News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

#10650
Ca sa nu-si faca omul o idee gresita, sa precizam ca s-a masurat intai cu echipamente automate, rezultatele cica n-au iesit conforme, constructorii au acuzat cnair ca n-a stiut sa regleze echipamentele, asa ca au facut o alta verificare, cu rigla, perpedes. Sa speram ca asta e ultima masuratoare. (asta e explicatia oficiala, din linkul cnair de mai sus)

TibiV

Cum bine a spus un coleg...
In august vor descoperi ca au masurat pe axul benzilor, nu pe acolo pe unde vor rula pneurile autovehiculelor.
Si vor relua masurataoarea.
De data asta cele doua echipe vor fi pe aceeasi banda, unii la 50 cm de marcajul din stanga, ceialalti la 50 cm de marcajul din dreapta....
Dupa aia pot avea nevoie de un echipament specializat care sa sa masoare "indicele de reflexie al catadrioptilor".
Probabil ca nu au, asa ca licitatie, contestatii, etc...

Parerea mea este ca daca chiar vor pot sa amane pana "se gata" si L1 si L2...
Dar probabil nu vor sa amane atat de mult, caci L1 si L2 vor fi "meritul" urmatorului Guvern (meritul in sensul de "taiat pamBlica...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

kitsune

Inca nu pot vedea video, dar ce vad e un nene in tricou rosu pe care il doare in partea dorsala. Acum, ca idee, ca tot am urmarit o gramada de Top Gear in ultima vreme... nu putem face si noi un challenge,  sa ii bagam pe responsabilii cu receptia in masini cu cate un castron de apa in poala si sa le dam drumul pe autobahn? Si daca le ramane apa in castron inseamna ca e planeitatea ok? Apa sa fie cam la 98-99 de grade, ca sa conduca prudent
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

TibiV

Quote from: yk17fox on July 14, 2018, 12:02:59 AM
Apa sa fie cam la 98-99 de grade, ca sa conduca prudent
Poate sa fie si peste 100 de grade (preferabil), depinde de inaltime... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

kitsune

Mi-au venit astia de la MAN Copenhaga cu un dispozitiv de masurat uzura camasilor la motor fara demontare (mare lucru). Are o precizie de vreo 0,01 mm. Ma gandesc ca se poate adapta pe orizontala ca sa masoare planeitatea. Si cred ca pot imprumuta unul. Dar nu sunt sigur ca e destul de precis pentru nevoile receptionerilor nostri.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

TibiV

#10655
Quote from: yk17fox on July 14, 2018, 12:45:18 AM
...cred ca pot imprumuta unul. Dar nu sunt sigur ca e destul de precis pentru nevoile receptionerilor nostri.

Cred ca este mult prea precis...
Nu ar mai putea amana la nesfarsit receptii de loturi perfect functionale.
Dar astia pot re-inventa bancul "iepurasule, da' de ce nu sapca?..."

Quote from: yk17fox on July 14, 2018, 12:02:59 AM
Inca nu pot vedea video, dar ce vad e un nene in tricou rosu pe care il doare in partea dorsala.
Rediscutam subiectul dupa ce vezi video, cred ca intre timp a devenit "viral"....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

JohannDB

La măsurarea planeității...., dacă era vreo "pietricică mai înaltă" din compoziția asfaltului taman în locul de introducere al "lerei" și astfel nu se mai vede vreo "burtă" ? Că din ce văd, "lera" nu pare a fi târâită de la un cap la altul pe sub "riglă" pentru a "vedea lufturile"  :D
     Nu ar fi fost necesar să măsoare și-n...zig-zag ?   Și vorba unui coleg, ar trebui să se grăbescă, să nu apară tasările/trambulinele la capelele de poduri....

danutzu_1069

Trambulinele apar / se formeaza dupa darea in trafic...

JohannDB

De acord că apar trambuline, dar parcă apar prea repede și prea mai... Și nu numai la noi, sunt și la "case mai mari".

vancouver

Quote from: TibiV on July 13, 2018, 10:07:47 PM
Esti sigur ca exista o cerinta UE legata de "pila mediana" ?....

Nu am timp sa caut, poate cauta altcineva. Deci nu sunt sigur 100%.

Dar: in Germania cand am lucrat la niste poduri in 2015 planurile erau din 1998-1999 - o tara care isi planifica din timp treaba, cum e si Ungaria, de ce nu sa aibe proiecte facute acum 10-15 ani, care abia acum se executa.

Numai la noi presa stupida s-a apucat sa critice in anii 2007-2008, cand se pornisera f. multe SF-uri, ca se fac autostrazi doar pe hartie si alte aberatii, asa ca la un moment dat si autoritatile s-au oprit din a mai face studii si proiecte si acum simtim acel gol. In loc presa sa spuna ca e nevoie acuta de studii si sa le sustina, si sa critice doar punctual daca anumite firme castiga pe banda rulanta si sau pe spaga, si eventual le fac de proasta calitate.


In Germania de asemenea la proiectele de modernizare care se executa acum si de vreo 5 ani in coace, peste tot a disparut pila mediana. CHIAR SI LA UN ECODUCT. L-au facut peste vreo 7 benzi de autostrada + cele 2 de urgenta. Ecoduct fara sprijin median. Pe A3 Würzburg-Aschaffenburg, din pacate nu am poze si nu exista street-view acolo.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

vancouver

#10660
Hai ca am gasit o poza de departe cu ecoductul:


sursa: http://www.bildergalerie-autobahn-nordbayern.de/pdf/2018_05_28_a3_faltblatt_web.pdf

Din aceeasi sursa aflam si cat a costat reabilitarea A3, cu extindere de la 4 la 6 benzi, in zona de dealuri Aschaffenburg - Würzburg: 1,4 miliarde de € pe 94 de km. Adica aprox. 15 milioande de euro pe km. Si asta in conditiile in care unele lucrari au inceput inca din 2005 si inca erau alte preturi atunci. Finalizarea lucrarilor este planificata pentru 2019, cu exceptia unei zone extrem de complexe cu doau poduri f. mari, unde este estimat 2021. In total asadar 16 ani. Initial era programta sa dureze 25 de ani, dar pe timpul crizei au suplimentat bugetul ca sa nu ramana industria de constructii fara comenzi, si asa au redus durata cu probabil 9 ani (au incercat cu 10 ani, dar se pare ca nu o sa functioneze).

Poate mai merita mentionat ca lucrarea apartine de directia de autostrazi Bavaria de Nord (in Bavaria exista 2, sud si nord). Nu stiu la alte directii de autostrazi, numai cu ei am lucrat, dar aici cel putin toata proiectarea si studiile se fac IN HOUSE, adica de catre ei. Deseori cu multi ani inainte si proiectele astepta apoi sa vina fondurile. Bine, in general in Germania nu am auzit decat de licitatii de executie lucrari, nu am auzit de licitatii proiectare + executie sau, mai rau, licitatii pentru SF-uri.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

perfidus

^ nu prea vad legatura intre presa stupida si numarul de SF-uri scoase la norma. Se vede bine acum la ultimele licitatii de centuri si "drumuri de mare viteza" calitatea SF-urilor de atunci. Daca nu le critica presa ieseau SF-urile mai bune?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

vancouver

Presa a criticat faptul in sine ca se fac studii, in loc sa critice calitatea lor. Calitatea proasta s-a vazut ani si ani mai tarziu.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

TibiV

Hai sa nuantam un pic.
Presa a criticat ca se fac studii peste studii, dar de lansat in executie - nimic.
Reamintiti-va ca a fost o perioada in care asa a si fost: studii - da, licitatii pentru executie - ba...

Cat despre calitatea lor.... Doamne sa ma ierti, dar cum poate aprecia un ziarist calitatea unui SF ?
Acum s-au invatat si mai citesc pe forum.
Dar pana sa apara PUM/API unde sa citeasca, cine sa le explice ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

presa a criticat efectuarea SF-urilor si pretul considerat de ei mare. Daca nu sunt specialisti si nu au cum sa-si dea deama de calitate, cum de au putut sa-si dea cu parerea asupra pretului? Mai mult, au criticat si refacerea lor. Pe principiul, daca ceva e prost, trebuie sa ramana prost.
Asa ca ne-am ales cu SF-uri din ce in ce mai ieftine si din ce in ce mai proaste, care nici nu au mai putut fi reactualizate.
Presa de la noi cauta doar scandalul/senzationalul. Publicul lor tinta este prostimea care inca mai crede ca 100.000 E inseamna o avere.
Ati uitat cumva de d-soara care scria prin ZF?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024