Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 13 Guests are viewing this topic.

Fulgerica

sa nu se creeze ambuteiaje. Cred ca valoriile de trafic vor fi destul de mari.

P.Mihai

Hello. Azi am revenit spre București din zona Bacău. Pe drum între Bacău și Adjud am văzut cel puțin  10 camioane portocalii Mercedes care păreau noi . Toate erau cu numere rosii. Trag concluzia ca  UmB își mărește flota de camioane !

Allex

Asa e, in saptamana libera o parte dintre soferii UMB au fost in Germania dupa camioane noi. Vor fi impartite in toate santierele, nu doar pe A7.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Stef

Din păcate pe site-ul CNSC a apărut o contestație făcută de ASOCIEREA DANLIN XXL, HYDROSTROY AD, VDH AD. Aceștia erau dintre ofertanții pe PLBZ3.

vm75

Pe 27.10 a fost desemnat castigator Nurol pe lotul 3 din Ploiesti-Buzau. Daca nu apar postalioane intarziate in urmatoarele zile, putem incepe sa tragem sperante ca se aliniaza planetele si pe acest lot

stangabriel

A aparut si in stiri.

https://economedia.ro/un-nou-blocaj-pe-autostrada-moldovei-danlin-xxl-a-depus-contestatie-la-cnsc-pentru-lotul-3-ploiesti-buzau-cnair-nu-poate-semna-contractul-pnrr-cu-nurol.html

Compania de Drumuri și constructorul Nurol (Turcia) nu pot semna contractul pentru lotul 3 al Autostrăzii Ploiești – Buzău după ce constructorul Danlin XXL (antreprenor din jud. Neamț) a depus o contestație la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor. Danlin solicită la CNSC anularea deciziei CNAIR din 27 octombrie prin care a fost desemnat câștigător Nurol, potrivit documentelor pe care le-a consultat Economedia.

Dalin solicită CNAIR ca oferta să-i fie reevaluată după ce inițial a fost considerată neconformă și respinsă pentru că nu a respectat aspectele prin care să demonstreze respectarea condițiilor de experiență pentru inginer de calitate, șef de șantier reabilitare drum respectiv șef șantier reabilitare pod.

mike_us

Danlin XXL nu erau cei cu podul prăbușit in Neamț? Sa speram ca ramine așa si nu li se accepta oferta.

rbors3

cei care au prabusit podul din Neamt sunt cei de la Darcons SRL. Dar si cei de la Danlin XXL sunt cam tot pe acolo desi au multe proiecte si prin judetul Suceava si par ca misca cate ceva. Au multe utilaje noi care mai tot timpul le vezi pe E85 Roman inspre Suceava.

TeoH9

Cei de la DANLIN XXL reabiliteaza si DN Târgu-Frumos-Flămânzi-Botoșani.
În afara lipsei crase de respect pentru șoferi și pentru trafic, par cât de cât să lucreze binișor. Prefer în orice caz Nurol față de ei.

reed

Sunt in asociere cu Aqua Park.Le-a crăpat binderul inainte sa asfalteze,a trebuit scos,neconform

horatiu.cosma

Binder = asfalt. Probabil vorbești despre balast stabilizat. Care prin definiție "crapă" adică fisurează, că are ciment in el. Doar că acele fisuri trebuie să respecte niște condiții ca să fie ok.

vm75

Danlin XXL a ofertat pe toate cele 3 loturi de pe Bacau-Pascani. Sa fie aceasta contestatie tardiva o incercare de a obtine un oarecare leverage pe Bacau-Pascani, unde au ofertat pe toate cele trei loturi?  Descalificarea lor de pe Buzau-Ploiesti trebuie sa se fi produs inainte de deschiderea ofertelor financiare, adica undeva in vara. Oare de ce contesta atat de tarziu? Probabil oferta lor financiara era mai buna decat oferta Nurol si abia acum au vazut valoarea ... Sa speram ca CNSC va da o decizie rapida iar CNAIR va semna totusi cu Nurol

NGC

DANLIN nu a contestat tarziu. Au contestat si dupa anuntarea castigatorului initial si au contestat si acum dupa reevaluare, pentru ca in ambele cazuri au fost descalificati.

Oricum, stati linistiti ca a contestat si TEKFEN, dupa cum era de asteptat.

stangabriel

https://economedia.ro/cnsc-ii-pune-frana-lui-umbrarescu-pe-autostrada-moldovei-umb-nu-poate-intra-pe-toata-autostrada-buzau-focsani-pentru-ca-a-fost-admisa-contestatia-turcilor-de-la-tekfen-pe-loturile-de-mijloc.html

Constructorul român UMB nu poate intra și pe loturile de mijloc ale Autostrăzii Buzău-Focșani după ce Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor a admis parțial contestația turcilor de la Tekfen și a dispus remedierea. În acest context, contractele finanțate prin PNRR pentru loturile de mijloc ( 67 km.) nu pot fi semnate, iar intrarea în șantier (cel puțin pentru lucrări pregătitoare care se pot face și în sezonul rece) se amână. În prezent constructorul român este deja în șantier pe loturile de la ,,capete", 5 kilometri la Buzău, respectiv 10 kilometri la Focșani.

,,Admite contestația in parte si dispune remedierea" -Soluția CNSC publicată marți, 8 noiembrie

Tronsonul 2 (Vadu Pașii – Râmnicu Sărat) are o lungime de 30,8 km și o valoare de 1,31 miliarde de lei fără TVA, iar contractul include construcția a 12 poduri printre care se numără Podul peste Râmnicu Sărat și DN22.

Tronsonul 3 (Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni) are o lungime de 36,1 km și o valoare de 1,46 miliarde de lei (fără TVA), iar pe acest tronson vor fi construite 18 poduri și un pasaj, printre care se numără Podul peste DJ 205R și peste pârâul Ramna. Pentru ambele loturi durata de execuție este de 26 de luni.

UMB a depus oferte și pentru toate cele șase loturi ale secțiunilor dintre Focșani, Bacău și Pașcani.

Sorinus

Din pacate se pare ca ne vom alege, macar cateva luni, cu muzee:

Lotul 2 din Pl-Bz e cam inutil fara lotul 1, merg pe DJ pana la Baba Ana si apoi un pic pe A7, Lotul 1 din Bz-Fc e total inutil fara Lotul 3 din Pl-Bz si Cocoasa de la Focsani e total inutila fara loturile 2 si 3 Bz-Fc.