News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

hyp88

#6210
^^

buna initiativa, totusi daca este cu adevarat un post liber de ce nu se scoate acest post spre angajare oficial? Ma gandesc ca putina publicitate in media nu ar strica... Poate sunt profesori universitari cu multa experienta care ar vrea sa se implice sau poate ca acesti profesori cunosc oameni (fosi studenti) care chiar lucreaza in afara. Spun asta pentru ca eu am facut Politehnica si am descoperit ca mari specialisti din domeniul privat inca pastrau o relatie cu profesorii chiar si la 20 de ani dupa absolvirea facultatii. Colaborau pe proiecte, etc.

Sunt convins ca sunt specialisti si aici pe forum dar din pacate forumul nu are o vizibilitate atat de mare

Multa bafta!

TibiV

Spre angajare oficial... pro-bono ?!?!...

Mai gândește-te....
Ştiu nişte posturi TV care ar trăi din asta o săptămână... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

__dir

Pentru cine are timp de pus intrebari:

QuoteCatalin Homor, directorul Companiei de Drumuri si Autostrazi, discuta online cu cititorii HotNews.ro, luni de la ora 15:00

http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-20928556-catalin-homor-directorul-companiei-drumuri-autostrazi-discuta-online-cititorii-hotnews-luni-ora-15-00.htm

__dir

#6213
^^^ Total de acord, organizat concurs, se pot pune anunturi, eventual trimis un email la secretariat la Politehnica.

Eu propun sa facem o tombola si castigatorul sa ajunga la guvern, desi nu are competente pe domeniul cerut. Si uite asa ne intoarcem la vechiul Cnadnr unde stim cu totii cum merg lucrurile tocmai ca majoritatea nu au competente pe proiecte mari.

carutasul

#6214
^
Gresesti foarte mult. Chiar daca ar fi angajat, tot semi-pro-bono ar lucra, pentru ca nu ar putea sa ii dea salariu "cat vrea muschii lui". Altfel vine nea Văcă si il dă în gât.
Patriotismul nu tine de foame, dar cum salariile in constructii am observat ca sunt destul de bune ( nu ca ar fi un lucru rau) mi se pare ca speranta lui cutter de a gasi pe cineva care sa ia o pauza nu e deşartă. Dealtfel, el insusi este contraexemplu la ceea ce zici tu.

alecu26

Stiu ca majoritatea istoricilor, urasc istoriile alternative. Avem una foarte interesanta pentru partea de drumuri.

Fara a comenta alte lucruri (bune, rele...cum ar fi fost, si fara a intra deloc in politica) mi-am dat seama ca daca in 2004 nu era schimbare completa de clasa politica, cel mai probabil prin 2008 am fi avut A3 (Bucuresti-Bors) cvasicomplet....sau suficient de finalizata astfel incat sa nu fie oprita in 2008. Mitrea a semnat pe banda rulanta atunci contracte pe Cobra si pe Autostrada Transilvania.

In plus, fusese adus in tara si Aktor, la care le-a fost promisa centura A0 a Bucurestiului. Aktor tocmai terminase centura Atenei.

Cat ar fi costat toate astea, si la ce altceva trebuia sa renuntam (cum face acum Kosovo....platind o factura ENORMA, de aproape 20% din PIB catre Bechtel)....e o alta poveste.

A2...eu zic ca ar fi continuat, cel putin pana la Cernavoda, la fel si centurile Pitesti si Sibiu. In rest cred ca nu am mai fi facut mare lucru.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

__dir


carutasul

#6217
^
Daca se terminau pana in 2008 cand a inceput criza, era bine, daca nu probabil ar fi ramas tot ca azi, pentru ca pana in 2008 probabil ne permiteam sa platim facturile. La PIB-ul nostru efortul era mult mai mic.

Dar nu sunt foarte sigur ca proiectele astea au fost incepute ca sa se termine sau au fost incepute ca sa aiba de unde "trage bani" ceea ce le-ar fi amanat pe termen nedefinit...

alecu26

Da, mai ales zona Targu Mures- Fagaras, ar fi fost sigur nefinalizata. Acolo, in fazarea Bechtel, s-ar fi lucrat in final. Plus ca era destul de grea zona.....3 treceri peste bazine hidrografice maricele, cu coborari si urcari masive: Tarnava Mica, Taranva Mare, Mures.

Cobra...parca era prevazut tot in ceva sistem de concesiune...deci banii ar fi venit masiv de la constructori...care aveau tot interesul sa termine cat mai repede, ca sa inceapa sa recupereze din bani. In fine...gata cu visarea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Quote from: alecu26 on April 11, 2016, 10:55:57 AM
mi-am dat seama ca daca in 2004 nu era schimbare completa de clasa politica, cel mai probabil prin 2008 am fi avut A3 (Bucuresti-Bors) cvasicomplet....

Si daca nu ar fi fost schimbarea completa de putere politica din 2012, acum pe PiSi ar fi fost santiere... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Nu cred. Pisi a fost tot timpul aruncata la gunoi. Toti, dar absolut toti, au vazut vaca de muls care era CoBra. (Basescu o dadea inainte cu coruptia la numirea lui Rus, dar el insusi a zburat in secunda 2 la Paris, dupa ce a acordat contracul lui Vinci?? Plus ca exista demult un SF pentru Pitesti Sibiu facut de Iptana (relicitat si anulat....si mai demult....chiar si francezii de la BCEOM facusera un SF. Dar divagam foarte mult. Era doar un gand.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pasadia

Totusi, nu CoBra in sine e vaca de muls, ci publicul roman care inghitea pe nemestecate ideea de concesiune. Si care astepta de zor implinirea sfintei minuni in loc sa ceara/propuna alte solutii, mai fezabile.

Allex

Quote from: __dir on April 11, 2016, 08:42:25 AM
Pentru cine are timp de pus intrebari:

QuoteCatalin Homor, directorul Companiei de Drumuri si Autostrazi, discuta online cu cititorii HotNews.ro, luni de la ora 15:00

http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-20928556-catalin-homor-directorul-companiei-drumuri-autostrazi-discuta-online-cititorii-hotnews-luni-ora-15-00.htm

Numai lucruri bune se vor intampla incepand cu 15 mai:
Quote
i: Pentru A3 tronsonul Iernut -Chetani, CNADNRul a scos la licitatie intregul proiect tehnic,pt. ca proiectantul sa nu fie in subordinea constructorului ?

r: Contractul pentru executarea lucrarilor in regim "Design and Build" a fost deja semnat si estimam ca cel tarziu in data de 15 mai sa fie emis ordinul de incepere al lucrarilor. Prima etapa va fi cea de proiectare cu termen de realizare 4 luni.

Quote
i: (Centura Bacau)1) Concret, care este problema cu acest proiect?
2) S-a semnat la 01.04.2015. Cand se intra in lucru?

r: Au fost probleme istorice venite din trecut legate de finantare, in momentul de fata acestea au fost rezolvate si estimez ca pana pe 15 mai anul curent va fi deschis santierul pentru executia lucrarilor

Quote
i: Buna ziua!
Ce se intampla cu A3 Suplacul de Barcau-Bors?
Din 2008 lucrarile sunt abandonate. Am inteles ca in 2015 s-a semnat un contract , dar nimic concret pe teren.

r: A existat o neintelege in cadrul asocierii Constructorului in ceea ce priveste derularea acestui proiect/contract. Dupa mai multe sedinte prin care am impus luarea unor decizii ferme in ceea ce priveste derularea in continuare a proiectului, si anume, ori exista cooperare din partea constructorului si da dovada de seriozitate, ori aplicam solutia chirurgicala prin aplicarea mecanismului de reziliere si relicitarea lucrarilor. A fost agreat de comun acord ca lucrarile sa inceapa cel tarziu pe data 15 mai

Asteptam cu interes data de 15 mai  :cool:
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

stefan_viziru

Mesaj al lui cutter de pe topicul A1:

"Pana la urma a fost 10 martie, asa raspunde administratia romaneasca... Motivele principale ar fi doua: lipsa de capacitate si/sau reaua vointa/sabotajul. Cu astea ne luptam zilnic."

Cred ca in stilul asta A1 nu va fi gata nici peste trei ani! Cum poate fi vorba de asa ceva in administratia centrala a unei tari!!!???
Cum!!!!???? >:( >:( >:( >:(

Pentru lipsa de capacitate, tradusa conform legii functionarilor publici in necorespundere profesionala, cei in cauza trebuie dati afara. Pentru rea vointa cei implicate trebuie sanctionati, retrogradati etc. Iar daca este vorba de sabotaj, se sesizeaza procurorii, la cererea sefilor respectivilor sabotori.

Aplicati LEGEA si dupa aceea mai vorbim

O administratie care nu-si poate elimina putregaiurile este in mod tacit complice cu acelea. Cred ca exista parghiile necesare ca lucrurile sa fie indreptate. Daca situatia este asa cum a fost descrisa, atunci nu este o intamplare ca Eugene Ionesco s-a nascut (si a trait o vreme) in Romania.

A12 sau A6 pentru Romania pana in 2025!

NGC

Apropo, nu apare VO Targu Mures in OSM si nici in Google Maps. Din cate tin minte, parca aparea in OSM.
De asemenea nu mai apare de exemplu traseul A10 in Google Maps, nici la zoom mare.
Care sunt motivele? Se ocupa cineva sa reapara?
:cheers: