la remediere.
2- debleu dupa debleu (nu doar la noi)
3- parcari separate din contract, urmeaza a fi licitate si construite ulterior
4- legatura scoasa din proiect datorita costurilor ridicate, urmand a fi licitata ulterior
5- piloni centrali (intre cele 2 sensuri ale autostrazii) la supratraversari

la noi toate astea sunt mereu subiect de scandal, uite ca si in alte parti aleu lumii se intampla astfel de treburi. dorm mai linistit.

bUzZ1-

urmaresc de ceva timp (ani de zile) B1M si au postat ceva interesant - Stockholm Bypass. Cateva puncte interesante: estimat initial la $3,3 miliarde cu termen 2018, a ajuns la $4,3 miliarde cu termen 2030. B1M mentioneaza ca au fost probleme cu anulari de contracte, probleme de SSM si probleme 'politice'fara a intra in detalii.