News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

GDPR

@ovicor, nu e sau, ci si.

ovicor

Adevarat, dar eu ma refeream la faptul ca Ionut a lasat pe fiecare sa aprecieze cat din ce-a debitat Serbanescu se justifica prin faptul ca minte si cat prin faptul ca e incompetent, ca nu cunoaste despre ce vorbeste. Acest mod de-a pune problema de catre Ionut, de-a se minuna de-o asemenea avalansa de lucruri neadevarate, are un impact mult mai mare decat sa spuna "esti un mincinos si un incompetent", face partas intreg auditoriul de-a se minuna impreuna cu noi!

usiabc

#10547
Quote from: AdrianB1 on June 07, 2018, 10:59:22 AM
Quote from: ciprebbe on June 07, 2018, 08:12:09 AM
Probabil ne punem pe facut o cheta luat un laptop serios pentru procesare video si un soft profi licentiat  pentru montaj.
Pui problema gresit din start, un desktop ar fi de vreo cateva ori mai ieftin pentru aceeasi performanta pentru simplul fapt ca orice laptop e limitat de posibilitatile de disipare termica, pe langa alti factori de cost.
E bun si laptopul,problema e cu ce program de editare lucrezi si ce format de video ai!!!

AdrianB1

Quote from: usiabc on June 08, 2018, 09:34:38 PM
E bun si leptopul,problema e cu ce program de editare lucrezi si ce format de video ai!!!
Ai si argumente pentru asa ceva sau e doar o parere din putul gandirii? Se numeste laptop, nu leptop, pana atunci si programul de editare si formatul video nu influenteaza diferenta de performanta relativa intre un procesor de desktop modern si unul de laptop.

usiabc

Greseala mea  :) modificat...
Pentru restul...
Pentru filmarile care le faceti voi (apropo jos palaria fata de voi ) ajunge si laptopul si un program bun de montaj...
Una e sa lucrezi cu premierul si alta e sa lucrezi cu Pinnacle,Cyberlink si ce programe mai sunt de montaj de utilizare medie... :)
Cat despre formatele video...
Una e 4K si alta e HD...

Liviu M

Pe vremea mea :lol:, parca placa video era aia solicitata la "montajele video".


CristiM

Quote from: mihaihedes on June 10, 2018, 02:31:36 PM
................ 85% are finanțare europeană. Așadar nu avem 15% să plătim cofinanțarea. Asta spune multe despre cât de jalnic stăm cu banii ca să nu mai vorbim de capacitate și profesionalism.

Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk


85%??? Prostii !!! La asta aduga TVA, expropieri, mutare utilitati!!! Asta UE NU PLATESTE, deci din val totala a proiectului UE, pe care o lauda toata lumea, nu da mai mult de 50% !!! Nimeni nu vb de adevarata valoare a unui proiect finantat PARTIAL de ue, doar de cifra asta idoata de 85 % .... penibil
"Românului îi e greu până se apucă de treabă că de lăsat îndată se lasă"   Ion Creanga

udar

Corect...

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk


Cozak

#10553
Serios CristiM? Statul plateste mai mult? TVA se intoarce tot la stat, taxele salariale tot la stat se intorc, un impozit pe profit tot acolo se duce. Da, statul baga 15% + exproprieri si alte cheltuieli de care ai spus si apoi primeste inapoi peste 50% din ce plateste+ banii europeni. Nu e, e chiar penibil. E penibil ca statul nu vrea acest lucru.

AdrianB1

Daca pui pe hartie ce plateste UE si ce plateste statul roman, statul roman iese pe minus la cheltuieli (cheltuieli negative, practic incaseaza): plateste 15% la ce e eligibil si incaseaza peste 50% inapoi. Raman bani si de cheltuieli neelibigile, si de mici si bere gratuite pentru @CristiM.

alin2pas

Pe fonduri europene statul iasa pe plus; minusul e in alta parte, pentru ca de la fondurile europene nu se deconteaza comisioanele.

TibiV

Hai sa o luam asa:
Un (1) km de autostrada costa 150 de "unitati".
Din astea 150, neeligibile sunt 50 (exproprieri, utilitati etc.)
Eligibile sunt doar 100.
UE ne da 75% (nu mai sunt 85% ca pe 2007-2013) dar numai dupa ce statul roman a platit 150.
Deci ne da doar juma' din bani...

Eu zic sa facem urgent referendum pentru Roxit.
Nesimtitii de la CE nu ne dau decat juma' din bani....
Noi avem in lucru 1000 km de autostrazi ( :lol: :lol: :lol:) si ei nu vor sa ne dea banii decat pe 500 km...

Da-i naibii cu Uniunea lor, facem noi pe banutii nostri 1000 km.
Pe banutii nostri, dar cu Teldrum & Co. ....
O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

#10557

In alte odine de idei, ca in orice afacere, trebuie sa ai bani la buget ca sa demarezi ceva. Ori, daca banii ii dai pe "prostii" (aici puneti voi ce credeti ca intra la capitolul asta), nu mai ai bani si pentru cofinantare....

cristi5

#10558
Totusi, cum reuseste CFR sa porneasca proiecte de miliarde de euro?

CNAIR nu reuseste sa demareze un tunel la Holdea si chiar a (re)luat debleul in brate o vreme, ca tunelul e prea scump (gandindu-se probabil la cofinantare)... In acelasi timp CFR a semnat proiecte cu 9 poduri peste Mures in loc de unul existent, plus 2 tuneluri noi, si liciteaza tuneluri de lungimi record pt Romania...

Care-i secretul? Pregatesti proiectul cu un deceniu inainte, sa se obisnuiasca finantele si politicul cu ideea?

alecu26

1. La CF nu se schimba prioritatile de la o zi la alta.
2. Proiectele se pregatesc intradevar ani de zile inainte, pas cu pas.

Daca si cand se schimba conducerea CFR, nu prea sunt influentate proiectele.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).