News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

AdrianB1

Quote from: dr4qul4 on March 13, 2016, 03:54:58 PM
ca sa intelegeti cum de avem masini care sar de pe Splai in Dambovita. Si asta e in zona din oras, unde pe dreapta avem deja strazi, case, showroom-uri, spalatorie auto etc...
Din ce spui tu nu se intelege de ce avem masini care sar de pe Splai in Dambovita: e o zona relativ pustie, cu 2 benzi pe sens (cate un sens pe fiecare mail al Dambovitei), destul de largi, aproximativ in linie dreapta, uneori cu trafic extrem de redus. Intre Vitan si centura sunt parca vreo 4 km de pustietate in floare, sau cel putin asa era cand am trecut ultima data pe-acolo, nu recent.

Recunosc ca eu sub 250 acolo nu o las, ca mi-e frica de vampiri :D

qsv

Quote from: panda80 on March 13, 2016, 08:25:24 PM
In seara asta erau 2 masini cu radar pe Splai, intre Vitan si Mihai Bravu. Se pare ca se pun pe controale serioase in zona. Limitatoare sunt puse intre centura si Vitan, si au limita de viteza 30. Mi se pare un pic cam dur, pe zona dintre centura si Vitan merge lejer limita de 70, cu limitari poate in zona intersectiilor. Insa acest 70 ar trebui controlat serios, cel mai bine prin mijloace electronice.

Subscriu,
Pe sensul dinspre DNCB spre Vitan au montat 4-6 limitatoare de viteza care te obliga sa reduci la 30km/h viteza (desi daca vrei sa nu te zdruncine, in caz ca ai suspensii mai rigide, trebuie sa reduci la 20). Eu sunt frustrat de aceasta solutie si mi se pare ca sunt pedepsit pentru altii, care mergeau cu 110+km/h pe acolo. Asta e solutia ieftina si la indemana a primariei careia nu-i pasa cu adevarat de oameni. Pe o strada cu circulatia intr-un singur sens, cu 2 benzi, cu o singura curba, dar si aia destul de larga, cu putine intersectii sau obiective generatoare de trafic in lateral, se preteaza o viteza cel putin egala cu cea minima din codul rutier, maxima  pentru localitati, de 50 km/h, chiar si 70 dupa parerea mea.
O sa spuneti ca au murit oameni si ca o masura dura e necesara. Sunt foarte curios care au fost cauzele acelor accidente mortale...nu vreau sa par cinic dar mi se pare destul de improbabil ca mergand cu 50km/h sa sari in Dambovita pe un drum drept, cu 2 benzi pe sens...
Sunt din ce in ce mai multi oameni care vin din cartierele rezidentiale nou construite si din Popesti si intorc la centura si intersectia respectiva a devenit din ce in ce mai aglomerata....Se sta destul de mult pentru manevra respectiva, care oricum e absurda...stai la coada sa te intorci, neavand alta alternativa..ocolesti....Si in intersectia respectiva au fost cel putin 5 accidente cu victime anul trecut. Astfel omul odata scapat din coloana si accelereaza pe Splai ....Nu e normal dar asta e comportamentul uman.
Acele opritoare nu o sa reziste mai mult de 6 luni timp in care probabil nu o sa mai moara nimeni, dar o sa ne enervam, o sa poluam mai mult, o sa ne stricam masinile si o sa dureze mai mult drumul. Dupa 6 luni acele opritoare o sa sara, o sa se defecteze iar Primaria/Administratia strazilor o sa uite sa le mai schimbe si o sa ajungem de unde am plecat...

Asadar solutii mai bune cred ca ar fi:
-Semaforizarea intersectiei Splai - DNCB (deoarece pana la realizarea devierii centurii, o sa mai moara multi acolo);
-Montarea unor camere pentru controlul/inregistrarea vitezelor, dupa cum zicea si panda80 pe Splai (am vazut un sistem bun in Chisinau, pe bulevardul Dacia - sunt puse camere automate la intervale destul de dese care te impiedica sa atingi viteze exagerate);
-Montarea la marginea trotuarului dinspre Splai a unor parapeti cu cabluri de otel (despre care s-a discutat in rubrica "siguranta circulatiei") care sa te impiedice sa mai sari in rau.

Nu mai zic ca anul trecut au fost montate treceri de pietoni pe Splai fara a se monta si indicatoarele de presemnalizare iar unele treceri duc spre nicaieri, in copaci: https://www.google.ro/maps/@44.3953975,26.2188323,3a,75y,163.08h,58.28t/data=!3m6!1e1!3m4!1smI7XZf0fBR2KUrLaOLHozw!2e0!7i13312!8i6656

Si atunci ca si acum am o banuiala ca s-au sarit peste niste etape, cum ar fi certificat de urbanism, aviz politie, autorizatie de construire....

De asemenea semnalizarea de cacao a lucrarilor la strapungerea N. Grigorescu, pe sensul Vitan - DNCB, care noaptea e un real pericol in special pentru cei care trec prima oara pe acolo..

V-am plictisit destul... >:(

TibiV

Nu cred că Primăria a pus acele "limitatoare de viteză"...
Din simplul motiv că acolo NU mai eşti în București.
Oraşul se termină la vreo 150 metri după pasajul în lucru NG-Splai...
(Am pus eu acolo la un moment dat poze cu indicatoarele de ieşire din București.

Dar este neclar statutul Splaiului, că nu este nici DN nici DJ....

Spre deosebire de exemplu de Moşilor, care este de fapt DN2 de la Sf.Gheorghe până la ieşirea din Voluntari, sau Rahovei care este DN6 de la Sf.Gheorghe/Unirii până la Bragadiru....

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

M-am tot gândit....
Nu pot posta pe un thread anume.
I-aş nedeptrăţi fie pe cei de de pe A1, fie pe cei de pe A3, fie pe cei de pe A10....

Mamăăă, ce super zi a fost pe forum !

Şi dimineața mă gândeam "ce plictiseală!..."

Mulţumiri tuturor celor care au ieşit pe teren, ne-au adus veşti din teren (bune sau proaste, important este că sunt veşti REALE !...) şi care au învins în bătălia de azi de la WaterNoroiLoo !...

:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

qsv

Quote from: TibiV on March 14, 2016, 12:07:17 AM
Nu cred că Primăria a pus acele "limitatoare de viteză"...
Din simplul motiv că acolo NU mai eşti în București.
Oraşul se termină la vreo 150 metri după pasajul în lucru NG-Splai...
(Am pus eu acolo la un moment dat poze cu indicatoarele de ieşire din București.

Dar este neclar statutul Splaiului, că nu este nici DN nici DJ....

Spre deosebire de exemplu de Moşilor, care este de fapt DN2 de la Sf.Gheorghe până la ieşirea din Voluntari, sau Rahovei care este DN6 de la Sf.Gheorghe/Unirii până la Bragadiru....

TibiV - la cate vizite ai facut tu in zona, pentru inspectii ale strapungerii, esti de departe un expert al zonei :).
Eu zic ca e destul de clar statutul Splaiului, strada in localitati urbane, conform clasificarii din OG. 43. Pe directia Vitan - DNCB, e in administrarea Primariei Bucuresti/Administratia Strazilor pana in dreptul Hofigal/Hortifruct si mai departe in administrarea Primariei Orasului Popesti Leordeni.
Pe sensul opus intreaga lungime e in administrarea Primariei Bucuresti/Administratia Strazilor.
Limitatoarele de viteza au fost montate numai pe zonele aflate in administrarea acesteia din urma.

__dir

Delimitarile B/Ilfov in acea zona, cf maps.




dr4qul4

Va dati seama ca aia care mergeau cu 110-130 (pe radar nu pe vitezometru!!) in portiunea de dupa autovit, aveau spre 150 in portiunea cu accidente!

Oricum, e aiurea sa pui limitatoare la 30. Puteau doar sa puna acele dungi de vopsea, cum avem pe DN-uri, si o limitare la 80. + radar din cand in cand.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Io

+1
Mi se pare un exces de zel sa limitezi atit de jos viteza pe un drum ca-n palma, cu 2 benzi pe sens si un viraj foarte larg doar pentru ca exista bezmetici care fac baie-n girla cu masini cu tot.
In general eu ocolesc zona aceea dar cind am mers mergeam cu 90/100 in conditii de asfalt uscat si vizibilitate buna si am fost depasit intr-o veselie cu viteze maricele. E-n regula din parte-mi, imi vad de ritmul meu. Bun atita vreme cit nu exista parapeti/cabluri/ce-i de pus pe-acolo o limitare la 70 e suficienta, pare-mi-se.
Si da, law reinforcement, adica Politie in zona, radar, de-astea. Oricum daca nu se modifica constructiv intersectia aia imputita cu CB ar cam trebui facut naibii ceva, ori semafoare ori agent de circulatie care sa dirijeze, sau facut un giratoriu, habar n-am, intersectia aia e salbatica rau.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

qsv

Intersectia aia se va modifica odata cu implementarea modernizarii DNCB sud si va arata asa:


Dar pana atunci vor mai trece ani buni si vor mai muri multi cu zile...

horatiu.cosma

Stiti ceva despre asta?

http://www.ramnicuvalceaweek.ro/?p=21452

Exceptand tenta vadit anti-bucuresteana, mi s-ar parea un proiect interesant.

pasadia

Penibil articol. Au fost altii, mult mai seriosi, care nu au reusit sa faca statiune de schi in Tarcului... In schimb astia viseaza calitate uitand sa priveasca la cum arata Ranca sau Voineasa in prezent. Hilar!

Cat priveste proiectele din zona - mai sunt si altele precum Horezu - Malaia; iar Sureanu chiar nu vad cum se leaga de celelalte. Iar Transalpina deschisa tot anul - good luck with that. La orice viscol se inchide dinainte de Ranca...

Io

#5996
Petarde de presa asortate cu wishful thinking.
Pina una alta Domeniul Schiabil Vidra - Mioarele (noi ii spunem si SRT-Ski Resort Transalpina) e realizat in proportie de sub 30%. Proiectul e foarte frumos si bine gindit si intr-adevar urma sa lege Ranca de Vidra. A fost insa unul dintre proiectele cu dedicatie PDL (ca si cel din Valcan) si a fost oprit cind au venit ceilalti la putere. Platile pentru lucrarile efectuate nu s-au facut inca complet (posibil sa ma insel aici) astfel incit instalatiile de la Vidra sint operate de firma de constructii care a lucrat acolo. Ca la noi la nimenea. O statiune de schi nu rasare peste noapte si nici nu vei face din Valcea Tirol cum se entuziasmau unii mai acum 3-4 ani. Am fost printre cei veniti din toata tara ca sa protestam in 31 August 2014 pentru continuarea lucrarilor. Tot la stadiul acela au ramas. Mai multe stie Google daca veti cauta "Noi vrem sa schiem in Romania"

Pina una alta noi vom face un "cantonament" acolo in saptamina asta, pirtiile sint in stare foarte buna iar zona e foarte frumoasa. Pacat ca e subdezvoltata si ca un proiect turistic de amploare si care ar fi adus venituri intr-o zona saraca si subdezvoltata turistic a fost blocat de o adunatura de politruci nevolnici si de sindicalisti sulfurosi.

Despre Sureanu: accesul iarna se poate face doar dinspre Sebes/Sugag, drumul nu se deszpezeste de la Ob. Lotrului la Oasa. De la Oasa sint 18 km de drum forestier pina la Domeniul schiabil, drum prost, cu santuri/sleauri, stricat de camioanele care cara busteni. Din Luncile Prigoanei (frumos toponim) lanturile de zapada sint absolut obligatorii, nu treci nici cu un Land Cruiser fara. Iarasi, o zona frumoasa si linistita dar subdezvoltata. Sint cel putin 3 ani de cind CJ Alba nu a facut mai nimic pentru macar pietruirea drumului aceluia cu exceptia unor cosmetizari facute asta vara. Pacat.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

dr4qul4

Ranca e jalnica. Cea mai urata statiune. Au ingramadit pensiunile de parca terenul e mai scump ca in centrul Bucurestiului. Si are si marele dezavantaj ca e departe de orice..

Vidra-Transalpina e un proiect interesant si poate deveni o alternativa la VP odata cu finalizarea PiSi. Dar pentru asta au nevoie de unitati de cazare. iar daca vor sa concureze cu VP, atunci trebuie ca pensiunile si hotelurile de acolo sa aiba un anumit standard: teritoriu, piscine si alte activitati. Cu un gratar intre 2 pereti nu ai cum sa concurezi cu VP

Putin mai departe e si Straja.
Dar sa le legi pe toate ? buna gluma. fiecare din ele va deservi un alt oras mare: Vidra- Bucuresti+Pitesti+Valcea, Straja - Timisoara si Ranca - Craiova
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Io

Din pacate mai tot ce s-a construit s-a construit prost, urit si fara noima. Ranca, Straja, "Statiunea" Parang dar si Vartop-Arieseni sint niste adunaturi de cladiri in majoritate urite. Specific local? Aiurea, pierdem vremea.

Din pacate, dr4qul4, trebuie sa te contrazic cu Vidra: merg sa schiez acolo dar de stat unde stau? Am Vilele (1 stea) plosnitei economice numite Sind Romania SA (Compania de turism a sindicatelor, tot ce au astia in administrare in toata tara, de pe Litoral la Amara la Caciulata, la Slanic Moldova, la Calimanesti, la Felix etc este la nivel de turism de anii '60. Inteleg cum le functioneaza afacerea dar nu pot sa accept asa ceva in 2016), cele de linga hotelul acela delabrat, la 6km de gondola. Vreau altceva? Am 2 pensiuni in Ob Lotrului, am Cabana Groapa Seaca la vreo 30 de km de gondola sau Voineasa la vreo 40 in aval. Mai apoi Malaia si-ntre ele 3-4 pensiuni noi. Dar sint niste zeci de kilometri. Despre ce statiune vorbim?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

GDPR

Ar trebui intai sa se finalizeze modernizarea DN7A si DN67C. Dupa aceea putem discuta de tot felul de alte proiecte turistice.